Text (27)

5K 480 94
                                    

W 100% nie ogarniam tego opowiadania, ale cóż.. Nie pytajcie jak się to wszystko dzieje, bo nie jest to wyjaśnione.

•||•


Był poniedziałek, a Taehyung chętnie poszedł do szkoły, aby uzyskać odpowiedź od Jungkooka.

Taehyung biegł do klasy, aby zobaczyć Jungkooka.

Kruczoczarny chłopiec siedział przy biurku z otwartym zeszytem i niby się uczył. Drugi przybiegł do jego ławki i zacisnął obie ręce przyciągając uwagę innych.

- Um, tak Taehyung? - spytał Jungkook podnosząc głowę.

- Cześć dupku, potrzebuję odpowiedzi. - powiedział, po czym pochylił się do poziomu oczu Jungkooka.

- Odpowiedzi na zadanie domowe? - zapytał Jungkook, oczywiście wiedząc, o czym mówił Tae.

- Jungkook, poważnie! 

- Dobra, uspokój się Tae. Skoro już wiesz, że to ze mną cały czas pisałeś, zakład jest odwołany.

- Nie o to chodzi! Chcę wiedzieć, kto jest twoim crush'em! - Taehyung powiedział głośno, aby wszyscy usłyszeli.

- Jesteś za głośno! Chodź ze mną. - roześmiał się i chwycił ramię Taehyunga po czym opuścił salę.

- Nie wiesz, że mam ciebie za crush'a? - Jungkook zachichotał. 

- Cóż, nie wiedziałem, że jestem twoim crush'em.. CZEKAJ, CO?! - rozszerzył oczy.

- To co słyszysz.

- Co, gdzie, jak, kiedy?! - Taehyung przez chwilę przestał oddychać i zadał sobie pytanie, czy przypadkiem mu się to nie przesłyszało. - Myślałem, że lubisz kogoś innego.

- Zawsze cię lubiłem. Zanim nawet wiedziałeś, że istnieje. - wyjaśnił Jungkook.

- Lubię cię od dłuższego czasu. - wyznał Tae.

- Umieściłem swój numer w twoim biurku, bo chciałem z tobą porozmawiać, ale bałem się, ponieważ wszyscy myślą, że jestem "przerażający" i "playboy". - Jungkook zachichotał.

- To była tylko plotka, którą usłyszałem i..

Jungkook nagle przytulił Taehyunga.

- Wszystko w porządku. Zostańmy tu chwilę przed rozpoczęciem zajęć. - Jungkook szepnął drugiemu.

Tae zerknął na szyję Jungkooka i nie mógł się nie uśmiechnąć. Czuł się swobodnie. 

- Zawsze chciałem to zrobić z tobą. - Taehyung odpowiedział, a Jungkook przytulił go jeszcze mocniej.

- Chodźmy na randkę po szkole. - zaproponował Jungkook.

- Randka? Gdzie?

- Gdziekolwiek chcesz.

- Hmm.. Nie wiem, gdzie chcesz iść? - zapytał Tae zerkając w drugą stronę.

- Chodźmy obejrzeć film. Tym razem nie będzie straszny. 

- W porządku. - Tae uśmiechnął się szeroko.  

text me & sext me • kth;jjk [PL]Opowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz