5.Kapitola

7.8K 165 0
                                    

Ráno mě probudili hlasy. Nechala jsem oči zavřené ale poslouchala jsem. ,,Měl by jsi ji to říct" zašeptal někdo, podle hlasu jsem poznala Camerona. ,,Jo, řeknu ji to, koukej není sladká?" zašeptal Chris. ,,A kdy?" optal se ho nazpět Cam, ,,Ještě nevím" zamumlal Chris nazpátek. ,,Moc času už nemáš, zítra přiletí" řekl Cam a odešel z místnosti. A Chris po chvilce taky.

Ještě chvíli jsem přemýšlela a pak do místnosti vtrhla Kate. ,,Čekala jsem že tě tu najdu, běž se obléct někam tě vezmu" řekla a odešla.

Zvedla jsem se z postele a došla k sobě do pokoje, až teď jsem si všimla že na sobě mám oblečené Chrise tričko.

Na sebe jsem si vzala bílé spodní prádlo a světle modré jeansy k tomu lehké letní tričko.

Na sebe jsem si vzala bílé spodní prádlo a světle modré jeansy k tomu lehké letní tričko

Ups! Tento obrázek porušuje naše pokyny k obsahu. Před publikováním ho, prosím, buď odstraň, nebo nahraď jiným.

,,Dobré ráno" řekla jsem když jsem vešla do obýváku. ,,Dobré" odpověděli všichni.

,,Snídani máš na stole pak ti pojedu něco ukázat" řekla Kate a zaculila se.
Přikývla jsem a jako poslušná holčička jsem se šla nasnídat.

,,Můžeme vyrazit."

Řekla jsem když jsem přišla do obýváku. ,,Dobře, dojdu si pro kabelku" řekla Kate a odešla. V místnosti jsem zůstala jen já a Chris. ,,Noc byla úžasná" zašeptal a dal mi menší polibek. ,,Ano to byla" řekla jsem. ,,Jedeme" zakřičela na mě Kate.

Obula jsem si své vansky a vzala kabelku. ,,Vrátíme se zítra" zakřičela a už mě táhla do auta.

,,Jsme tu"řekla a zaparkovala v garáži. ,,Co tu děláme?"optala jsem se ji. ,,Sem jezdím, když mě něco trápí nebo když mám špatné období" řekla
,,A proč mi to ukazuješ?" byla jsem překvapená, opravdu moc překvapená. ,,Chci aby jsi věděla že sem můžeš kdykoliv přijet. Líbíš se mi. Máš něco do sebe" řekla a odemkla dveře, čímž jsme se dostali do opravdu luxusního bytu. Muselo to stát hromadu peněz. ,,Jak víš že ti to neprodám?" zeptala jsem se pobaveně. ,,Věřím ti" řekla a vtiskla mi do rukou klíče. ,,Děkuji" zašeptala jsem a objala ji.

,,Co budeme dělat teď?" zeptala jsem se ji.

...

,,Kate"

...

,,Hej kde jsi?" zavolala jsem do bytu. Nikdo nikde, sakra kde je.
Šla jsem se podívat do kuchyně. Nikdo. Vešla jsem do koupelny a tam stala Kate jen v ručníku. ,,Kam se chystáš?" zeptala jsem se ji a prohlížela si ji.

Je opravdu krásná. Štíhlé dlouhé nohy, vypracovaný zadek, a velka prsa. Nejsem lesba, ale tahle holka by za hřích stala.

,,posloucháš mě?" zeptala se mě.
,,Promiň, co jsi říkala?" vzpamatovala jsem se.
,,Že jdeme pařit"zasmála se.
,,To zní jako dobrý plán, jenže nemám co na sebe" řekla jsem a Kate mě zavedla do velkého šatníku.
,,To je teď i tvoje" řekla a já žasla.
.
.
.
.
.
,,Miluju to tady" řvala jsem na Kate přes hlasitou hudbu. ,,Joooo" ječela nazpátek Kate. Po chvilce se Kate zdejchla s nějakým modrookým klukem.

,,Co taková květinka jako ty tu dělá sama" přisedl si ke mě muž, mohlo mu být tak 25 víc ne. ,,Sedím, jestli si chceš jen zašoustat, tak jsi na špatné adrese" řekla jsem mu na rovinu, a objednala si další drink. ,,Jsem Jeremy" natáhl ke mě ruku. ,,Minnie" s úsměvem jsem ji přijala. ,,Kolik ti je Minnie?" zeptal se a napil se že své skleničky. ,,Kolik tobě?" zeptala jsem se ho. ,,23" jemu je 23? Aha tak to jsem netušila.
,,22" odpověděla jsem. Pak jsme kecali a kecali. ,,Nepujdeme si zatancovat?" zeptal se a nabídl mi ruku, přijala jsem. Kroutila jsem bokama a zadkem jsem se otírala o Jeremyho rozkrok, a pak jsme zase pily.
Museli jsme pít hrozně moc protože jsem nevěděla ani kdo mě dotáhl domů.

Rano mě probudila ohromná rána. Vymrštila jsem se do sedu ale, to nebyl zrovna nejlepší nápad. Hned jsem toho litovala. Hlava mi tak strašně třeštila, Myslím že se mi rozkočí. Vedle postele mi někdo připravil sklenici s vodou a práškem. Slupla jsem to a šla spát.

Můj sexy šéfKde žijí příběhy. Začni objevovat