- Emily! - lökdösött valaki.
- Hagyj békén. - dünnyögtem és ellöktem a kezét.
- Tiffany beszélni akar veled. Emily!
Most már felismertem a hangját. Zoe volt az, az FBI egyik technikusa.
- Pont velem? - nyitottam ki a szemeim.
- Igen. - közölte. - Na, öltözz fel és nyomás a kihallgatóba!
Zoe utasításait követve húsz perccel később a kihallgatóban ültem, velem szemben Tiffany Sanders méregetett.
- Mit akarsz mondani? - sóhajtottam, majd belekortyoltam a kávémba.
- Kössünk alkut. - kezdte.
Érdeklődve felpillantottam.
- Mi ajánlasz?
- Megmondom a társaim nevét.
- És te mit kérsz cserébe? - hajoltam közelebb, hátha a szemébe nézve ki tudok valamit olvasni a tekintetéből.
- Hogy a barátaimmal egy cellába kerülhessek. - vágta rá.
Kimentem a kihallgatóból. Ezt nem dönthettem el egyedül, kellett a többiek véleménye.
- Adjuk meg neki, amit akar, és megkapjuk a társai nevét. - vélekedett Grace.
- Lehet, hogy csapda. - mondta Greg.
- Ha hazudik, magánzárkát kapjon. - ért oda Greg pszichológus haverja, Dr. Ian Roberts.
- Miért is? - ráncolta a szemöldökét Ricky, aki még mindig nem akart semmiben sem egyetérteni az FBI-osokkal.
- Utál egyedül lenni, azért is tört meg. Mindig társakkal veszi körbe magát és nélkülük nem tud meglenni. A magánzárka számára a lehető legrosszabb dolog, ami történhet vele. - mondta el a vizsgálat eredményét.
- Akkor elfogadjuk az ajánlatát. - szóltam, és visazamentem a kihallgatóba.
- Döntöttek? - kérdezte, és a hangjában enyhe gúnyt éreztem.
- Elfogadjuk az ajánlatod. De ha hazudsz, magánzárkát kapsz. - közöltem. - Értve vagyok?
Tiffany bólintott.
- Akkor mondhatod a társaid nevét. - vettem elő egy lapot.
- Bobby Fermont. - mondta az elsőt. - Patricia Rollan. Orlando Reymondse. Vivien Stolen. Hannah Williams. Julian Hester. Leslie Garrett.
- Egy pillanat. - néztem fel. - Leslie is köztük volt?
- Igen, de mivel... - elcsuklott a hangja.
- Folytasd. - biztattam.
- Jack Conan. Petra Bernstein.
- Ennyi?
- Igen. - bólintott.
*********
- Utána néztem ezeknek az embereknek. - pötyögött a klaviatúrán Zoe. - Mind Tiffany-korú huszonéves. Egy részének van priusza, de a nagy többségnek nincs.
- Biztos nem szórakozásból támadtak meg egy koreai szenátort. - vélekedett Amy.
- Mire gondolsz? - pillantott fel Zoe a számítógépből.
- Megbízhatta őket valaki. Valaki, aki szereti a háttérből intézni a dolgokat, és azokat egy csapat fiatallal csináltatja meg. Talán személyes problémája van a szenátorral, vagy bérgyilkos.
VOCÊ ESTÁ LENDO
Én, mint titkos ügynök
AçãoEmily Turner csak egy átlagos tizenkilenc éves lány volt, akit nem vettek fel az egyetemre. Egy váratlan lehetőség miatt azonban csatlakozik a CIA-hez, és ez fenekestül felfordítja a megszokott rutinját. Új és régi barátok, szerelmek, titkok, ügyvéd...