Volám sa Luna. Luna Lockwood. Mám jasno modré oči, vlasy do biela a som chudšej postavy. Nemám ale podváhu. Môj vlk je biely. Má krásnu hustú srsť a mohutné laby. Milujem beh cez les a hlavne splny. Cez ne sa cítim ako keby som bola prepojená s Mesiacom a čerpám z neho energiu. Ten pocit chladného vetra na mojej srsti je neopísateľný pocit!
Nechodím ale von z nášho teritória často. Bývam s rodičmi aj s bratom vo veľkom dome, keďže otec je Alfom našej svorky a čoskoro sa ním stane môj brat. Otec sa o mňa veľmi bojí, pretože som ešte stále jeho "malé" dievčatko. Mám ho veľmi rada. Veľmi si rozumieme. Pozná ma dobre a vie, že častokrát ho nepočúvnem. Keď som bola ešte malá, učil ma poslúchať a plniť jeho rozkazy, no po dlhom čase učenia pochopil, že som jeho dcéra a nebudem ho počúvať aj keby na mňa kričal celý deň. (Nekričieva na mňa, to bol len príklad) Som tvrdohlavá, tvrdohlavá po ňom.
S mamou Maddison mám tiež dobrý vzťah, zdôverujem sa jej skoro so všetkým, no a Cole?
To je môj brat. Sme dvojčatá, ale vôbec sa na seba nepodobáme. Cole je vypracovaný a vyššej postavy, ma hnedé krátke vlasy, a modré oči. Modré oči máme spoločné. Tie sú po mame. Otec je veľmi mohutný, takisto vypracovaný keďže je Alfom a má hnedé oči a čierne kratšie vlasy. No keď sa nahnevá, hneď sa jeho orieškové oči zmenia na čierne. Na takéto chvíle je tu mama, Luna, ktorá je vždy pri ňom a keď je to potrebné, tak ho ukľudní.Každý vlkodlak má svoju spriaznenú dušu. Majú rovnaké znamienka na ramene, s ktorými sa už narodíme. Každý pár má odlišné. Keď vlkodlak dovŕši 20 rokov tak zacíti vôňu svojej spriaznenej duše a podľa nej ju nájde. Platí to však iba pre dievčatá. Muži musia počkať až dokým ich spriaznená duša nedovŕši 20 rokov, až porom ju môžu nájsť.
Môj otec s mamou majú nádherný vzťah plný lásky. S takou láskou aj spravujú našu svorku. Chcela by som tiež nájsť svoju spriaznenú dušu a veľmi si prajem, aby sme mali aspoň taký vzťah ako moji rodičia. Plný lásky.
Ahojte! Som Tatiana a som zároveň aj autorkou tohto príbehu. Toto je len taká úvodná časť. Sľubujem, že ďalšie časti už budú dlhšie! Kľudne mi napíšte, aby som vedela,že to niekto číta. Ďakujem za každý vote a koment, veľmi si to vážim:)
YOU ARE READING
My Alpha
WerewolfLuna Lockwood. Tvrdohlavá, cieľavedomá a dobrosrdečná. Nie je to obyčajné dievča. V jej rodine je každý vlkolakom. Liam Lestford. Sebavedomý, arogantný a príťažlivý. Alfa svorky Chladného Vetra. Poradí si so správaním Luny a bude to prechádzka ružov...