12.Kapitola

6.1K 162 4
                                    


Bojím se jít na večírek, který jsem zorganizovala? Ano. 

                                                                                                                                                                                                                A víte proč? Potkám tam Christiana a Lussy. Dva lidi který jsem neměla nikdy v životě potkat. Ale musím tam jít, nedá se nic dělat. Vlasy už mám hotové, tak teď u jen make–up a šaty. Nanesla jsem si slabé linky a oční stíny, a to všechno jsem ještě doladila leskem na rty. 

Sice to jsou trošku odvážnější šaty, ale co

Ups! Tento obrázek porušuje naše pokyny k obsahu. Před publikováním ho, prosím, buď odstraň, nebo nahraď jiným.

Sice to jsou trošku odvážnější šaty, ale co. Moje volba. 

Už by tu měla být Mia. Vzala jsem si psaníčko a dala jsem si do něj nějaké bankovky a jednu platební kartu, kapesníčky, telefon a klíče. 


,,No konečně kde jsi?'' zasmála jsem se když Mia vystoupila z taxíku. ,,Jsou zácpy budeme to muset vzít po druhým mostě" řekla a zaplatila taxikáři. ,,Dobře tak jdeme" řekla jsem a nasedly jsme společně ke mě do auta. Jeli jsme v naprostém tichu. Ani jedna z nás neměla chuť mluvit, a já se musela připravit na to že ho zase uvidím. 

,,Ještě že jsme jeli přes druhej most, asi bych ty zácpy nedala'' zasmála se Mia. ,,No to mi povídej'' zasmála jsem se. 

,,Slečno Adamson, vše je připravené a v pořádku'' přišla za mnou mlaďounká slečna která mi tu dělala cateringovou službu. ,,Dobře, děkuji'' usmála jsem se na ní a společně s Miou jsme šli k baru. A já jsem obou objednala. ,,2x Gold Cock Moravian Apple Brandy Finish, prosím'' je to dokonale chutnající whiskey, a mě i Mie opravdu chutná. Nám vlastně chutná všechen alkohol. ,,Děkujeme" řekli jsme nastejno, když se k nám mladý barman nakláněl aby nám podal naše pití. 

,,Máme přibližně 10 minut, než začnou chodit, první hosté" řekla Mia. ,,Dobře, já se jen bojím že tu potkám Lussy a Christiana spolu" řekla jsem smutně a napila se své whiskey. 

2 dny potom co jsme se s Chrisem spolu vyspali, tak jsem to řekla Mie. Mlčela snad 5 minut než byla schopná něco říct. 

,,Jdu si pro něco do kanceláře hned jsem tady" usmála jsem se na Miu a dopila své pití. 


Uff, aspoň chvilka oddechu, posadila jsem se na židli a koukala na západ slunce. ,,Jak romantické" řekl hlas za mnou, leknutím jsem nadskočila a rychle se otočila. ,,Co tu děláte Christiane?" zeptala jsem se ho. ,,Nebyla jsi dole a Mia říkala že jsi si šla pro něco do kanceláře" vysvětlil mi se samolibým úsměvem. ,,Aha, no, já stejně už jdu dolu, tak můžeš jít" zdůraznila jsem a byla na odchodu. Myslím to vážně nechci být tvůj úhlavní nepřítel, chci být to co jsme byly tamhle na tom stole, a to co jsme byly na té chatě v posteli, chápeš?" chytil mě u dveří za paži. Byla jsem jako v jiném vesmíru. Vytrhla jsem se mu a rychle si přivolala výtah, on tam jen stal a koukal na mě. 

,,Kde jsi byla takovou dobu? Christian za tebou jel nahoru" řekla Mia když ke mě došla. ,,Vyřizovala jsem si jeden hovor, ale Christiana jsem nikde nepotkala, divné" řekla jsem a usmála jsem se na přicházející starší pár. ,,Dobrý večer, pane a paní Wilsonovy, jak se máte?" zeptala jsem se postaršího páru. 

,,Nerad Vás ruším, ale půjčili by jste mi prosím Minnie, pak vám ji zase vrátím" objevil se vedle mě Chris a odtáhl mě na parket. ,,Co si myslíš že děláš kurva" potichu jsem na něj zvýšila hlas. ,,Tancuji se svou krásnou vlastnici mé firmy" usmál se a přitáhl si mě ještě blíž. ,,Máš nádherné šaty, Ty vlastně jsi nádherná celá" řekl a já cítila jak se mi červeň dostává do tváří. 


Můj sexy šéfKde žijí příběhy. Začni objevovat