16.Kapitola

5.2K 173 5
                                    

Šla jsem do kuchyně a udělala si čaj a snídani. Posadila jsem se ke stolu a začala snídat. ,,baby není to tak jak si myslíš" řekl hlas za mnou a začal mi masírovat krk. ,,Nesahej na mě" řekla jsem mu a setřásla jeho ruce z mých ramen. ,,No tak, vysvětlím ti to, jen mi dej trochu času" řekl a sedl si na židli vedle mě. ,,Vysvětli mi to teď hned, jinak odcházím" řekla jsem a myslela jsem to vážně, to jako na mě vybalí 'No víš ja se scházím s jinou ženou, kvůli tomu že tebe nemohu ošukat'. To doufám, že tedy ne, každopádně pokud mi to nevysvětlí, tak se seberu a odjedu do centra.

,,Doprdele, chápeš, že ti to nemůžu říct? Kurva" zakřičí a shodí sklenici s vodou na zem. ,,Máš jinou?" zašeptala jsem se slzami v očích. Podíval se na mě. Byl to pohled zklamání a vzteku. ,,Opravdu si kurva myslíš, že bych tě podvedl, když máme dítě na cestě a společnou budoucnost, doprdele" zaječel na mě znovu. 

Nebudu tu už ani minutu. Zvedla jsem se ze židle a rychle jsem šla do naší ložnice, slyšela jsem za mnou kroky a tak jsem se v té ložnici zamkla. ,,Beruško, no tak, nemyslel jsem to tak, otevři prosím" naléhal. ,,Jdi pryč" zavzlykala jsem. ,,Doprdele" zašeptal a bouchnul do dveří. 

Natáhla jsem na sebe těhotenský džíny a čistý tričko. Vlasy jsem si vyčesala do vysokého culíku a udělala si ranní hygienu. Popadla jsem svou kabelku a zkontrolovala jestli v ní mám vše potřebné. Sakra. Nechala jsem si mobil na kuchyňské lince. To zvládnu. Otevřela jsem dveře, ale nikdo za nimi nestál. Šla jsem rychle do kuchyně kde stál Chris, nevšímala jsem si ho a jen jsem popadla telefon a šla. Nazula jsem si své červené conversky a vzala klíče z věšáku. ,,Počkej, kam jedeš?" zeptal se a obmotal svou ruku okolo mého zápěstí. ,,Co tě to zajímá." odsekla jsem mu. ,,Jak dlouho budeš pryč?" zkoušel to znovu. ,,Co tě to zajímá." zopakovala jsem svou odpověď znovu. Leskli se mu oči. Opravdu to vidím. Poprvé od té doby co jsme si spolu začali vidím, že se mu chce brečet. ,,Neopouštěj mě" zašeptal. Musím to vydržet, musím být silná a nesmím ho utěšit. Vyvlékla jsem svou ruku z jeho ,,Neopouštím, jdu si provětrat hlavu, ahoj" řekla jsem a zmizela ze dveří.

Večer:

Vracím se s nadějí, že ho tu najdu sedět na gauči a přemýšlet. Volal mi každých pět minut, ale po hodině to vzdal. Jsem celkem ráda, že to vzdal, už mě to štvalo. Otevřu vchodové dveře a všude je tma. Není tu. Zase odešel. Nevím kam, ale nečeká na mě. To mě ranilo hodně. Zula jsem si boty, a klíčky hodila na skříňku v chodbě. Šla jsem rovnou do ložnice, tam jsem tašky položila a svlékla se. Nemusím si ani pro vodu, mám ji tu ještě z odpoledne. Jen jsem si vlezla pod peřinu a usnula.

Cítím jak se za mnou na Chrisově místě, prohýbá matrace jak si na ní Chris lehá, tedy doufám, že je to on. Zůstanu zticha a předstírám, že spím. Obmotá kolem mého bříška svou studenou ruku a začne ho hladit ,,Měl jsem o vás takový strach, prošel jsem snad celý město abych vás našel" zašeptá, už vím kde byl když jsem přišla domu. Hledal nás. Srdce mi z toho poskočilo radostí. ,,Ještě chvilku to vydržte, pak vám to ukážu. Miluju vás lásky moje" zašeptal a vtiskl mi pusu na čelo. Zavrtěla jsem se a naschvál se převalila čelem k němu a přitiskla se k němu. Jeho hruď se začala otřásat v malém smíchu. ,,Tohle děláš vždy, prdelko" zašeptal. 

Dlouhou dobu jsem přemýšlela o tom jakou přezdívkou mě nazval. Nikdy mi tak neřekl. 

Můj sexy šéfKde žijí příběhy. Začni objevovat