Sext (14)

3.5K 307 99
                                    

Taehyung nucił swój ulubiony kawałek przeszukując szafę myśląc, co ma na siebie włożyć.

- Nie, nie mam w co się ubrać. - opadł na łóżko wzdychając.

Jego ubrania leżały na podłodze, a jego pokój był w całkowitym bałaganie.

Muszę wyglądać jak najlepiej. 

Chłopak wstał i przeszukiwał stos ubrań, wyciągając czarne rurki i kraciastą koszulę.

- Myślę, że w porządku.

Godzina jest 11:26, a spotkać ma się z internetowym przyjacielem o 12. Po za tym, nagle zdał sobie sprawę, że nawet nie zna jego imienia ani wieku.

- A co jeśli on ma 40 lat?! - wykrzyknął. - To nie będzie dobre. Co jeśli mnie zgwałci? - Taehyung myślał w swoim nagłym, mały ataku paniki. - Ale jego kutas wyglądał ładnie.

Pamiętaj Taehyung, on nie wie, jak wyglądasz.

Plus już przesłałeś mu film jak się masturbujesz.

~ Jungkook ~

- Gdzie kurwa jest moja biała koszulka, moje dżinsy i timberlandy?!

Potem przypomniał sobie, że jego pokojówki wstawiły jego praktycznie wszystkie najlepsze rzeczy do prania. Ma wiele par dżinsów i białych koszulek, ale te w praniu były jego ulubionymi. Zawsze był to zestaw na randki.

Czy myśli o tym jak o randce?
Tak, mimo, że nawet nie wie, jak wygląda drugi.

Chwycił telefon ze stołu i zdecydował się zerknąć po raz ostatni nim wyjdzie.

JeonCena: hej

JeonCena: jesteś gotowy na naszą randkę?

Taekim42: tak

JeonCena: Nie wydajesz się być podekscytowanym 

Taekim42: jestem

Taekim42: po prostu jestem zdenerwowany

Taekim42: Nie wiem, czy mogę ci ufać

JeonCena: mogę powiedzieć to samo

JeonCena: ryzykuję dla ciebie siebie cennego

Taekim42: suko nie bądź zbyt zarozumiały

JeonCena: dobra suko, wyjeżdżam zaraz

Taekim42: dobrze

JeonCena: pamiętaj, drugi rząd z przodu na środku

Taekim42: wiem, wiem

JeonCena: bye, hoe

Taekim42: dziwka, bye

text me & sext me • kth;jjk [PL]Opowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz