,,Minnie, vstávej, zachvilku musíme odjet" vzbudil mě něčí hlas. ,,Notak, vstávej" strhnul ze mě někdo peřinu. Otevřela jsem oči a uviděla tam stát Jamese a Kate. ,,Co? Ne" řekla jsem a přitáhla si peřinu až ke krku. ,,Nechtěj skončit ve vaně" zasmál se James. ,,Už jdu, už jdu" řekla jsem a sedla si na kraj postele ,,Hodná holčička" poplácal mě po hlavě jako malé děcko.
,,No konečně, hele Jamesi, sejdeme se zítra ráno naletišti ano?" usmála se na Jamese Kate. ,,Jo, tak ahoj, Ahoj Minnie" řekl a odešel. ,,Půjčíš mi nějaké oblečení? Jo a odkud se znáš s Jamesem?" zeptala jsem se ,,Jasně, a známe se...-" někdo zazvonil. ,,Jdu otevřít" řekla jsem a otevřela jsem. Stály tam 2 kluci v Jamesově věku. ,,Bože můj" řekli a prohlíželi si mě odshora až dolu, až teď jsem si uvědomila v čem tu stojím, okamžitě jsem zabouchla dveře. ,,Co je?" přišla do chodby Kate. ,,Nic, otevři až odejdu" řekla jsem a utekla do šatníku. Sundala jsem ručník a vzala jsem si na sebe černé jeansy, rudé tílko, bílý svetřík a černé boty na podpatku, jako doplněk jsem si na ruku vzala náramek.
Namalovaná jsem byla ze včera tak jsem si oči jen lehce upravila. Vlasy jsem si sepnula do vysokého culíku a šla pomalu do obýváku.
Když jsem vešla do obýváku seděla tam jen Kate a když mě zahlédla tak dostala obrovský nával smíchu. Rozhlédla jsem se po obýváku ale nikdo tu už nebyl. ,,Co je? Kdo to byl?" zeptala jsem se a sedla si naproti Kate. ,,To byly moji a Jamesovi přátele, a velice, zdůrazňuji velice jsi se jim líbil." odpověděla mi když uklidnila svůj smích. ,,Bože, to ne, ne, ne" opakovala jsem dokola a složila obličej do dlaní. ,,Néé, v pořádku nemyslela jsem to zle, líbila jsi se jim vzhledově i polonahá, myslím si že by jste si i rozuměli" utěšovala mě. ,,Dobře, hele v kolik musíme být u tvého otce?" zeptala jsem se ji a posbírala jsem své věci. ,,No můžeme vyrazit" řekla a hodila po mě mandarinku.
Po cestě ke Cameronovi jsme se sblížili ještě víc než jsem čekala. Řekla mi o jejich rodině dost na to abych pochopila že nejsou nejchudší. Cameron pracuje v té firmě vlastně jen pro zábavu.
,,Jsme doma" zakřičela Kate do domu. ,,Jsme všichni v kuchyni" zakřičel zpět Cameron slovo Všichni dost zdůraznil. ,,No, hele, asi bych ti měla říct tohle, Lussy je Ch-.." nestihla to doříct protože se za ní objevil Chris s nějakou ženou. ,,Ahoj" řekla jsem mu vesele. ,,Ahoj" odpověděla mi ta žena místo Chrise. ,,Jsme Minnie" podala jsem ji ruku, přijala ji a řekla ,,Jsem Lussy, snoubenka Chrise" v tu chvíli se mi zastavilo srdce a krev mi přestala téct v žilách. ,,Aha" falešně jsem se na ni usmála. ,,Uff, už zase kope" řekla Lussy a chytla se za břicho. Už všechno chápu. Už chápu kdo je Lussy a co mi o ní Cameron a teď i Kate chtěli říct. Je to Chrise snoubenka a čekají spolu dítě. Skvělí vyspala jsem se s chlapem co čeká rodinu a je zasnoubený, jsem fakt píča. ,,Kluk nebo holka?" zeptala jsem se a nasadila jsem svůj falešný úsměv. ,,Holka, dám ji jméno Clare" pyšně se usmála ale když jsem se podívala na Chrise moc nadšeně nevypadal. ,,Omluvte nás, musíme ještě něco vyřešit" řekla Kate a odtáhla mě do mého pokoje.
ČTEŠ
Můj sexy šéf
RomanceOna je pracuje jako jeho asistentka. On ji svádí. Ona si s ním hraje. On ji dá firmu. Ona ho miluje. On ji zlomí srdce. č. 1 v kategorii hádka ---- Děkuji moc! [ VAROVÁNÍ - příběh obsahuje vulgární výrazy a sexuální scénky ]