Zobudila som sa. Je piatok a to znamená, že sa s Emou budeme chystať na ples!
Liam vedľa mňa neležal. Trošku ma to sklamalo. Na jeho vankúši som si našla lístoček:
Dúfam, že si sa dobre vyspala a nemáš bolesti chrbta zo zeme!
-LiamZasmiala som sa sama pre seba. Spomenula som si na včerajší večer. Začala som si uvedomovať, že k tomuto mužovi niečo cítim.
Do izby vtrhla Ema. Celá natešená skočila na posteľ vedľa mňa a všimla si lístoček, ktorý som držala v ruke.
"Ukáž?" vytrhla mi ho z ruky.
"Všimla som si, že odkedy si tu, ku všetkým sa správa milšie. Meníš ho, dievča!" šťuchla ma do ramena.
"Au!" zakňučala som.
Pozastavila som sa nad Eminými slovami. Potešilo ma to. Z mojich myšlienok ma opäť vytrhlo toto šialené dievča, ktoré mám naozaj veľmi rada. Za posledné dni sme sa veľmi zblížili.
"Dobre, nemôžeme strácať čas! Zalez do kúpeľne, osprchuj sa a potom ma zavolaj! Začneme sa chystať," mierne ma štipla, aby som vyliezla z postele.
"Ema, je deväť hodín ráno. Ples je až o ôsmej večer. Nechaj ma ešte chvíľu v posteli!" povedala som mierne ospalým hlasom.
"Žiadne také! Po sprche ťa čakám na raňajkách. A pohni si!" vyliezla z postele a odchádzala.
"Prečo si nemôžem ešte aspoň na chvíľu pospať!" povedala som si sama pre seba.
Eme táto poznámka neunikla a hneď mi na to aj odpovedala: "Ja som to počula, Luna!" zasmiala sa.
Ach, vidím to na náročný deň!
***
Po sprche som zišla do kuchyne na raňajky. Ešte stále sa mi stáva, že v tejto obrovskej vile zablúdim, ale pomaly si zvykám. Zatiaľ viem trafiť do kuchyne, obývačky, Liamovej pracovne a do našej izby. Áno, už som si zvykla aj na to, že sa s Liamom delíme o izbu. Nevadí mi to, práve naopak. Fakt, že spolu máme izbu ma hreje pri srdci. Aj môjmu vlkovi sa to páči.Musím ísť niekedy na prechádzku do lesa. Slho aom nebola vo vlčej forme. Liam ma moc nepúšťa samú, lebo sa bojí, aby sa mi niečo nestalo.
"Dobré ráno, Luna!" pozdravil ma Nate. Má akúsi dobrú náladu.
"Aj tebe, Nate!" usmiala som sa nad tým ako sa stále milo usmieva.
"Máš akúsi dobrú náladu. Má vtom prsty nejaké dievča?" spýtala som sa ho, na čo sa Ema zasmiala a ja spolu s ňou.
"Áno, má. Idem s ňou dnes na ples. Rád vám ju predstavím," povedal s iskričkami v očiach.
Z jeho pohľadu sa dá vyčítať, že mu na nej naozaj záleží.
"Spriaznená duša?" spýtala som sa ho.
"Áno," povedal spokojne.
"A Liam už o tom vie?" zaujímalo ma to.
"O čom či viem, princezná?" objal ma zozadu a dal mi pusu do vlasov.
Na toto by som si naozaj vedela zvyknúť. Odpil si z mojej kávy, ktorú som držala v rukách. Všetci sa na nás prekvapene pozerali a Ema bola z tohto celá šťastná. Mala na tvári obrovský úsmev.
"O tom, že Nate našiel svoju spriaznenú dušu," povedala som mu. Ešte stále ma obíjmal zozadu.
"Áno, viem. Však som jeho brat a zároveň aj Alfa svorky."
YOU ARE READING
My Alpha
WerewolfLuna Lockwood. Tvrdohlavá, cieľavedomá a dobrosrdečná. Nie je to obyčajné dievča. V jej rodine je každý vlkolakom. Liam Lestford. Sebavedomý, arogantný a príťažlivý. Alfa svorky Chladného Vetra. Poradí si so správaním Luny a bude to prechádzka ružov...