3.Kapitola

9.6K 208 1
                                    

Ráno mi budík zazvonil v 6 a já myslela že s nim mrštím o zeď. Vstala jsem a šla se osprchovat, potom jsem se namalovala a šla si vybrat nějaké oblečení. Nakonec jsem zvolila modrou košili, černé džíny a kolem krku jsem si dala šátek. Když jsem se koukla na hodiny bylo za 5 minut 7.

Mia tady má být v 7 takže jsem si ještě rychle naházela hygienickou taštičku do kufru a připravila ho ke dveřím

Ups! Tento obrázek porušuje naše pokyny k obsahu. Před publikováním ho, prosím, buď odstraň, nebo nahraď jiným.

Mia tady má být v 7 takže jsem si ještě rychle naházela hygienickou taštičku do kufru a připravila ho ke dveřím. Obula jsem si své oblíbené baleríny a vzala kabelku ve které jsem měla notebook a ostatní věci. Vyběhla jsem ze dveří které jsem následně zamkla a šla k výtahu. Sjela jsem dolu výtahem a u auta už na mě čekala Mia. ,,Ahoj" objala mě. ,,Ahoj, hodim kufr do auta a jedeme jo?" zeptala jsem se ji. Přikývla a šla si sednout. Kufr jsem hodila do kufru auta a šla si sednout na místo řidiče.

V autě jsme se s Miou domluvili že bude jezdit mým autem a pak ho nechá na letišti. ,,Ahoj, tak kde jsi?" řekl hlas na druhé straně telefonu. ,,Jakej kreten tady jede tak rychle, magor jeden" zanadávam Chris do telefonu. V tu chvíli jsem to típla a zaparkovala. A vylezla jsem společně s Miou z auta. ,,To si děláš prdel" slyšela jsem hlasy za s sebou. ,,Jezdíš jak magor" řekla Mia ,,Já vím" zaculila jsem se na ni.

,,Jsme tu" řekla jsem a usmála se. ,,Jela jsi jako magor, chceš se zabit?" začal jančit Chris. ,,Když to bude nutné" uculila jsem se na něj. ,,Pojďme do letadla" řekl tak 20ti letý kluk.

,,Tak za 3 dny pa" rozloučila jsem se s Miou a šla do letadla. Sedla jsem si vedle Chrise a naproti nám si sedli nějací 2 muži a povídali si s Chrisem. Asi po hodinovém letu, jsem usnula Chrisovy v klíně. Než jsem usnula slyšela jsem jak jeden říká ,,Tak kdy přiletí Lussy?" a Chris odpověděl ,,Za 2 dny" a pak jsem usnula.

,,Minnie, vstavej budeme přistávat" Hladil mě někdo po tváří. ,,Notak Minnie" řekl a já otevřela jedno oko. ,,Je to nutné?" zeptala jsem se a on se zasmál ,,Ano je" řekl a dal mi pusu na čelo. ,,Dobře no".

Letadlo přistálo v pořádku. Všechno vlastně na letišti bylo v pořádku.

Teď jedu v autě opět vedle Chrise a ostatní jedou v dalších autech za námi. ,,Nerozmyslel jsi si to s tou firmou?" zeptala jsem se ho a olízla si spodní ret. ,,Ne, ta firma je a bude tvoje, dal jsem ti ji, můžeš si s ní dělat co chceš" řekl jako by nic. ,,Jsi blázen" zašeptala jsem a otočila se k okýnku. ,,Tvůj blázen" zašeptal mi do ucha a dal ruku na stehno. ,,Jsme tu pane Grey" řekl řidič. ,,Děkujeme" řekla jsem a vystoupila. ,,Vítám Vás jaká byla cesta slečno Adamson?" zeptal se Cameron který je můj zaměstnanec a pozval nás sem. ,,V pořádku pane Camerone. A říkejte mi prosím Minnie" řekla jsem a natáhla k němu ruku. ,,Cameron" řekl a políbil mou ruku.

Můj sexy šéfKde žijí příběhy. Začni objevovat