7.Kapitola

6.7K 167 5
                                    

Chvíli jsem jen seděla ale pak jsem začala brečet. ,,Nic se neděje, nemohla jsi to vědět" šeptala mi Kate. ,,Já já-" koktala jsem mezi vzlyky ,, Já vím bolí to, chápu to" utěšovala mě Kate. ,,Ne, nic nechápeš, my, my jsme se spolu vyspali." řekla jsem a utřela si slzy. Kate koukala do prázdna, nic neříkala. ,,Kate" zašeptala jsem. ,,On se bude ženit příští měsíc" zašeptala. Nemohla jsem uvěřit tomu co právě řekla. Dalo by se říct, že jsem svedla 'zasnoubeného' muže. ,,Bože, jsem coura" řekla jsem. ,,Nejsi, to bude ok" začala mě znovu utěšovat. ,,Já" začala jsem a vysmrkala se. ,,Já bych Tě chtěla o něco poprosit" zašeptala jsem. ,,Jasně, o cokoliv" zareagovala pohotově. ,,Můžu s Tebou zítra odletět domu?" zašeptala jsem a sklopila pohled. ,,Jasně, na tohle se vůbec neptej. Zabukuješ si letenku hned?" zeptala se. ,,Dobře." řekla a ihned se zvedla a odkráčela ke dveřím. ,,Kate" řekla jsem vystrašeně. ,,Ano?" zeptala se a položila svou ruku na kliku. ,,Neopouštěj mě, prosím" řekla jsem a znovu sklopila svůj zrak. ,,Neboj, dojdu si pro notebook, jídlo, a pití" řekla  s úsměvem a odešla.  

Popadla jsem svůj počítač, a zabukovala jsem si letenku, a začala si házet všechny své věci do kufru, musím to mít na zítra připravené. Venku si nechám jen věci které si zítra vezmu na sebe.

,,Jsem tu, s hromadou jídla a mým osobním psychologem" ozvalo se ode dveřích ve kterých stala Kate a nějaký kluk. Oba měly plné ruce jídla. ,,Jasně, ukaž, pomůžu ti" řekla jsem a začala jsem ji brát jídlo z rukou. ,,Tebe znám" řekla jsem a odshora dolu jsem si muže prohlédla.

Kde jsem ho jen sakra viděla?

,,Jsem Matt, a potkali jsme se u Kate v zašívárně, otevřela jsi mi v ručníku" řekl se smíchem a podal mi ruku.

No jasně už vím kde jsem ho viděla. Bože, teď musím být rudá až na prdeli. To je trapný...

,,Už si vzpomínám, jsem Minnie" zamumlala jsem tak aby mě nebylo skoro slyšet. Ale marně, on to slyšel.

,,Těší mě Minnie. Jo, a no, nemusíš se za své tělo stydět, je ti výstavní kousek" když tu poslední část  do řekl, Kate po něm hodila polštář kterému se vyhnul.

,,No tak povídej, co se stalo? Můžeš mi říct všechno" řekl mým směrem, a já prohlédla na Kate, ta jen přikývla a já začala vyprávět.

Skončilo to podobně jako u Kate, chvíli koukal a nakonec se zvedl a odešel. Ani jedna jsme nevěděli kam šel, obě jsme vyšli na chodby a šly jsme ke schodišti, odkud byly slyšet hlasy.

,,Ty jsi takovej čůrák" zanadával Matt.
,,Já vim, ale bylo to dokonalý, tohle jsem ještě nikdy nezažil, to její tělo je božský, nejradši bych si ho nafotil a měl ho furt na dohled." zasnil se Chris.
,,Co chceš dělat? Řekneš to Lussy?"
,,Já, Já nevím, asi ne, jo a ještě tu je něco.." řekl Chris. ,,A to je co?" odvětil Matt. ,,Než jsem usnul, tak.. Tak mi řekla že mě miluje" odpověděl mu Chris a já zatajila dech. ,,Nejradši bych ti rozbil hubu, ublížil jsi Minnie hodně" řekl Matt a šel ke schodišti nahoru.

Já i Kate jsme rychle zdrhli do pokoje a dělali že jsme nic neslyšeli. Kate vybírala film a já napsala Mie že nemá jezdit že zítra jedu domu.

Stále nemůžu uvěřit tomu, že mě slyšel to říct. Ale nic mi neřekl o tom že někoho požádal o ruku, a že ta žena je s ním těhotná.

Můj sexy šéfKde žijí příběhy. Začni objevovat