17.Kapitola

5.1K 150 0
                                    

O 5 měsíců později:

Každý den se probouzím sama, Chris někam každé ráno chodí a vrací se až pozdě večer. Už se ho ani nesnažím ptát kam chodí, protože to stejně nemá cenu. Moc toho spolu nenamluvíme, protože není většinou doma. 

Od té doby co jsme se kvůli tomu chytli, moc nekomunikujeme. A mě to sakra mrzí, protože prostě je to muž, kterého miluji a čekám s ním mimčo. 

Včera jsem byla na prohlídce a doktor mi řekl, že mám termín porodu přesně za týden. A v tu chvíli na mě dopadl takový divný pocit. Hrozně se bojím toho, že se něco pokazí, že prostě se něco posere. 

Ptáte se co se stalo s Miou? Ta se dala dohromady s Michaelem, kterého potkala na jedné konferenci a vypadá to, že nedělají nic jiného než jen souloží, chodí do práce, jedí, a pak zase opět souloží. Jsou spolu už půl roku, a vážně jim to přeji. Jsou spolu sladcí, jsem hrozně ráda, že si Mia našla někoho kdo ji má rád, a že je ona už konečně šťastná. 

Ccccccccc

,,Už jdu, už jdu" zařvala jsem, když nějaký šílenec stále zvonil na zvonek. Otevřela jsem a uviděla v nich Chrise s plnou náručí tašek. ,,Ahoj krásko" řekl. ,,Ahoj" odpověděla jsem mu. Udělala jsem mu volnou cestu a nechala ho jít dát tašky do kuchyně a šla jsem za ním. 

,,Něco pro mojí krásku" řekl a podal mi rudou růži.

,,Děkuji" řekla jsem a vlídně se na něj usmála.

Nemohu prostě říct, že ho nemám ráda. Mám, miluju ho, a to se nezmění, ale prostě mě štve, že už se spolu nebavíme jako předtím. Zapříčinilo to, to že, je každý den pryč a prostě mi nic neříká. Připadá mi jako by mě někde podváděl, ale na to nechci ani pomyslet, takže si nalhávám, že prostě jen dlouho pracuje. 

Ccccccccc

,,Já tam dojdu" řekl Chris a vytrhl mě z myšlenek. 

Kývla jsem na souhlas a šla vybalovat nákup. 

,,Bude mít určitě radost" řekl Chris a já se otočila. 

Za mnou stála má nejlepší kamarádka Mia s rozpřaženou náručí, a já ji šla obejmout. 

,,Tak hrozně jsi mi chyběla" zamumlala jsem ji do krku. 

,,Ahoj Michaeli" řekla jsem s úsměvem a také jsem ho šla obejmout. 

,,Tak jak se má naše těhulka?" zeptala se Mia a společně s Michaelem  a Christianem, usedla na barovou stoličku ke kuchyňskému ostrůvku. 

,,Jo, jde to, dáte si kafe, nebo čaj?" zeptala jsem se. 

Všichni řekli kafe a tak jsem postavila vodu a připravila hrnečky. 

,,A kdy máš termín porodu?" zeptal se Michael. 

,,příští týden" usmála jsem se a otočila se abych mohla zalít kávu, jenže jsem tam zapomněla dát kafe.  

Ostatní o něčem živě diskutovali, a já je moc neposlouchala. Otevřela jsem horní skříňku a stoupla si na špičky abych na ni dosáhla, jenže ve chvíli kdy jsem už sklenici s kafem držela v ruce mi křuplo v prstech u nohou a pak jsem slyšela jen roztříštění skla ze sklenice od kafe a jak Mia křičí. Ale nedopadla jsem na zem, když jsem otevřela oči, uviděla jsem jak mě stihl chytit Michael, a za to jsem mu v tu chvíli byla neskutečně vděčná. 

,,Prdelko, všechno dobrý?" zeptal se mě vystrašený Chris. ,,Joo, jen mi nějak křuplo v nohou" řekla jsem ,,Tak pojď sedneš si, jooo?" zeptal se mě Chris a já přikývla. Pomalu mě zvedli. ,,Počkejte musím se nachvilku opřít." řekla jsem.

Chris mě držel okolo pasu a já byla oběma rukama opřená o kuchyňskou linku. A v tu chvíli to přišlo. Ta neskutečná bolest v břiše. A pak jsem cítila jak mi teče něco teplého po noze. ,,Bože" začala jsem zhluboka dýchat a pak jsem zakřičela bolestí. ,,Miláčku co se děje" děsil se Chris, měl o mě strach bylo mu to vidět v očích. ,,Je to tady" řekla jsem a znovu jsem zakřičela bolestí. ,,Jedeme, Mio, prosímtě v ložnici u skříně je položená taška vem ji, a Michaeli my ji vezmeme do auta, budeš řídit,." rozkázal Chris a všichni se dali do práce.

Můj sexy šéfKde žijí příběhy. Začni objevovat