Hi guys! :)
Karácsony alkalmából egy különkiadást írtam, ami eltér a megszokottól, mivel ez a fejezet abban az időben játszódik, amikor Lisa még élt. Számomra nagyon fontos az ő karaktere és a történetben betöltött szerepe, és azt szeretném, ha ezt ti is érzékelnétek. Ezt a fejezetet írói szemszögből írtam meg, remélem tetszeni fog :)Lisa vigyorogva kapott fel egy hógolyót és megdobta vele Rickyt. Azonban ő sem maradt sokáig állva, ugyanis Grace egy jól irányzott dobással leterítette.
- Komolyan, ez jobb, mint a tavalyi vaktöltényes lövöldözés. - nevetett fel Lisa, és feltápászkodott a földről.
- Tavaly nem volt hó, a vaktöltény pedig Matt ötlete volt. - mondta Amy és felvett egy hógolyót.
- Évek óta ez az első karácsony, hogy nem dolgozunk. - sóhajtott Grace.
- Ne hamarkodd el, Joan ilyenkor szokott megjelenni, hogy van egy ügyünk. - figyelmeztette a nővére.
- Ne légy pesszimista, Amy! - dobta meg egy hógolyóval Grace. - Karácsony van.
- Nincs mázlink. - lépett ki az udvarra Joan.
- Ne, Jo, ne mondd ki! - kiáltott fel Matt. - Nem akarok dolgozni.
- Higgyétek el, hogy nekem sincs kedvem, de muszáj. - sóhajtott Joan, a csapat pedig rosszkedvűen követte.
- Mi történt? - kérdezte Adam, aki éppen a fát díszítette.
- Lövöldözés az ötvenkettedik utcán. - közölte Sarah, aki abban a pillanatban érkezett meg.
- És nekünk mi közünk van ehhez az ügyhöz? - ráncolta a szemöldökét.
- Az áldozat. Nicholas Brown. - mondta Joan.
- Nick? - kerekedett el Amy szeme.
- Az ki? - érdeklődött Adam.
- Egy ügyön dolgoztunk vele pár éve, az FBI fedett ügynöke volt. A Roberts-gyilkosságon dolgozott velünk. Pár hónapra rá, a CIA őrizetbe vette a Roberts-gyilkosság gyanújával. Bizonyíték híján három évet kapott bűnrészességért. - magyarázta Lisa.
- Ő ölte meg Herold Roberts-et? - tette fel a kérdést Adam.
Amy megrázta a fejét.
- Na jó, ássatok elő mindent a Roberts ügyről, Lisa és Ricky pedig megnézi a tetthelyet. - szólt Sarah.
- Te vezetsz! - dobta át a kocsikulcsot Ricky Lisának, aki vigyorogva elkapta.
Elindultak az ötvenkettedik utcához, avagy a tetthelyhez.
- Te jól ismerted ezt a Nicket? - érdeklődött Ricky.
- Nem nagyon... - felelte elgondolkodva Lisa, majd hirtelen megtorpant. - Te nem dolgoztál az ügyön?
- Kórházban voltam. - tájékoztatta a társa. - Tudod, amikor meglőttek.
- Bocs, nem emlékeztem. - rázta a fejét Lisa. - Rég volt.
- Igen. Rég. - bámult a távolba Ricky, de mintha nem az ügyre gondolt volna.
Lisa és Ricky a jelvényüket felmutatva átbújva a szalag alatt, odamentek az FBI-osokhoz.
- Allen ügynök, Deckers ügynök. - lépett oda hozzájuk Lockwood ügynök. A nő fekete haja zilált volt, nem a CIA volt az egyetlen ügynökség, amit felkavart ez az ügy.
- Mit tudunk? - kérdezte Lisa.
- A halottkém jelentése szerint egy nagy kaliberű, nagyjából 38-as revolverrel lőtték mellkason, a halál azonnal beállt. - magyarázta Lockwood. - Bocsánat. - törölte meg a szemét.
YOU ARE READING
Én, mint titkos ügynök
ActionEmily Turner csak egy átlagos tizenkilenc éves lány volt, akit nem vettek fel az egyetemre. Egy váratlan lehetőség miatt azonban csatlakozik a CIA-hez, és ez fenekestül felfordítja a megszokott rutinját. Új és régi barátok, szerelmek, titkok, ügyvéd...