2.Kapitola

11.7K 231 1
                                    

Na obědě jsem všechno řekla Mie, v jednu chvíli jsem si vážně myslela,  že umře smíchy. Po obědě jsme se odebrali zpět do práce. Ještě jsem skočila do cukrárny pro různé Donuty a vyrazila do práce.

,,Chrisi, máte ještě jednu schůzku, kvůli té nové firmě" řekla jsem a vešla do kanceláře. ,,Dobře, copak to tu voní?" zeptal se mě a přišel ke mě blíž. ,,Donuty, myslela jsem, že by jste si dal něco sladkého, a že bychom nabídli i hostům" řekla jsem a jeden mu podala. ,,Děkuji" řekl a s chutí se zakousl. Já zbylé donuty vzala a dala je na talířek do prostřed stolu.Otočila jsem se a koukala jak si Chris vychutnává donut, nabídl mi a já si kousla. Utřela jsem si koutky a podala Chrisovy ubrousek aby se také utřel. U umyvadla bylo velké zrcadlo, to mi řekněte, na co tady má Chris zrcadlo. Mluvila jsem sama se sebou v hlavě. Došla jsem k němu a obtáhla si rty rudou rťenkou.

,,Za chvíli jsou tady" řekla jsem a chtěla odejít. ,,Minnie, prosím zavolej Mie a přijďte sem spolu" řekl a mile se na mě usmál. Kývla jsem a odešla. U dveří ke svému stolu, jsem potkala skupinku mužů, který jdou ke Chrisovy. ,,Dobrý den, pan Grey vás očekává, můžete jít dal" řekla jsem s úsměvem, a poslala je ke Chrisovy do kanceláře.

,,Mio?" zavolala jsem do kanceláře. ,,Jsem tady" ozvalo se od umyvadla. ,,Dělám si kafe, chceš taky?" zeptala se. ,,Nechci, máme jít hned ke Chrisovy" řekla jsem a ušklíbla Se. ,,tak jdeme" zavelila a zasmála se.

,,Jsme tu" řekla jsem a vešli jsme do kanceláře. ,,To je dobře, pánové, představuji vám mou asistentku, Minnie Adamson a její kamarádku a mou finanční asistentku Miu Stouzov." řekl Chris a dal svou ruku na mé záda které pohladil. ,,Dobrý den" řekla jsem a se všemi se seznámila, stejně tak Mia.

,,Představuji vám je proto, že určitě víte o tom, že jsem koupil další firmu, na druhým konci města." řekl a všichni kývli, jen my s Miou jsme pořad nevěděli o co jde. ,,No, a dlouho jsem přemýšlel nad tím kdo by tu firmu vedl, když já musím vest tuhle a ještě dalších 6. A nakonec mě napadlo. Že firmu povede, a bude ji šéfovat tady Minnie a Mia bude jeji asistentka a bude ji dělat ještě firemní finance. Co na to říkáš?" zeptal se mě Chris, co že chce udělat? On se snad zbláznil. On mě nechá řídit jeho firmu? Pane bože, jooooo.

,,No já nevím" řekla jsem a podívala se na něj. ,,Budu velice rád, když to přijmete obě" řekl a usmál se na nás. ,,Tak, tak dobře" řekla jsem nejistě on se ještě víc usmál a ukázal nám své bílé zuby. Všichni začali tleskat a Christian mě a Miu nechal podepsat několik papíru a pak nám pogratuloval. ,,A tohle Minnie, budou tvý spolupracovníci" řekl a ukázal na může v oblecích u stolu.

Když všichni odešli, spustila jsem na Chrise.

,,To nemyslíš vážně, že ne. Ty jsi se naprosto zbláznil. Jak mě můžeš nechat řídit firmu velkou jak kráva vždyť jsem úplně neschopná a Ješ-.." umlčel mě polibkem který jsem mu vracela. ,,Já chci aby jsi to vedla ty, jsi to nejlepší co mě v životě potkalo" zašeptal a dal mi pusu. ,,Jo a zítra odletáme do Francie, pozval nás tam tvůj zaměstnanec do vili, a máš s sebou vzít i Miu" řekl a dal mi pusu na nos. ,,Jo fajn, dobře, mam objednat letenky?" zeptala jsem se. ,,Ne tady je máš, je tam jedna i pro Miu" řekl a podal mi letenky. ,,Děkuji" řekla jsem a odešla.

Letenku jsem odnesla Mie a všechno ji vylíčila ,,Ale já mužů až za 3 dny." řekla mi a tak jsme se domluvili že přiletí za 3 dny.

Vrátila jsem se do kanceláře, a začala si balit. Notebook jsem si dala do kabelky a chtěla odejít, když se otevřeli Chrise dveře. ,,Potřebuješ ještě něco? Chtěla jsem jít domu" řekla jsem a mile jsem se na něj usmála. ,,Ne, už jdu taky" řekl a vydali jsme se spolu k výtahu.

,,Nashle Maggie" řekli jsme oba naráz sekretářce co dělá na recepci dole. Vyšli jsme točícími dveřmi ven a mě ovanul ledový vzduch. Objala jsem si paže rucemi. Chris si toho všiml a sundal si sako a dal mi ho na ramena. ,,Děkuji, ještě jsem ti zapomněla říct, že Mia může přiletět až za 3 dny" řekla jsem a pohlédla jsem na své lodičky. ,,To nevadí, a nemáš zač, chceš chytit taxika?" zeptal se mě. Přikývla jsem a on mi ho chytil. Chtěla jsem mu vrátit sako ale zarazil mě. ,,Vrátíš mi ho jindy" řekl a políbil mě na čelo. ,,Děkuji, dobrou noc" řekla jsem a nasedla do taxíku.

Doma jsem skopla boty, bože jak mě bolí nohy. Řekla jsem si v duchu tu samou větu co si říkám pokaždé co přijdu domu z práce. Vytáhla jsem kufr a naskládala do něj nějaké věci, boty a plavky.

Večer jsem Mie volala s omluvou že jsem unavená a že se uvidíme až zítra kdy si půjčí mé auto a odveze mě na letiště. Unaveně jsem lehla do postele a usnula. Ještě mi přišla esemeska ale to už jsem usínala.

Můj sexy šéfKde žijí příběhy. Začni objevovat