♡~♡

571 42 14
                                    

SLM SLM CANIM OKURLARIM...  YENİ BİR BÖLÜMLE KARŞINIZDAYIM UMARIM BEĞENİRSİNİZ VOTE VE YORUMLARINIZI EKSİK ETMEYİN ÇOOK SEVİLİYORSUNUZ ASDFGHJ BU ARADA MUTİMEDİADA MELEK VAR.

AŞAĞIDAKİ 3 KİŞİ HİKAYEME YORUM YAPAN İLK ÜÇ KİŞİ YORUMLARINIZ İÇİN TEKRAR  ÇOK TEŞEKKÜR EDERİM ASDSDFDS <333 

@girlisimpossible                                                                                                                                                   @esraaay                                                                                                                                                                 @NurcanZn

 Kaan?" diye de içerden Meleğin sesi duyuldu. Benim ise hevesim kursağımda kalmıştı.

------------

"Gidin siz." dedim ve kapıyı suratlarına kapattım. İçerden Meleğin geldiğini gösteren ayak sesleri vardı.

O anda kapı ziline öküz gibi abdılar. "Aç kapıyı ya." dedi Melek. "Yok yok. Gereksiz insanlar. Çalar çalar giderler biz kahvaltımızı yapalım." dedim. "Saçmalama ne dertleri var bunların hala çalıyor? Aç da şunlara ağzının payını veriyim." dedi kaşları çatık bi halde. Kapıya doğru yaklaşınca kapıya yapıştım. Açarsa içeri alırdı bundan adım gibi emim. "Kaan sen iyi misin? Öldürecekler mi seni bundan mı korkuyorsun? Ne var anlamadım ki?" dedi. Bezmiş olduğu belliydi. "Ben sadece burda yanlız oluruz ve birbirimize ayıracak vaktimiz olur, tanışırız şeklinde düşündüm ve bu kapıyı açarsam bu gerçekleşmeyecek." dedim. "Kim olduğunu söyle." dedi. "Açmak isteyip istemediğini söyle." dedim. "Kaan..." dedi "Melek..." dedim. Onu sinirlendirmek hoşuma gidiyordu. Birden Meleğin arkasında Mert'in sırıtan suratını gördüm. "

SELAMMM" dedi tekrar iğrenç sesiyle. Melek önce bi korktu ve sonra arkasını döndü o da en az benim kadar şaşırmıştı. "Kapıyı aç da Ceren de gelsin." dedi. Melek sorgulayan gözlerle bana bakıyor bense ne yapacağımda bi haberim. 

Ne işler çeviriyordu bunlar?İkisi hiç anlaşamazlarken neden beraber buraya geldiler? En önemlisi ben Meleğe iyi davranacaktım ve bu Ceren etrafımdayken pek mümkün olmayacaktı... "Kaan hala neyi bekliyorsun?" dedi Mert. Meleğe baktım ve o da bana boş gözlerle bakıyordu.

Döndüm ve derin bi nefes alıp kapıyı açtım. 

"Hele şükür şeker. İki saattir kapıdayım." dedi ve beni geçerek içeriye girdi ve direk mutfağa yöneldi.

MELEĞİN AĞZINDAN

Kaan'la çok güzel vakit geçiriyorduk. Sanki Kaan değişmiş gibiydi ama Mert'i görünce sanki eski haline dönmüştü. Bakışları resmen değişmişti. 

Onu bu kadar sevmemesinin nedeni neydi? Peki Mert'in Ceren dediği kız kimdi? Neden direk mutfağa gitmişti? Evi bu kadar iyi mi biliyordu? Kaan neden kapıyı açarken bu kadar düşünmüştü? Ceren neden 'şeker' demişti Kaan'a? Benim bu evde hangi rolde oynamam gerekiyordu? Kaan'ın evleneceği kız gibi mi yapmalıydım? 

Aklımda deli sorular... Off iştahım da kaçtı. Mutfağa doğru ilerlerdim ve Mert'le Ceren'in kahvaltımızı çoktan yediklerini gördüm. Arkamdan Kaan geldi ve tam dönüp ona bir şey soracakken kolumdan tuttu ve beni balkona kadar sürükledi. balkona gelince kolumu bıraktı ve bana bakmaya başladı ben de ona 'ne var?' gibisinden bakıyordum.

Sonra hiç beklemediğim bi anda bana sarıldı. Ne yapmalıyım? Ben o bana sarılınca kendimi iyi hissettim. Yani bana sahiplenircesine sarılmıştı.En son bana böle sarılan kişi ölmüştü. Elleri belimde değil boynumdaydı. Ben de ona sarıldım. "Melek sana anlatmam gereken şeyler var." dedi. "Dinliyorum." dedim. Gittikçe daha sıkı sarılıyordu ama sesimi çıkarmadım. Uzun bi süre sessiz kaldık ve sarılmaya devam ettik. 

Peki Hayaller?Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin