18.Kapitola

5.2K 150 3
                                    

Ani nevím jak jsem se dostala do nemocnice, ale už mě Chris vytahoval z auta a Mia mezitím někde vzala invalidní vozík a už mě vezli dovnitř do nemocnice, neslyšela jsem nic jiného než jak mi hrozně rychle tlouklo srdce. Musela jsem křičet na celou nemocnici, protože kontrakce mi chodili hodně rychle. 

,,Tak sakra pomozte ji někdo" zařval Michael. 

,,Dobrý den, co se děje?" přišla za námi nějaká mladá sestřička s objemnými prsy které pomalu roztrhli knoflíček na její uniformě. 

,,slečno Mues já si pacientku převezmu, vy nachystejte porodní sál, a všechny věci okolo, já slečně udělám ještě rychle prohlídku a půjdeme na to" řekl nějaký doktor, který tam přispěchal. ,,pojeďte za mnou, honem" řekl a okamžitě co jsme přijeli do ordinace mu Chris řekl jak se to stalo. 

Na sál jsem se dostala celkem rychle, píchli mi nějaké injekce. Teď už jsme jen čekali až ta kontrakce bude tak silná, že malá bude moc jít ven. Slyšela jsem zpoza dveří jak Michael na někoho křičí ať mi pomůžou a nenechají mě trpět, že ho bolí jak křičím. 

A v tu chvíli to přišlo neskutečná bolest, ještě větší než ta předtím. ,,A je to tady, maminko teď se pořádně nadechněte a zatlačte" řekl mi doktor, Chris si stoupl vedle mě a chytl mě za ruku, na stole u dveří byla velka kamera, která měla zdokumentovat narození naší dcery. 


Pohled Christiana:

Hrozně mě bolelo ji vidět trpět. Moje sluníčko, můj život. Doktor řekl že už je to tady. Tak jsem pořádně chytil její ruku a políbil ji na čelo. ,,Miláčku, pořádně zatlač a bude venku, ty to zvládneš, miluju tě sluníčko, to zvládneš, tlač" šeptal jsem ji ,,Drž kurva hubu, ta bolest je nesnesitelná doprdele" zařvala na mě a zmáčkla mi ruku, a zakřičela. Myslel jsem, že mi ta ruka upadne. ,,Maminko už vidím hlavičku, ještě dvakrát zatlačte, pořádně se nadechněte a tlačte" řekl ji ten doktor, a ona to udělala. Byla celá rudá a sotva popadala dech. Myslel jsem, že umřu ji vidět v křeči bolestí a pak se ozval ten nádherný zvuk. Byla na světě naše malá princezna. 

,,Miluju tě lásko, jsi užásná" políbil jsem Minnie na čelo. ,,Počkat, něco tu ještě není v pořádku" řekl doktor a nechal si od sestry přivést ultrazvuk a přejížděl Minnie po bříšku. 

,,To není možný" zašeptal jsem. ,,Za chvíli jsem zpět" řekl jsem a musel jsem odejít. ,,Tak co" zpustila ihned Mia. ,,Vodu!" řekl jsem a Michael mi ji podal, vypil jsem celou flašku a podal mu ji a rychle jsem šel zpět. 

,,Miláčku to zvládneš" pokusil jsem se ji utěšit a chytl ji za ruku, a ona zase zakřičela. ,,Budete mít dvoujčaata" řekl mi doktor a já přikývl. ,,Miláčku -... " přerušila mě. ,,Drž konečně už hubu a pořádně mě drž" zařvala na mě a hned potom zatlačila. Někdo najednou otevřel dveře a dovnitř vběhla Mia a chytla Minnie za druhou ruku. ,,Jsi skvělá zlato, tak pojď, my tři to tady dotáhneme dokonce" zašeptala ji Mia a políbila ji na čelo, jako to dělám já. A pak přišlo dalších 15 minut Minnieho brečení, že už nemůže a že jí to bolí. 

Tyhle poslední 3 hodiny byly pro mě plné utrpení ale i štěstí. Trpěl jsem tím, že jsem viděl svou milovanou přítelkyni trpět a nemohl jsem ji nijak pomoc. A pak to přišlo. Ten druhý nádherný zvuk. Krásný pláč mých prvorozených, nádherných dcer. 

Bylo nádherné vidět svou partnerku s jakým obdivem se dívá na naše dcery. 

 

Ups! Tento obrázek porušuje naše pokyny k obsahu. Před publikováním ho, prosím, buď odstraň, nebo nahraď jiným.
Můj sexy šéfKde žijí příběhy. Začni objevovat