O 3 týdny později:
,,Sluší ti to" usmál se na mě.
Ano, teď mi to sluší. Měla jsem na sobě černé šaty z bavlny a byly na tělo, takže krásně obepínali mé tělo. Na nohou jsem měla vysoké podpatky s rudou podrážkou. Vlasy jsem měla rozpuštěné a hozené a rameny na zádech.Splývali mi až po lopatky, takže z většiny zahalily veliký vykrojený kus látky na zádech. Skoro půlku zad jsem měla odhalených a právě proto jsem měla ještě bílé sáčko, které jsem měla pověšené na věšáku.
,,To je asi poprvé co jste mi řekl něco bez erotického.. tématu" chvilku jsem zvažovala výběr slov. Ale když jsem to řekla úsměv mu opadl, 1:0 pro Minnie. ,,Od vás i pouhý pozdrav, vybízí ženy sexu" zašeptala jsem, opřela jsem se víc do křesla a pomalu si přehodila jednu nohu přes druhou. ,,Mluvte za sebe" řekl, a posadil se naproti mě do křesla.
Vstala jsem a přešla k onu. Zadívala jsem se ven, tam do té dálky, kde se všude tyčili mrakodrapy, obchodní centra, a ostatní vysoké budovy. ,,Krásný výhled" objevil se vedle mě Christian. ,,Na světě je mnoho krásy. Tento výhled mi nějak krásný nepřijde" Pokrčila jsem rameny. ,,Vybízíte mě?" zeptal se. Ihned po dokončení této věty jsem k němu střelila pohledem. ,,K čemu?" vyprskla jsem a složila jsem si ruce pod prsa. ,,Abych se koukal na Tebe" zase ten jeho pohled. Jedno zvednuté obočí a vykukující chrup. ,,Kompliment, to je pěkné" zadívala jsem se zase do dálky. ,,Spíš předehra, ještě hezčí" zasmál se a najednou byl za mnou.
Jeho ruce byly na mých bocích a já jsem tam ihned vymrštila ty svoje. Jeho ruce jsou tam horké. ,,Co to děláte Christiane?"sykla jsem přes rameno a vzdychla. ,,Zatím nic" ucítila jsem jeho dech na mé kůži na krku. Jeho horké ruce obkreslovali mé křivky, i přes látku šatů jsem mohla stále cítit jak jeho ruce hoří. Nejdříve obkreslil ruce, pak hrudník, přičemž mi drsně zmáčkl prsa. Trochu jsem se prohnula a opřela se zády o jeho hrudník. ,,Mám přítele" zalhala jsem. ,,Já ho nemám" zašeptal. ,,A co Lussy?" zeptala jsem se udiveně. ,,Podvedla mě, narodilo se ji černé dítě, a připadám ti snad černý?" zeptal se. Jen jsem se od srdce zasmála. Rozešli se, jak skvělé, mohu ho teď trápit stejně jako on mě, před 3 týdny. ,,Sex předci není nic osobního" řekl a přitiskl mě na okno. Zarazila jsem se o sklo rukama a vyšpulila na Chrise zadeček. Vytáhl mi šaty a kousavým polibkem mi po jemné kůži přejel ústy. Chris svou rukou zajel kolem mé vnitřní strany stehna a přes jemnou látku kalhotek mě začal dráždit. Najednou tu bylo hrozné ticho kromě našeho zrychleného dechu. ,,Trápíš tím i sebe" vyhrkla jsem ze sebe a čelem jsem se opřela o sklo, chladilo. ,,Ani nevíš jak moc" ruku měl mezi mými stehny a když mi jel prsty po stehně až k lýtku a zpátky, cítila jsem jak má prsty navlhlé. ,,Jsi tak nadržená" zasmál se a přejížděl mi dlaní po stehně, nahoru a dolu, pořád dokola. Nevím proč si vybral zrovna stehno, ale v jednom měl pravdu byla jsem nadržená.
Chytl mě za stehna a vyhoupl mě na můj pracovní stůl, strhnul mi kalhotky, a já mu rozepínala pásek. ,,Strč ho tam" zašeptala jsem mu do ucha. ,,A co kondom?" zeptal se a přestal mě líbat. ,,Beru prášky" usmála jsem se a on mě začal znovu líbat, a pak začal přirážet, tvrdě a rychle, naše steny se nesli celou mou kanceláří.
,,Tohle se už nebude opakovat" řekla jsem a upravila jsem si šaty. ,,Bylo to úžasné, jako tenkrát" řekl a políbil mě. ,,Jo tak už dost ano? Uvidíme se až na večírku, Ahoj" řekla jsem a otevřela mu dveře. Přistoupil ke mě a dlouze mě políbil. ,,Padej!" zapištěla jsem se smíchem a zavřela za ním dveře.
Omlouvám se že kapitola nevyšla dříve, měla jsem toho moc.
Co myslíte že se stane na večírku?
ČTEŠ
Můj sexy šéf
RomanceOna je pracuje jako jeho asistentka. On ji svádí. Ona si s ním hraje. On ji dá firmu. Ona ho miluje. On ji zlomí srdce. č. 1 v kategorii hádka ---- Děkuji moc! [ VAROVÁNÍ - příběh obsahuje vulgární výrazy a sexuální scénky ]