15. - The brightest star

2.8K 179 12
                                    


S Emou sme mali namierené k východovým dverám. Už sme skoro vyšli zo sály, no just nám vtom niekto musel zabrániť! Vyšší pán už vo svojich rokoch s tmavými vlasmi ako má Liam stál pred dverami a obzeral si nás.

"Luna, dovoľte aby som sa vám predstavil. Som Tom, brat Liamovho, Eminho a Nateovho otca."

"Veľmi ma teší. Moje meno aj to, kto som už asi viete," zasmiali sme sa.

"Ujo," usmiala sa na Toma Ema.

"Ema, ako si vyrástla. Je to už dlhá doba, čo som vás nevidel. Mali by sme sa niekedy stretnúť, ako za starých čias,"

"Uvidíme," Liam ma svojimi mohutnými rukami objal zozadu.

"Budeme radi," natešene sa ozvala Ema.

"Ja som už vcelku unavená, tak pôjdem do izby," oznámila som a vydala sa už konečne do izby, ktorá mi už veľmi chýbala.

Ema ma nasledovala ako poslušný psíček. Pousmiala som sa nad tým. Niekedy vie byť taká zlatá.

"Lulu?" dobehla ma v chôdzi.

"Áno?" odpovedala som jej otázkou. Vidím na nej, že už dlhšiu dobu sa ma chce niečo spýtať.

"Miluješ môjho brata?" spýtala sa ma. Takúto otázku som nečakala. Ostala som zarazená. Asi si to všimla.

"Ja...ja.. Ako ti to vôbec napadlo?" ešte stále v miernom šoku som sa na ňu pozerala. Neodpovedala a tak som pokračovala v chôdzi. Trochu som zrýchlila. Už som chcela byť vo svojej izbe aby som tam mohla byť po tomto večeri sama.

"Neviem. Už si tu týždeň tak som sa len chcela spýtať, ako ste na tom s Liamom," odpovedala nakoniec trochu tichším hlasom. Bála sa, to sa dalo jasne povedať.

Boli sme už pri mojej izbe. Nechcela som sa s ňou takto rozlúčiť, tak som sa na ňu otočila a začala rozprávať: "Em, do tohto sa zatiaľ, prosím, nepleť. Keď sa niečo špeciálne medzi mnou a Liamom udeje, budeš prvá, ktorej to poviem. No, zatiaľ ešte sa nič také nestalo, tak to, prosím, nechaj tak," usmiala som sa na ňu a vošla do svojej izby.

Toto bol zaujímavý deň. Vyzliekla som si tie krásne šaty, ktoré som na sebe mala, zavesila som ich na vešiak a išla sa umyť a odmaľovať do kúpeľne. Po týchto dlhých procedúrach som konečne pocítila svoju hebkú prikrývku na svojom tele a s týmto pocitom som zaspávala.

***

V noci som sa zobudila už aj s Liamom v izbe. Nejako nemôžem spať. Išla som si teda prevetrať hlavu na balkón. Bola krásna pokojná noc. Hviezdy boli žiarivé. Oprela som sa o zábradlie a premýšľala. Emine slová mi stále vŕtajú v hlave. Milujem ho? Sama som si ešte asi neni istá odpoveďou. Čo ak on to isté ku mne necíti?

Cítila som Liamove ruky na mojom páse. Dal mi aj bozk do vlasov.

"Čo ešte nespíš?" spýtal sa ma svojím hrubým unaveným hlasom.

"Nedá sa mi spať, tak tu premýšľam,"

"A nad čím?"

Neviem, či mu to mám povedať. Nie je ešte skoro?

Chvíľu bolo ticho. Počuli sme iba šuchot lístia.

"Nad ničím podstatným," usmiala som sa naňho a išla si ľahnúť do postele.

LIAM

Všimol som si, že Luna sa zobudila. Stála opretá o zábradlie na balkóne a pozerala sa na hviezdy. Chvíľu som iba ležal v posteli a pozeral sa na ňu, no nedalo mi to, a tak som išiel za ňou.

Vonku nebolo najteplejšie, predsalen je začiatok novembra, ale nám, vlkom, to nerobí problém. Je nám teplo aj v zime.

Objal som ju okolo pása a dal jej bozk do vlasov. Krásne voňala. Má takú typickú vôňu. Vedel by som ju podľa nej nájsť hocikde.

"Čo ešte nespíš?" spýtal som sa jej.

"Nedá sa mi spať, tak tu premýšľam," zamyslene mi odpovedala.

"A nad čím?" tak ma to zaujíma. Toto dievča je pre mňa najžiarivejšia hviezda na oblohe a chcel by som o nej vedieť všetko. Dokonca aj úplne nepodstatné veci.

"Nad ničím podstatným," usmiala sa na mňa a išla si naspäť ľahnúť do postele. Niečo ju trápi. Je to na nej vidieť. Zostal som už sám na tomto balkóne.

Bol som unavený tak som si išiel ľahnúť k Lune. Zajtra nás čaká dlhý deň.

***

Zobudila som sa. Liam už v izbe nebol. To znamenalo, že zas pracuje. Na jeho mieste bola tácka s raňajkami. Lievance poliate čokoládou a s ovocím voňali po celej izbe. Mňam. On vie ako ma ráno potešiť.

Na tácke bol tiež lístoček.

      Dnes prídu tvoji rodičia na návštevu, tak rýchlo zjedz tie lievance a nachystaj sa:)
-Liam

To už prídu dnes? Celá natešená som zjedla lievance a išla sa obliecť. Toto bude skvelý deň.

Ahojtee:)) Tak, tu je ďalšia časť. Dúfam, že sa bude páčiť. Mali ste pekné Vianoce? Strávili ste ich s rodinou?:) Kľudne mi môžete napísať a podeliť sa so svojimi zážitkami, prípadne trapasmi ak ste nejaké zažili:D
-T

My AlphaWhere stories live. Discover now