Sampai je hospital aku memecut lari ke wad taehyung.
Bang!
Taehyung!!!
.
.
.
.
.
.
10 minute sebelum tu~
" Hyung! Kau wat aper tu? Main nombor ekor ke atau gores dan menang?" Jimin terpingga-pingga melihat Jin yg sedang memegang sesuatu lalu pandangannya di alihkan pada Taehyung yang masih belum sedarkan diri.
Jin memandang Jimin dengan death glare.
" Ader juga yang cium tapak kasut aku kang! Sebok je hal orang!" Jimin mencebik.Remote tv dicapai dan tv dihidupkan.
" Eh...Malam-malam pun ada oggy?" Badan Jin digoncang kuat oleh Jimin membuatkan Jin naik rimas dengannya.
" Hyung! Hyung! Ader oggy lah.."
" Yakkk!! PARK JIMIN!!!!" Kertas di tangan Jin jatuh ke lantai.
" Tengok! Habis barang aku semua jatuh. Sebabtu aku malas nak duduk ngan kau! Wat huru hara je tau. Tengok je lah kartun tu senyap-senyap! Ni nak kacau aku pulak!" Mulut Jin tak berhenti dari membebel sehingga nurse yg lalu di hadapan wad terpaksa patah balik ikut laluan lain. Maklumler tak nok ganggu hal orang.
" Maroh je keje Si Jin sorang ni!" Kata jimin perlahan. Takut Jin dengar. Tak pasal-pasal orang makan nasi dia makan kerusi.
" Kutuk aku lah tu! Macam lah kau tu hensem sangat!" Jin menjeling Jimin tajam.
'Erk!-_- Jin yg pelik..
Jimin mencebik dan sambung tengok oggy. Jin menggaru kepalanya. Kertas tadi entah jatuh ke mana.
' Ni semua salah Jimin!'
' Habis aku kalau Jimin jumpa!'
Tangannya meraba-raba di bawah katil. Tiba-tiba.......
' Apa bende ni? Keras semacam je! Setahu aku kertas tak macam ni pun' fikir jin. Tangannya mula memegang benda tersebut malangnya ia terlepas dan merayap atas tangan Jin.
Jin menarik tangannya perlahan-lahan dan.........
" Makkkkk!!!!!!!"
Jimin pov
Selepas kene ceramah free dari Jin. Aku sambung balik tengok kartun fav aku. Aku tak tau lah Jin tu asyik nak marah je. Period kot?
Aku menoleh ke belakang dan Jin tengah tertonggeng kat bawah katil Taehyung -_- Cari kertas dia yang jatuh lah tu. Padahal ada pada aku. Sempat aku kutip tadi sebelum kene bawak angin.
Tanganku selup masuk dalam poket seluar jeans aku mengambil kertas milik Jin yang aku kutip tadi.
' kertas apa ni?'
.
.
.
Aku mengumpal kertas tersebut dan masukkan semula kertas tersebut dalam poket seluar jeans aku.
Cikkk...tak gune punya Jin!
Rupanya tu gambar aku masa tido. Tak tau bile masa die ambik. Stalker aku Jin nih. Dah lah ambik gambar aku time tido pastu leh pula dia conteng! Patutlah sorokkan gambar tu dari aku! Takgune punyee Jin
" Makkkkkkkk"
Aku terkejut dengan jeritan Jin. Dengan Automatik aku tertembak ke arah Jin dan melompat naik keatas katil kerusi. Jin pula terlompat-lompat mengelak peluru kekadang tangannya dikibas.
Bang!
" Hyung!!!" Jeritku.
" Yakkk! JIMIN KAU GILER KE HUH GI TEMBAK AKU!!! NASIB BAIK AKU SEMPAT ELAK!" Marah Jin sambil mengimbas tangannya supaya benda tu jatuh dari tangannya
Pintu dikuak dari luar dan Jhope masuk ke dalam dengan keadaan cemas.
" Yahhh! Mane Tae-" Jhope kaku di tempatnya saat matanya tajam melihat sesuatu di atas tangan Jin.
" Makkkk!!!! Eiii..Lipasss!!!"
………………………………………
K pendek n bsn...