Az egyik dolog, amit a legjobban utálok a munkámban az, amikor az éjszaka közepén telefoncsörgésre ébredsz, hogy menj be, mert meló van.
Így történt ez ma is, amikor hajnali három körül a telefonom idegesítő zúgására ébredtem (mások rezgésnek hívják, szerintem inkább zúgás).
- Turner. - motyogtam félálomban.
- Szia, Em! - köszönt vidáman Grace. - Be kéne jönnöd.
- Mi történt?
- Valami idióta lövöldözni kezdett hajnalban, és lelőtt egy CIA ügynököt.
- Ismertük? - ültem fel, és kócos hajamba túrtam.
- Nem, a neve Harrison Fultrode ügynök. Segítened kéne itt, mert Amy-t nem érem el.
- Hogyhogy nem éred el? - bújtam bele a papucsomba, és elcsoszogtam a konyhába a kávémért.
- Úgy, hogy nem veszi fel. - vágta rá ingerülten Grace.
- Talán Matt-tel van, és öhm...elfoglaltak.
- Nem, mert Matt itt van.
- Akkor nem tudom. - De igazából ahhoz is fáradt voltam, hogy gondolkodjak. - Talán csak lemerült a telefonja, vagy hasonló. Ne aggódj.
- Hát jó. - sóhajtott.
- Te meg mit csinálsz itt?
- Menj a fenébe, Will! - sziszegtem a könyökömet masszírozva, amit bevertem az asztal sarkába.
- Emily?
- Semmi, csak a bátyám a frászt hozta rám. - dünnyögöm. - Benn találkozunk! Szia.
- Te mit csinálsz hajnali háromkor a konyhában? - fontam karba a kezem, de szinte rögtön meg is változtattam a testtartást, mert rájöttem, hogy abban a pózban nem tudok kávét főzni.
- Most értem haza.
- Hol voltál? - érdeklődtem szórakozottan, miközben vizet forraltam. - Ja, persze. Hogy is hívják a mait?
- Hannah.
- Tegnapelőtt még Jenny volt a szerencsés. - húztam fel a szemöldököm, és beleittam a kávéba. - Fúj! Ez rémes.
- Mert nem raktál bele cukrot. - nyomta a kezembe a kockacukros dobozt, majd visszatért az előző témára. - Mire gondolsz?
- Ez még mindig szar. - sóhajtottam az italt kortyolgatva. - Arra gondolok, hogy keress egy normális csajt, és vele járj, ne válogasd őket kétnaponta.
- Em. - ült le Will. - Nem vagy az anyám, nincs szükséged a tanácsodra. Azt csinálom, amit jónak látok.
- Mindegy, én szóltam. Most pedig mennem kell.
- Te oktatsz ki engem a nőkről, amikor te hajnali háromkor mész gyilkosokat üldözni. - szólt utánam.
- Az enyém legalább hasznos. - villantottam rá egy ezerwattos mosolyt. - Szia!
******
- Mi tartott eddig? - füstölgött Grace, amikor végre odaértem.
- Bocs, a bátyám feltartott, és ilyenkor alig jár valami közlekedési eszköz. - dörzsöltem a karikás szememet. - Mit tudunk az ügyről?
- A lövöldöző neve Jason Hayes, harmincnyolc éves, egyedülálló. A Central Parkban dolgozik éjjeli őrként, teljesen normális háttéréletű.
YOU ARE READING
Én, mint titkos ügynök
ActionEmily Turner csak egy átlagos tizenkilenc éves lány volt, akit nem vettek fel az egyetemre. Egy váratlan lehetőség miatt azonban csatlakozik a CIA-hez, és ez fenekestül felfordítja a megszokott rutinját. Új és régi barátok, szerelmek, titkok, ügyvéd...