*Lauren szemszöge*
-Jó estét, hölgyeim.-jött oda az asztalunkhoz a pincér.-Felvehetem a rendelésüket?-méregette Camilat. Mindjárt megütöm, komolyan.
-Mit kérsz, Camz?-kérdeztem.
-Salátát.-mosolygott rám, mire én kérdőn ránéztem.-Vigyáznom kell az alakomra.
-Pedig tökéletes az alakja, kisasszony.-kacsintott rá a pincér.
-Elnézést...Daniel.-olvastam le a nevét a kártyáról.-A hely a nagyszüleimé, és ha újra flörtölni próbálsz a csajommal, akkor kirúgatlak, és ráadásul meg is ütlek.-felálltam a helyemről és fél méterre tőle megálltam.
-Ugyanmár, hogy lenne a csajod?-nevetett gúnyosan.
-Esetleg így?-odaléptem Camilahoz, felrántottam, ami miatt a teste az enyémnek csapódott, és mohón ajkaira tapadtam, ő pedig egyből viszonozta. Miután minden levegőnk elfogyott arrébb húzódtam, és kérdőn néztem a srácra.
-Ha felfogtad, hogy ő az enyém, akkor elhúzhatsz és küldd ide magad helyett Adamet.-mondtam neki idegesen, parancsoló hangsúllyal, és ő el is ment. Pár perc múlva oda is jött az asztalunkhoz egy másik pincér, Adam. Vele már azóta jóban vagyok, hogy ideköltöztem...talán ő volt itt az első barátom.
-Szia!-öleltem meg, és amikor leültem láttam, hogy ez Camilanak nem igazán tetszett.
-Szia, Lolo! Ő az a lány, akiről annyit meséltél?-kacsintott rám, én pedig csak büszkén mosolyogtam.-Tényleg elég jó csaj.-ütötte meg óvatosan a vállamat. Camila csak elpirulva ült velem szemben. Annyira aranyosan ült ott, hogy bűn lett volna nem megcsókolni, szóval áthajoltam az asztalom és megpusziltam a száját, de ő csókká mélyítette. Adam megköszörülte a torkát, ezért visszaültem a helyemre.
-Menjetek szobára.-nevetett.-Na de mit kértek?-vette elő a jegyzetfüzetét.
-Egy duplasajtos pizzát kérünk. 50 cm-set.
-Mivan?-nézett rám megdöbbenve Camz.
-Hosszú éjszakánk lesz, kell az energia.-kacsintottam rá, ő pedig teljesen vörös fejét lehajtotta, Adam pedig csak nevetve elment az asztaltól.-Camz, nyugi. Ő csak egy barátom, nincs semmi okod féltékenynek lenned miatta, vagy bárki miatt. Én csak téged szeretlek már két éve. Csak te kellesz nekem, bébi. Örökre a tiéd leszek, megígérem.
*Camila szemszöge*
Amikor Lauren befejezte a beszédet én könnyezve néztem rá, ő pedig hirtelen letérdelt elém, kezében egy dobozzal.
-Lolo...mit művelsz?-néztem a szemeibe lesokkolva, és a könnyeimmel küszködve.
YOU ARE READING
Scared Of Happy ~|Camren hu|~
Random-É-én a fiúkat sz-szeretem. N-nem vagyok meleg.-lenéztem a cipőmre . -Hát rendben. Akkor gondolom nem fogsz érezni semmit ha ezt teszem.- mosolygott perverzül. -M-mármint mit te...-kezdtem bele a kérdésbe, de Lauren hirtelen az ajkaimra tapadt. Egy...