VIII.

460 59 2
                                    

- Leslie meghalt? - kérdeztem döbbenten. - Hogyhogy?

- Elvérzett. Már túl késő volt, amikor bevitték a kórházba. - mondta Greg, majd folytatta. - Beszéltem az ügyeletessel, megmutattam neki Tiara fotóját, azt mondta, Tiffany vitte be.

- Tehát Tiara hazudott. - állapítottam meg. - Beszélek vele.

- Hazudott. Nem maga vitte be a kórházba Leslie-t, aki ma meghalt a kórházban. - közöltem Tiarával.

Elkerekedett a szeme.

- De hát... Miért öltem volna meg Leslie-t?

- Talán ezért. - csaptam le az asztalra a telefonját. SMS-ek voltak megnyitva:

Tiara:
Leslie, szeretlek! Bocsáss meg nekem és hagyd a francba Tiffanyt!

Leslie:
Hagyj békén. Szakítottunk.

Tiara:
SZERETLEK, NEM ÉRTED!? EZT MÉG MEG FOGOD BÁNNI!

- Van jobb is. - indítottam el egy hangüzenetet.

- Leslie, szeretlek. És ha tovább jársz az idióta bűnöző húgommal, megöllek téged és őt is. - hallatszott Tiara hangja.

A nő elsírta magát.

- Szerettem őt! - zokogta.

- Ha szerette, miért ölte meg?

- Ő Tiffany-t szerette. - Tiara megtörölte a szemét.

- Álljon fel és forduljon meg. - utasítottam. - Tiara Sanders. Letartóztatom Leslie Garrett meggyilkolásáért.

********

- Elrontottad. - közölte Matt azonnal, amikor kimentem a kihallgatóból. A zavart tekintetemet látva magyarázni kezdett. - Te nem tartóztathatod le, mert ez egy rendőrségi nyomozás. Nem figyeltél, amikor magyaráztam!

Megforgattam a szemem.

- Ezt Tiara nem tudja.

- Szóval az ügy ezen része lezárva? - lépett közénk Amy.

- Igen, már csak a merénylőket kell megtalálnunk. - közölte Ricky. - Zöldfül és én beszélünk a szenátorral.

- Ugye beszél angolul? - néztem körbe kétségbeesetten. - Mert én nem tudok kínaiul!

- Hülye vagy, Zöldfül. - csóválta a fejét Ricky nevetve.

- És egyébként is koreai! - kiáltott utánunk Matt röhögve.

********

- Ide előre időpontot kell kérni, vagy mi? - néztem körbe, ahol egy rakat ember ült, akár egy orvosi rendelőben, csak itt nem az orvosra, hanem a szenátorra vártak.

- Segíthetek? - jött oda hozzánk egy asszisztens.

- Szövetségi ügynökök vagyunk, a szenátorral szeretnénk beszélni.. - mondta Ricky.

- Van időpontuk? - érdeklődött az asszisztens.

- Nincs, de fontos.

- Van fegyverük? - kérdezte az asszisztens, majd döbbent pillantásunkat látva hozzátette. - A szenátor úr elrendelte a merénylet óta, hogy nem lehet fegyvert vinni a közelébe.

Összenéztünk Rickyvel, majd végül leadtuk a pisztolyunkat és végre bejutottunk a szenátorhoz.

- Nem tudja, ki akart ártani önnek? - kezdte el kérdezgetni Ricky.

A szenátor megvonta a vállát.

- Polotikus vagyok, sokan el akarnak takarítani az útból. Megvannak már?

Én, mint titkos ügynök Opowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz