Sext (23)

2.8K 231 14
                                    

Taehyung szedł do swojej klasy, gdy nagle ktoś go zawołał.

- Taehyung!

Obejrzał się za siebie i ujrzał Jungkooka, który uśmiechał się biegnąc w jego stronę.

- Co ty kurwa robisz na moim uniwersytecie? - Tae syknął do niego rozglądając się, czy ktoś na nich patrzy.

- Cóż, nie wiedziałem, że to twój uniwersytet. W każdym razie, przyszedłem tu, żeby spotkać się z kolegą, ale zobaczyłem Ciebie. - powiedział Jungkook z uśmiechem.

- I chciałeś pogadać czy co?

- Cóż, chciałem pogadać o naszej rozmowie o kutasach i -

- CICHO! - Taehyung szybko zasłonił usta Jungkookowi. - To nie jest dobry pomysł, żeby mówić to na głos!

- Przepraszam. - Jungkook polizał dłoń należącą do Tae.

- Kurwa Jungkook!

Taehyung wytarł rękę z oburzeniem, spojrzał za siebie i ujrzał pewną dziewczynę idącą w jego kierunku.

- O cholera, musisz iść.

- Co?

- Po prostu idź już. - Tae odepchnął go z wyrzutem.

- Co jest z tobą nie tak? Wszystko w porządku?

- Dlaczego nie możesz po prostu odejść? - Taehyung nerwowo zasłaniał twarz.

- Dziewczyna? Taehyung, patrzysz na dziewczynę?  - spytał zaniepokojony Jungkook.

- Możesz iść?! Dobra, to ja idę. Cześć. - Tae odpowiedział, idąc w przeciwnym kierunku do dziewczyny.

- Co jest z nim do cholery nie tak? - wymamrotał. Dziewczyna miała blond włosy o dziewczęcym stylu i uroczej twarzy, ale nie była zainteresowana osobą Jungkooka. - On nie może się w niej podkochiwać.



text me & sext me • kth;jjk [PL]Opowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz