Udělala jsem menší opravy v textu, jako jsou třeba chybějící čárky, háčky, překlepy, mezery. Tak jen aby jste nebyli zmatení.
,,kde jsi?" odeslala jsem esemesku Chrisovi.
V tu chvíli bouchli dveře a v nich se objevil Chris. ,,Ahoj Krásko" řekl a políbil mě. ,,Ahoj, co to máš za zády?" zeptala jsem se, protože mi bylo divné že má ruku za zády. ,,Tohle je pro tebe" řekl a zpoza zad vytáhl kytici růží a velkou čokoládu. ,,Čím jsem si to zasloužila?" zeptala jsem se a políbila ho. ,,Jen tak, prostě že tě miluju, nebo snad nemohu donést své přítelkyni dárek jen tak?" zeptal se a vytáhl lahev vody z ledničky. ,,Jistě že můžeš, ale ještě nikdy předtím jsi to neudělal" uculila jsem se a dala růže do vázy. ,,Jdu se osprchovat" řekl a zmizel z kuchyně.
Tady mi něco nehraje, chová se divně. Až teď jsem si vlastně uvědomila, že na sobě neměl sako, ale jen obyčejné kraťasy a bílé triko. Divné.
Udělala jsem něco k večeři mezitím co se Chris koupal. Když vyšel, nepromluvil na mě ani slovo. Jen se usmíval. Tady se něco děje a já vůbec nemám ponětí co. ,,Máme tichou domácnost?" nevydržela jsem to a zeptala se ho. Jen se na mě podíval, zatřásl hlavou a zasmál se. Neodpověděl.
Zvedla jsem se od stolu, ani jsem nedojedla své jídlo. Bouchla jsem talířem o kuchyňskou linku a odešla jsem do koupelny. Jsem na něj vážně naštvaná. Zničeho nic mi přinese kytici a čokoládu, a chová se divně. On něco skrývá. Nevím co ale něco určitě ano. Štve mě to, že když jsem se ho zeptala jestli máme tichou domácnost tak se jen zasmál a zatřásl hlavou. To mu jsem jako k smíchu nebo co? Nechápu ho.
Napustila jsem si teplou vanu a ponořila se do ní. Ležela jsem tam asi 15 minut a uslyšela jsem bouchnout vchodové dveře. ,,Chrisi" zavolala jsem. Ticho. Neozval se. Vylezla jsem z vany a osušila se.
Vylezla jsem a šla jsem rovnou do ložnice, není tam. Šla jsem se podívat do obýváku, tam také nebyl. Šla jsem si do kuchyně pro vodu a na ledničce jsem našla vzkaz.
,,Musel jsem si jít něco vyřídit, nespíš se vrátím až zítra, dejte na sebe pozor, Miluji Vás. CH."
Četla jsem vzkaz na lednici. V tu chvíli se mi hlavou proháněli strašné myšlenky. Podvádí mě? Našel si nějakou jinou? Opustí mě? Sebere mi firmu a vrátí se k Lussy? Zaplavila mě vlna starostí. Vzala jsem si lahev s vodou a vzkaz zmuchlala a hodila do koše.
Probudilo mě bouchnutí vchodových dveřích a po chvilce jsem slyšela také sprosté nadávky jak Chris o něco zakopl. Potichu otevřel dveře a vešel do ložnice. ,,Promiň nechtěl jsem vás vzbudit" Zašeptal a dal mi pusu na čelo. ,,Kde jsi by celou noc?" zeptala jsem se ho ignorujíc to že mě políbil na čelo. ,,Musel jsem si něco zařídit" řekl a pousmál se. ,,Jo? Vážně? V půl 11 večer?" ironicky jsem se zasmála. ,,Co bylo sakra tak důležitýho, že jsi musel odejít v půl 11 večer a vrátit se teď ráno ve třičtvrtě na deset?" vybuchovala jsem měla jsem na něj neskutečnou zlost, že v noci nebyl se mnou v posteli, ale někde venku. Ani nevím kdy jsem stačila vyskočit na nohy a už jsem přecházela po pokoji. Mlčel. Jen si stoupnul a stal naproti mě. Nic neříkal jen tam stál. ,,Jistě" zašeptala jsem a odešla, při odcházení jsem pořádně bouchla dveřmi.
ČTEŠ
Můj sexy šéf
RomanceOna je pracuje jako jeho asistentka. On ji svádí. Ona si s ním hraje. On ji dá firmu. Ona ho miluje. On ji zlomí srdce. č. 1 v kategorii hádka ---- Děkuji moc! [ VAROVÁNÍ - příběh obsahuje vulgární výrazy a sexuální scénky ]