4.Kapitola

8.8K 186 0
                                    

Kufr mi odnesl Chris po schodech nahoru a já si ho donesla do svého pokoje. Převlékla jsem se z toho upoceného oblečení do šedého svetru a černých jeansů.

V tu samou chvíli co jsem otevřela své dveře, se otevřeli i dveře naproti těm mým. A kdo jiný z nich vyšel, než Chris. Měl na sobě černé kalhoty a modré tričko. ,,Ahoj" pípla jsem. ,,Ahoj" řekl a usmál se na mě. Zavřela jsem za s sebou dveře a šla dolu. V závěsu za mnou byl i Chris.

,,Minnie, pojď, někoho ti představím" chytil mě za ruku Cameron a usmál se na Chrise, který šel za námi. ,,Minnie, tohle je moje dcera Kate, také pracuje, nyní už v tvé firmě. Kate, tohle je tvoje nová šéfová Minnie" představil mě Cameron blondýnce která seděla v křesle a zuřivě psala něco do notebooku. ,,Ahoj, jsem Kate" stoupla si a podala mi ruku ,,Minnie" řekla jsem a přijala její ruku. ,,Ahoj Chrisi, dlouho jsme se neviděli" řekla Kate a s Chrisem se objali. ,,Ahoj, no jo, moc práce" zasmál se.

Chris odešel někam s Cameronem, a já zůstala s Kate sama v asi obývacím pokoji. ,,A co děláš ve firmě?" zeptala jsem se ji. ,,Jsem nebo budu tvoje asistentka na všech poradách, budu ti zařizovat všechno, co budeš chtít, a ta Mia nebo jak se jmenuje, tak s tou budu sdílet kancelář, budeme takové tvoje pravé ruce." dokončila svůj monolog. ,,Aha dobře, uhhmm, hele, i v práci až budeme pracovat říkej mi i tak Minnie, ano?" řekla jsem ji, no, spíš jsem se ji zeptala. ,,Jasně" řekla mi s úsměvem. ,,Kam se ztratili ti dva? Půjdeme je najít?" zeptala se mě s úsměvem Kate. ,,Dobře" přikývla jsem a Kate mě popadla za ruku a táhla mě labyrintem chodeb ve Vile.

,,Tady jste, že se nestydíte, to jste pořad jenom žerete, jste jak malý kluci" pištěla Kate na Camerona, Chrise a ty ostatní kluky co byly v místnosti. Já jsem se nad tím jen smála. ,,Co se směješ? Zachraň mě před tou čarodějnicí" Pištěl Chris jako nějaká puberťačka a schoval se za mě.
,,Christiane Grey, zabiju tě" zakřičela Kate a utíkala za ním. ,,Oni se znají už delší dobu" objasnil mi Cameron. ,,Pojď, ukážu ti zahradu" šťouchl do mě Cameron.

,,Určitě jsi slyšela už jméno Lussy" řekl zničeno nic, když jsme procházeli chodbou do zahrady. ,,Ano, slyšela, předtím než v letadle usnula, také jsem slyšela že má přiletět za 2 dny" řekla jsem a Cameron si povzdechl. ,,Ano, má přiletět za 2 dny, je to Chrisova známá, a taky-" nedořekl to, protože přišel Chris. ,,Mužů ti ji na chvilku ukrást pro sebe Came?" zeptal se Chris a už mě bez odpovědi táhl do hlubin vili.

,,Musím ti neco říct" řekl a zatáhl mě k sobě do pokoje. ,,Víš já tě mám hrozně rád" řekl a libal mě na krku. ,,Zamkni" zašeptala jsem.
Uchechtl se ale šel zamknout. Pak jsem se mu znovu přisála na rty. Jednou rukou se přidržoval a druhou drtil můj bok, lehl si do mých rozkročených nohou, a začal mi přetahovat svetr přes hlavu. Ani já nebyla pozadu a přetahla mi přes hlavu tričko. ,,Budeme slyšet" zamumlala jsem mu do rtu. ,,zvukotěsné místnosti" zamumlal naspátek.

Super, nebudeme slyšet.

Rozepla jsem mu ryfle a stáhla mu je i s boxerkami. Podíval se na mě se zvednutým obočím. Co jsem udělala kurva blbě? ,,Ty jsi nějak moc oblečená" řekl a přímo ze mě strhl zbytek oblečení. A pak do mě vnikl. Byl to výbuch orgasmu. Prohýbala jsem se pod ním. A u toho křičela jeho jméno, a dalších milion nadávek když zvolnil tempo. A nakonec jsme se oba udělali ve stejnou chvíli s výkřikem jména toho druhého.

,,Bylo to.." nedokončila jsem jak jsem zběsile dýchala. ,,Dokonale, nejlepší" dokončil za mě Chris. Lehla jsem si mu na spocenou hruď a jen ležela. Chris po chvilce usnul a mě už se také zavírali oči. ,,Miluji tě Chrisi" zašeptala jsem do tmy.

Můj sexy šéfKde žijí příběhy. Začni objevovat