- Jó reggelt, Zöldfül! Kapd össze magad és kezdünk!
Rendkívül jól eső élmény a társad hangjára ébredni.
- Te nem jöhetsz be ide! Ez lányszoba. - motyogtam a párnámba.
- Kelj fel!
Nem ellenkeztem, mert féltem, hogy a végén még hideg vizet önt a nyakamba. És azt semmiképp sem akartam kipróbálni. Felöltöztem (miután Ricky volt olyan kedves és elhagyta a szobát, ahova be sem jöhetett volna), majd egy kávéval a kezemben az ezdőterembe mentem, ahol fekete hajú haverom már várt rám. Illetve arra, hogy kinyírjon.
Felülés, fekvőtámasz meg minden, amitől egy átlagos kondijú 19 éves lány totálisan meghal (ó, azt ígértem, hogy abbahagyom a hallottas hasonlataimat, úgyhogy ezt visszavontam).
******
- Reggeli? - érdeklődött Amy.
Ekkor beugrott a tegnap éjszaka (illetve ma hajnal), de nem kérdeztem róla.
- Jöhet. - bólintottam.
Beszélnem kéne Grace-szel, hátha ő tudja ki a titkokzatos illető. Biztos, hogy itt dolgozik, máskülönben nem tudott volna bejutni a CIA szuperbiztonságos rendszerén.
De nem akartam nyaggatni, Amy majd elmondja, ha akarja.
- Hahó, Emily! - lengette meg a kezét előttem Anne.
- Bocs, elbambultam. - tértem vissza a valóságba.
- Milyen volt az edzés? - érdeklődött Adam.
- Meghaltam. - közöltem.
Adam felnevetett. Szerintem nem volt vicces, de ő tudja.
- Hallod, Matt. - hajolt át az asztal fölött Evans, aki újabban velünk lógott. - Hol voltál hajnalban?
Amy szoborrá dermedt.
Matt megvonta a vállát.
- Nem tudtam aludni és lementem a kertbe folytatni az ügyet.
- Ja, oké. - bólintott Evans és hátradőlt a széken.
Amy megkönnyebbülten lélegzett fel.
Talán Matt volt az a titokzatos illető, akivel hajnalban láttam? De persze lehet véletlen egybeesés is. Valószínűleg a kettőnek semmi köze egymáshoz, lehet nem is egyidőben voltak távol. De ettől még gyanúsnak tűntek. Amy majdnem színinfarktust kapott, amikor Evans feltette a kérdést Mattnek.
- Szerinted, Emily? - zökkentett ki Adam.
- Miről van szó? - kérdeztem zavartan és próbáltam úgy tenni, mint aki jelen volt az elmúlt három percben.
- Szerinted Travis robbantott?
- Nem tudom. - gondolkoztam. - Sarah azt mondta, a húgával volt. De a kamera felvette, hogy a robbantás idejében a tetthelyen volt.
- Újra meg kell néznünk a felvételt. - állt fel Grace.
******
- Állj! - állította meg a felvételt Matt.
- Közelíts rá. - mondta Amy, és hunyorogva bámulta a képernyőt. - Az ott Laura, Sarah húga.
- Szóval így értette a bombabiztos alibit. - bólogatott Adam.
- Laura is benne lehetett. - vélekedett Ricky. - Az a csaj olyan sötét, minden megtesz, amit mondanak neki.
- Ezt Sarahnak ne mond. - folytotta el a nevetését Amy. - Ki jelentkezik arra, hogy beszéljen Laurával?
YOU ARE READING
Én, mint titkos ügynök
ActionEmily Turner csak egy átlagos tizenkilenc éves lány volt, akit nem vettek fel az egyetemre. Egy váratlan lehetőség miatt azonban csatlakozik a CIA-hez, és ez fenekestül felfordítja a megszokott rutinját. Új és régi barátok, szerelmek, titkok, ügyvéd...