Text (33)

3.7K 406 77
                                    

- Proszę wsiąść i cieszyć się przejażdżką. - pani obsługująca koło uśmiechnęła się, pozwalając chłopcom usiąść. 

Wnętrze było dosyć małe, ale odległość od ziemi z każdą sekundą stawała się coraz większa. Taehyung widząc oświetlone miasto i kilka migoczących gwiazd oraz dźwięk wagonów czuł się idealnie. 

- Taehyung? 

- Hmm?

- Czy mogę cię o coś spytać? - Jungkook stanął naprzeciwko drugiego.

- Co jest? 

Minęło kilka chwil zanim Jungkook zdecydował się nad tym, czy powiedzieć to głośno, ale po chwili nabrał odwagi.

- Czy chcesz być moim chłopakiem?

Taehyung siedział w milczeniu, a Jungkook czekał na odpowiedź. 

- Myślałem, że jesteśmy już razem. - Tae odparł w szoku lekko zmieszany. 

Jungkook pociągnął Taehyunga do nagłego pocałunku.

- Chyba jestem głupi. Nie zdawałem sobie sprawy z tego, że byłeś i jesteś już mój.

Taehyung zarumienił się, ale nie było to widoczne z powodu ciemności. Kook pociągnął Tae tak, żeby siedział na nim. Jungkook trzymał ręce wokół talii Taehyunga. 

- Dziękuję za to, że do mnie napisałeś. - szepnął Jungkook.

- Dziękuję za to, że umieściłeś swój numer w moim biurku. - zachichotał Taehyung.

Kruczoczarny chłopak zmniejszył odległość pomiędzy ich twarzami i pocałował Taehyunga. Nie był to pocałunek oschły, dominujący ani seksowny, ale pokazujący miłość. Ich wargi pasowały do siebie idealnie, a Jungkook cieszył się z miękkości i smaku cukru tych warg. 

Taehyung powoli odsunął się opierając czoło o to należące do Jungkooka.

- Lubię cię... chociaż dopiero co się poznaliśmy. Może to dziwne, ale czuję się tak, jakbyśmy byli dla siebie stworzeni. Czy to przeznaczenie? - zapytał Tae.

- Myślę, że można to nazwać miłością. - odparł Jungkook.

text me & sext me • kth;jjk [PL]Opowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz