,,Ty jsi moje šikulka v
iď" pochválila jsem Jossie když si postavila hrad z písku a ukázala mi ho. Od doby co jsme se s Chrisem vzali se toho hodně změnilo. Začali jsme se k sobě chovat jinak. A jsem za to ráda, jsem ráda za holky a hlavně za něj.
,,Šla jsem si sednout zpět k ostatním, předci jen je to slušnost, holky dnes slaví své páté narozeniny takže je tu veselo. Dokonce se nám to tu rozrůstá, Mia čeká své první miminko s Michaelem. Je teprve v pátém měsíci ale je to hezké, přeju ji to.
,,Holky už spí." řekl Chris když přišel do kuchyně a já skládala špinavé nádobí do myčky. Usmála jsem se na něj a pokračovala. ,,Zítra musím jet brzo ráno do práce" řekl mi smutně a objal mě. ,,Uvidíme se" usmála jsem se na něj a šli jsme si lehnout.
Ráno jsem se probudila už bez Chrise v posteli. Nějak mi nebylo dobře od žaludku. Celý svuj obsah žaludku jsem vyklopila do záchodové mísy. Něco není v pořádku, tohle je divné.
Odvezla jsem tedy holky do školky a zajela si ke svému doktorovi.
O 2 hodiny později:
Podle toho co mi Chris řekl do telefonu, tak je u něj v kanceláři pár našich přátel, a to nevadí. Hlavně ať se tu novinu dozví všichni. Zastavila jsem v garaži pod firmou a čapla jsem svou kabelku a obálku. Vyjela jsem do posledního patra kde má kancelář a vešla do dveří.
,,Ahoj, můžu s tebou mluvit?" zeptala jsem se ho a vyšli jsme na chodbu. ,,Děje se něco? Jsou holky v pořádku?" začal se vyptávat. ,,Všechno je v naprostým pořádku" řekla jsem a s úsměvem mu podala obálku. Otevřel ji a koukal na fotku. Prohrábl si své vlasy a vešel zpět do kanceláře. Nic neřekl a vypil celou sklenku vody. Ostatní na něj koukali stejně jako já. Vyděšeně.
Bože můj, co když to nechce?
,,Myslíš to vážně?" zeptal se a koukal na obálku. Nejistě jsem přikývla.
Vyběhl na chodbu a začal křičet ,,Jáááááááá buduuuuuuu táttttttttaaaaaaaaa" musela jsem se tomu začít smát protože potom přiběhl ke mě a začal mě točit ve vzduchu. ,,Miluju Vás" začala jsem se smát a všichni nám začali gratulovat.
Jooo, teď už vím, že jsem si vybrala dobře. Chris je ta správná volba. Miluju ho
A toto je definitivní konec života Minnie a Christiana. Tak co říkáte na konec?
Dále bych se Vás chtěla zeptat, jestli by jste chtěli ještě nějaký příběh. Napište mi do komentáře, jaký žánr by jste chtěli, jestli nějaký romantický příběh, nebo něco s mafii, nebo nějaké drama a tak :) Zatím páá miláčci <3
ČTEŠ
Můj sexy šéf
RomanceOna je pracuje jako jeho asistentka. On ji svádí. Ona si s ním hraje. On ji dá firmu. Ona ho miluje. On ji zlomí srdce. č. 1 v kategorii hádka ---- Děkuji moc! [ VAROVÁNÍ - příběh obsahuje vulgární výrazy a sexuální scénky ]