IV.

606 69 10
                                    

Hat hónappal később

Fél év alatt kezdő bénából képzett ügynök lettem. Már tudok lőni, verekedni és többé-kevésbé kihallgatni is (Matt nem bizonyult túl hasznos tanárnak, körülbelül fél percenként kioktatott, hogy rossz kérdéseket teszek fel). Megkaptam a hivatalos fegyverhasználati engedélyt és a CIA jelvényemet. Büszke voltam magamra, hogy sikerült valamit elérnem. Sosem gondoltam volna, hogy egyszer CIA ügynök lesz belőlem.

- Turner! - hallottam Evans hangját.

- Mi van? - fordultam hátra fáradtan. A lövőteremben voltam, éppen kinyírtam pár bábut.

- Ügy. - közölte, majd kacsintott és visszaindult.

- Hé, Evans! - kiabáltam. - Várj már meg! - futottam utána. És elfelejtettem elpakolni.

- Bemutatom nektek David Grasberg-et. - nyitott meg egy aktát Joan. A képen egy negyvenes, barna hajú férfi volt, nem tűnt túlzottan különlegesnek.

- Van priusza? - kérdezte Gina, egy másik technikus, aki sebesen gépelt.

- Nincs. - rázta a fejét Joan. - Ma reggel lelőtt három CIA ügynököt Los Angelesben. Ezután felszívódott, de próbálom bemérni a mobilját.

- Eldobta. - szólalt meg Justin, egy harmadik tech szolgáltató.

- Francba. - szisszentünk fel egyszerre.

- Meló van, srácok. - érkezett meg Sarah. - Mehet a beépülés és a közelférkőzés a gyanúsítotthoz. Joan!

- Igen? - motyogta az említett és tovább pötyögött a klaviatúrán.

- Túl régóta ücsörögsz egyhelyben. Nyomás terepre! - mondta határozottan.

- Unalmas egyedül a repülő. - dünnyögte Joan és feltápászkodott.

- Dehogy mész egyedül! Ricky, Matt, Amy, Grace éés... - hordozta végig a tekintetét az irodán majd megállapodott rajtam. - Emily.

- Muszáj maradnom? - tört össze látványosan Adam.

Grace felnevetett és könyékkel oldalba vágta a társát.

- Boldogulok nélküled is, nyugi! Valakit meg fel kell tudnom hívni, ha unatkozok. - kacsintott rá.

Adam kissé túljátszva a szerepét sóhajtva visszafordult a gépéhez.

******

- Emily, ettől a perctől fogva a neved Diane Morris, jegyezd meg. - adta át a hamis igazolványt.

- Fogorvos vagyok. - állapítottam meg a kártyát nézegetve. - És 23 éves. Hé! - háborodtam fel. - Nem nézek ki huszonháromnak!

- Muszáj, hogy minimum 23 legyél, mert különben nem veszik be, hogy fogorvos vagy. - magyarázta Amy, majd megnézte a saját áligazolványát. - A nevem Gwendoline Carter. És megint ügyvéd. - sóhajtott csalódottan.

- Grace, te vagy Patricia Seramont. 24 éves vagy és éttermi kisegítő.

- Ugye lehetek pincér? - kapta fel a fejét Grace. - Múltkor szakács voltam és odaégettem a kaját New York legjobb éttermében!

- Lehetsz pincér. - legyintett Sarah. - Matt. - nyújtotta át neki is az új igazolványát.

- Tyler Smith. Szokás szerint a semmilyen nevek. - nézegette. - 25 múltam és parkőr vagyok. Szuper, megint én kaptam az utcát.

- Ricky. - szólt Sarah, majd átadta a hamis igazolványt.

- Aaron Jackson Baker. Vagyis AJ Baker. Informatikus-gyakornok vagyok.

Én, mint titkos ügynök Donde viven las historias. Descúbrelo ahora