Už nějakou dobu jsme jeli, pro ty dva lidi. Pořád jsem byla vyklepaná z toho co se stalo, Lukas o ničem nevěděl. ,,Hezká přezdívka" řekl z ničeho nic ,,Vážně jsem Lukýsek prdísek?" zeptal se a Matt dostal výbuch smíchu. ,,No jo" Řekla jsem a otočila jsem se na něj se smíchem. ,,Jakou jsi dala přezdívku Mattovi?" zeptal se a Matt vzal do ruky kelímek a přečetl si to. ,,Náhodou ji mám krásnou." řekl a ušklíbl se na něj. ,,Jakou?" zvědavě se vyptával Luke. ,,Hezounek Matt" řekl a usmál se na mě. ,,Hej, tohle není fér" řekl a dělal naštvaného. ,,Vážně si tady připadám jako když vezeme malý dítě na tábor?" řekla jsem a oba jsme se s Mattem nahlas rozesmáli. ,,Máš krásnej smích" řekl Luke. A já ztichla. ,,Děkuji" zamumlala jsem.
Vytáhla jsem notebook a začala dělat věci do práce které mi Chris poslal ještě večer před odletem do Francie. ,,V pořádku?" zeptal se Matt když Lukas opustil auto aby šel zazvonit na ty dva. ,,Jasně" řekla jsem a usmála se na něj. Matt mi položil ruku na stehno a hladil mi ho. ,,Hele Matte-" chtěla jsem mu říct že to nejde, ale když jsme se mu chtěla podívat do očí, políbil mě. Byl to polibek něhy, a lásky.
Líbali by jsme se ještě dlouho ale bouchli vchodové dveře, tak jsem se odtáhla a dala Matta ruku na řadící páku. Pokračovala jsem dál ve své práci na počítači. ,,Ahoj jsem Jessica, ale říkej mi Jess" řekla blonďatá dívka a podala mi ruku. ,,Minnie" přijala jsem ji. ,,Jsem Daniel" ,,Minnie" podala jsem ruku brunetovy s oříškovýma očima.
Vyjeli jsme na letiště a já pokračovala ve své práci na počítači. Asi po půl hodině jsme dojeli na letiště a já jsem jako první vypadla z auta, vzala jsem si všechny své věci a šla jsem za Kate ,,Kate?" zavolala jsem na ni. ,,Ano? Super, jste tu, můžeme do letadla?" zeptala se. ,,Jasně, jen.. No, můžu sedět vedle Luka?" zeptala jsem se na ji. ,,Jasně, ale vždyť si měla sedět vedle Matta, stalo se něco?" v jejím hlase byly slyšet obavy. ,,Ne, nic se neděje. Jen si chci s Lukem povídat." řekla jsem na to jen přikývla a podala mi letenky, pro mě a Luka. ,,Pohni tím svým zadkem Lukasi" zvolala jsem na něj se smíchem. ,,Vždyť už jdu" řekl a šel za mnou. ,,Co se děje?" zeptal se mě. ,,Sedíme spolu, sedím u okýnka" řekla jsem a podala mu letenku. ,,Mezi Tebou a Mattem se něco stalo že?" zeptal se mě po cestě k odbalovacímu pultu. ,,Ano, políbil mě, ale já s ním nic mít nemůžu, prostě to nejde. A ano, mluvím k tobě otevřeně a mám v tobě důvěru a nechci aby jsi to někde říkal že jsem ti to řekla." pověděla jsem mu skoro vše. ,,Ale tohle není celá pravda, co jsi dělala ráno s ním v koupelně?" zeptal se, šly jsme k letadlu, a ostatní byly ještě někde v letištní hale. ,,Ano, spali jsme spolu, nebo, tak se to nedá říct, spíš jsme si to spolu rozdali ve sprše" řekla jsem a posadila se k oknu. ,,Aha, neboj u mě je to v bezpečí, ale asi ti jedno neřekl. On je ženatý a má dvě děti, jedno je už dospělé a druhému jsou teprve 3 roky" řekl a já nevěděla co na to říct. ,,Máš na jeho ženu číslo?" zeptala jsem se ,,Mám, je to moje Kamarádka" řekl. ,,Dáš mi ho?" zeptala jsem se, se slzami v očích. ,,Jasně, na, opiš si ho." řekl a podal mi mobil. ,,díky" řekla jsem a vstala abych si šla zavolat. Akorát jsem je potkala když vcházeli do letadla. ,,Můžu si ještě zavolat?" zeptala jsem se Kate ,,Jasně, počkáme. Až nastoupíš řekni letušce a vyrazíme" řekla mi s úsměvem a ukázala na Letušku která se na mě také usmála. ,,Děkuju" řekla jsem a na Matta jsem se ani nekoukla.
Vytočila jsem číslo Mattovy ženy Emily. ,,Dobrý den, jste Emily Parker?" zeptala jsem se do telefonu, když mi to zvedla nějaká žena. ,,Ano, jsem a vy jste?" zeptala se. ,,Jsem Minnie Adamson, mohli by jsme se my dvě sejít?" zeptala jsem se. ,,Jistě a mohu vědět proč?" zeptala se. ,,Je to velice důležité, a nerada bych to řešila po telefonu, mohu poprosit o setkání v 'Greys&Adams' firmě, zítra v 10 hodin ráno?" zeptala jsem se ,,Jistě" odpověděla pohotově. ,,Ještě jestli bych mohla poprosit o to, aby se nikdo nedozvěděl o naší schůzce, bylo by to možné?" zeptala jsem se, ,,Jistě, nashledanou zítra" řekla a zavěsila.
,,Vyřešeno?" zeptal se Luke, když jsem si sedla. ,,Jo, zítra v 10 přijde do firmy." řekla jsem mu a ponořila se do své práce.
ČTEŠ
Můj sexy šéf
RomanceOna je pracuje jako jeho asistentka. On ji svádí. Ona si s ním hraje. On ji dá firmu. Ona ho miluje. On ji zlomí srdce. č. 1 v kategorii hádka ---- Děkuji moc! [ VAROVÁNÍ - příběh obsahuje vulgární výrazy a sexuální scénky ]