Spolu s Emou sme vyšli z WC a mali sme namierené k Liamovi, Nateovi a Danovi. Liam už stál na konci tanečného parketu a čakal na mňa. Parket bol prázdny.Je to tu. Tak som sa bála. V sále bolo neskutočne veľa ľudí a odo mňa sa očakávalo, že vyjdem na parket a budem sa tváriť, že sa nič nedeje!
Všimli si ma. Všetci. Vidia, že už som v sále. Niektorí sa na mňa pozerali a usmievali sa. Iní zase zazerali a ani nechcem vidieť, koľko žien sa na mňa pozerá závistlivým pohľadom.
Liam sa na mňa pozeral tiež. Usmieval sa a mne len tento jeden jediný úsmev napomohol k tomu, aby som vykročila na parket k nemu.
Sme spolu iba krátku dobu, ale aj za ten krátky čas sa dá zamilovať. Prečo to viem? Lebo je to zrovna ten môj prípad. Áno, asi milujem Liama.
Stále sa usmieva a čaká kým k nemu prídem. Všetci prítomní mi vytvoria úzku cestičku, ktorou môžem prejsť. Naberiem všetku svoju odvahu a začnem pomalým krokom kráčať k Liamovi. Musím sa pousmiať nad tým, ako sa stále na mňa pozerá a usmieva. Vystrie svoju pravú ruku a čaká kým sa jej chytím.
"Spolu," povie tak, aby som to počula iba ja. Usmejem sa na neho. Ani nevie, ako ma toto slovo potešilo.
"Spolu," pošuškám a jemu sa tiež na tvári objaví úsmev, do ktorého som sa tak bezhlavo zamilovala.
***
Stojíme oproti sebe. Liam položí jednu ruku na môj chrbát a druhou mi chytí pravú ruku. Pritiahne si ma bližšie až tak, že sa opieram o jeho hruď. Cítim jeho teplý dych na mojej tvári. Pozriem sa mu hlboko do očí a vídím, že je spokojný. Aj ja som. Takto šťastná som už nebola dlhú dobu.
Chvíľu na seba hľadíme. Ani si neuvedomujeme, že v sále je ďaľších dvesto ľudí, ktorí čakajú kým slávnostne otvoríme ples tancom. Nie, nás to vôbec netrápi, pretože nám stačí, že sme s Liamom spolu. Pri sebe.
LIAM
Čakám na ňu na parkete. Ema ju kamsi odviedla. Nebol som z toho nadšený. Ale úprimne, kto by bol?
Dnes Luna vyzerá nádherne, teda ona vyzerá vždy, ale dnes je naozaj prekrásna. Všimol som si aj jej znamienko na ramene. Spriaznené duše ho majú mať rovnaké. My ho ale nemáme. Zatiaľ čo ona má na ramene Mesiac, ja mám Slnko. Ale to teraz riešiť nejdem.
"Tu si, braček!" dotkal sa môjho pleca Nate.
"Si ma hľadal?" spýtal som sa ho.
"Nie. Len som čakal, kým budeš na chvíľu bez Luny," povedal.
"Prečo?"
"Len tak. Všimol som si, že si sa do nej zaľúbil až po uši. Sranda. Nikdy som netušil, že sa to stane. A pozrime sa. Najkrutejší Alfa v Amerike sa zamiloval do okúzlujúcej Luny. Gratulujem, že si si našiel lásku tvojho života!" úprimne sa na mňa usmial.
"Som rád, že je to práve Luna. Je to skvelá žena. Hlavne tvrdohlavá musím povedať," schuti sa zasmial Dan, ktorého som si tu ani nevšimol, že prišiel.
Na chvíľku som sa zamyslel. Ani ja som si nikdy nemyslel, že takú ženu nájdem. Takú akou je Luna. Síce tvrdohlavá, ale to sa mi na nej páči. Bude dobrou Lunou tejto svorky.
"Páni, už je čas aby som išiel čakať na parket. Ak teda dovolíte," usmial som sa na nich.
"Len choď. A čakaj, že Luna bude neskôr naštvaná, že si jej o tom tanci nepovedal. Našťastie to spravila Ema," zasmial sa Dan.
Hups! Ja som jej o tom naozaj nepovedal! No do kelu! Bude večer zúriť.
LUNA
Orchester hral. Nechali sme sa unášať nádhernými tónmi hudby. Celý tanec som sa pozerala na Liama a pevne som sa ho držala. Bol to neopísateľný pocit. Na konci ma Liam dvihol. Usmiala som sa naňho a všetci nám začali silno tlieskať a postupne sa začali k nám pridávať. Onedlho bol celý parket zaplnený. S Liamom sme naďalej tancovali.
"Nevedela som, že ma tak dlho udržíš," povedala som mu keď ma opatrne položil na zem.
"Bejby, veď ja som jeden z najsilnejších mužov v tejto miestnosti. Čo to nevidíš?" zasmial sa.
"A ináč, plánoval si mi o tomor otváracom tanci povedať? Nemysli si, že tak ľahko zabudnem na to, že si mi to vôbec nespomenul. Veď počkaj, ja ti to ešte vrátim. Pamätaj na moje slová," a s týmito slovami som odišla.
Ostal tam stáť prekvapený, že som ho tam naozaj nechala samého.
Ahojtee! Prepáčte za moju neaktivitu. Niekedy nemám nápady, inokedy zas nemám čas. Vydržte to so mnou, prosím:) Keby som na vašom mieste, už to dávno nečítam:D Som trošku netrpezlivá:D Aa ďakujem za to, že to čítate. Vážim si to! Táto časť je trošku kratšia, ale nechcela som vás nechať tak dlho čakať. Pekný víkend vám ešte prajem:)
-T
YOU ARE READING
My Alpha
WerewolfLuna Lockwood. Tvrdohlavá, cieľavedomá a dobrosrdečná. Nie je to obyčajné dievča. V jej rodine je každý vlkolakom. Liam Lestford. Sebavedomý, arogantný a príťažlivý. Alfa svorky Chladného Vetra. Poradí si so správaním Luny a bude to prechádzka ružov...