Letelt az egy hónap, szóval elvileg visszamehetek dolgozni, bár terepre még hat hétig nem mehetek (az orvos meghoszabította).
- Emily! - ugrott a nyakamba azonnal Joan. - Ezer éve nem nem láttalak, csajszi! Hogy érzed magad?
- Egész jól. - mosolyogtam rá.
- És akkor véglegesen visszajössz?
- Igen, de terepre még nem mehetek másfél hónapig.
- Akkor itt maradsz addig velem. Nem baj az. - veregette meg a karomat. - Na, és Rickyvel meg veled mi van? Grace mesélt egy-két dolgot...
- Hát... - húztam mosolyra a számat. - Megvagyunk.
- Mármint, úgy érted, együtt?
- Igen, de egyenlőre ne híreszteld.
- Úristen! - sikított fel. - Kiposztolhatom a Facebookra?
- Jézusom, Joan, nem! - kaptam ki a kezéből a telefont.
- Gratulálok, Em! Feldobtad a napom! - sikítozott, én pedig odébb rángattam, mert mindenki minket bámult.
- Nyugodj már le! Nem házasodtunk össze, vagy ilyesmi! És nincs kedvem mások előtt magyarázkodni.
- Ki tudja még?
- Te, Amy, Grace, Matt, a húgom, és nagyjából ennyi.
- Sarah?
- Persze, nyilván. - fortyantam fel. - Majd csak úgy felhívom, hogy "szia, Sarah, az a helyzet, hogy el kéne mondanom valamit...".
- Azt is tudja, hogy Amy és Matt...
- De nem azért, mert Amy és Matt azt akarták, hogy tudja, hanem mert Grace sokszor elég óvatlan.
- De előbb-utóbb meg fogja tudni...
- Akkor előbb-utóbb megtudja. - zártam le a témát.
********
- Szia. - Ricky összekulcsolta az ujjainkat, majd közelebb hajolt.
- Ugye tudod, hogy itt megláthatnak? - suttogtam.
- Miért, baj az? - érintette össze ajkainkat, én pedig óvatosan eltoltam magamtól.
- Ezt majd meló után.
- Átjöhetsz hozzám. Ott senki se fog megzavarni minket. - mondta halkan, miközben ujjával köröket rajzolt a kézfejemre.
- Nem arról volt szó, hogy valamikor anyukáddal kell vacsoráznom? - támasztottam ki a mellkasát, hogy ne hajoljon közelebb.
- Azt lehet holnap is.
- Kettesben lenni is lehet holnap.
- Értelek, Zöldfül, az anyámmal és az öcsémmel akarsz lógni. Tudod, azt hittem, jobb társaságnak találod a hálószobát és engem..
- Itt kamerák vannak, te perverz! - bújtam ki ölelő karja közül.
- Gondold át az ajánlatot! - kacsintott rám, majd előreengedett az ajtónál. - Hölgyem.
- Kicsit túlzásba viszed a hősszerelmest. - forgattam a szemem mosolyogva.
*********
- Van egy ügyünk, srácok. - jelent meg komor tekintettel Joan.
- Mi a baj? - emeltem fel a fejem Ricky válláról.
- Ricky, ennek nem fogsz örülni.
- Mi a baj? - ismételte meg a kérdésemet.
VOCÊ ESTÁ LENDO
Én, mint titkos ügynök
AçãoEmily Turner csak egy átlagos tizenkilenc éves lány volt, akit nem vettek fel az egyetemre. Egy váratlan lehetőség miatt azonban csatlakozik a CIA-hez, és ez fenekestül felfordítja a megszokott rutinját. Új és régi barátok, szerelmek, titkok, ügyvéd...