Sext (16)

3.3K 348 68
                                    

- Taehyung?

Kurwa.

Taehyung klną na siebie i powoli odwrócił głowę w stronę głosu.

- Hej, Jungkook. - przywitał go słabym uśmiechem.

- Hej. Nie myślałem, że cię tu zobaczę. - Jungkook odpowiedział z niepokojem.

- Haha.

Atmosfera między nimi stawała się coraz bardziej niezręczna i Taehyung chciał się zabić za tą zamianę miejscami. Nagle w sali zgasło światło, a film zaraz powinien się zacząć.

- Jak się masz? - zapytał Jungkook.

DLACZEGO DO MNIE MÓWISZ?

- Dobrze, a ty?

- Ja też dobrze. Wyglądasz tak, jak...

- Och, spójrz, film się zaczyna. - Taehyung przerwał mu. 

Pierwsze czterdzieści pięć minut filmu było dobrze, dopóki Tae nie zaczynał być senny. Przesuwał głowę w górę i w dół, a ekran przed nim stawał się coraz bardziej zamazany. Choć film był całkiem interesujący, on nie potrafił nie zamknąć oczu, ponieważ wczoraj nie zasnął. 

Czuł miękką dłoń na głowie, dzięki czemu oparł się na czyimś ramieniu. Taehyung poczuł ciepło i znajomy zapach, który zawsze kochał. Nie zdawał sobie sprawy z tego, że jest to ramię Jungkooka, na którym się oparł. Taehyung nie mógł powiedzieć, czy był już w stanie uśpienia, czy był jeszcze w połowie przytomny. 

- Wiedziałeś, że nigdy nie przestałem cię kochać? - szepnął Jungkook wprost do ucha Tae.

To musi być sen.

Pomyślał Tae zanim zasnął. 

text me & sext me • kth;jjk [PL]Opowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz