Elkezdett felszállni a gép. Sofi először úgy szorította a kezemet, hogy azt hittem eltörik. Egy pár perc után már kezdett megnyugodni, és mosolyogva nézett ki az ablakon. Ránéztem Sofira, közben éreztem, hogy valami a vállamra nehezedik. Lassan oldalra fordítottam a fejemet, és csak annyit láttam, hogy a mellettem ülő fiú alvás közben rádőlt a vállamra. Elkezdtem lökdösni a fejét, de nem reagált. Megpöcköltem a fülét és az orrát. Az utóbbinál kicsit fintorgott.
-Egész aranyos.- mosolyodtam el. Megint meglöktem a fejét, amire már felébredt.
-Reggelt, Shawn vagyok. Mendes.- mosolygott rám álmosan.-Hello, Camila vagyok. Cabello.- nevettem el magam.
-Elmegyek dobok egy sárgát és utána ismerkedhetünk.- kacsintott rám, majd féloldalas mosolyra húzta a száját.
-Eddig egész szimpatikus voltál. Hát ezt inkább visszavonom, Mendes.- nevettem megint. Anya hátra fordult hozzám és elkezdett mosolyogni.
-Aranyos fiú, nem gondolod?- nézett rám mindenttudóan.
-Igen, eléggé aranyos.- kezdtem el kuncogni.
-Kit kell megölni?- fordult hozzám apa is, miközben a homlokát ráncolta. Erre anyával csak nevettünk és legyintettünk egyet.
Pár perc után valaki leült mellém. Csak a lábát láttam, és az alapján kétlem, hogy Shawn lett volna..hacsak nem szokott magassarkút hordani.
Oldalra néztem és egy lány mosolygott vissza rám. Kicsit értetlenül nézhettem rá, mert elkezdett kuncogni.-Szia, Lauren Jauregui vagyok.- mosolygott rám teli fogsorral.
-Istenem, gyönyörű a mosolya, és jézusom azok a szemek.- gondoltam magamban. Mi? Neem. Nem gondolhatok ilyenre, de közben mégsem tudtam levenni tekintetem az arcáról.
-Hahó, itt vagy?- kérdezte nevetve.
-Uhm, bocsi csak elgondolkoztam valamin.- ráztam meg kicsit a fejemet, hátha így eltűnnek ezek a gondolataim.
-Biztosan azon gondolkoztál, hogy milyen tökéletes vagyok.- nevetett angyalian. Oké Mila, állj le.
-El ne hidd!- nevettem kínosan, és éreztem, hogy az arcom kezdi felvenni a piros árnyalatot.
-Éés elmondod a neved?- kérdezte egy enyhe mosollyal.
-Öhm izé vagyok..Camila. Camila Cabello.- kezdtem el kissé dadogni.
El is felejtettem, hogy eleinte nem is ő ült mellettem. Gondoltam megkérdezem Laurentől, hogy hol lehet a fiú, hátha tudja.-Lauren, nem tudod hol van a fiú aki eddig mellettem ült?- kérdeztem anélkül, hogy ránéztem volna.
-Oh Shawniera gondolsz? Megkért, hogy cseréljek vele helyet, mert szerinte egy "jó csaj" ült mellettem.- rajzolt idézőjeleket a levegőbe.
-Oh értem.- mondtam egy kis csalódottsággal a hangomban.
-Mondjuk szerintem én szebb lány mellé kerültem így.- nézett rám mosolyogva. Éreztem, hogy az arcom megint teljesen vörös lett.
-Aranyos vagy amikor elpirulsz.- hajolt oda suttogva a fülemhez. A hideg kirázott tőle és a pillangóim életrekeltek a hasamban. Érzem, hogy az őrületbe fog kergetni ez a lány az út további részében.
KAMU SEDANG MEMBACA
Scared Of Happy ~|Camren hu|~
Acak-É-én a fiúkat sz-szeretem. N-nem vagyok meleg.-lenéztem a cipőmre . -Hát rendben. Akkor gondolom nem fogsz érezni semmit ha ezt teszem.- mosolygott perverzül. -M-mármint mit te...-kezdtem bele a kérdésbe, de Lauren hirtelen az ajkaimra tapadt. Egy...