Sext (19)

3.4K 306 41
                                    

-Jestem JeonCena.

- Powiedz, że żartujesz. - Taehyung przymknął oczy.

- Chcę, ale nie mogę.

- Nie mogę w to uwierzyć. ja serio nie mogę uwierzyć w to, co tu się dzieje. Spośród wszystkich ludzi w Seulu ty musisz być JeonCena.

- Nie mów do mnie w ten sposób, chcę powiedzieć to samo. - Jungkook skrzyżował ramiona.

- Cóż, przepraszam. Dlatego nie chciałem spotykać nikogo z internetu, bo nie mogę im zaufać.

- Serio, Taehyung? Oszukałeś mnie kurwa, zapomniałeś?

- Nie, ty zdradziłeś mnie. Nadal jesteś tym samym Jungkookiem. Ten sam idiota co pieprzone 2 lata temu. - Tae zacisnął zęby.

- Oszukałem cię, nie zdradziłem cię. Masz dowody? - Kook drwił z niego.

- Nawet nie wiesz, co to za wstyd. Jungkook, nie chce więcej widzieć twojej twarzy. - Tae tupnął nogą nawet nie odwracając się.

Dlaczego zgodziłem się spotkać z osobą, której nie znałem?

Jungkook stał bez słowa.

- Kurwa, nie powinienem był tego mówić.- zmierzwił włosy i usiadł.

Nie mogę uwierzyć, że to Taehyung.

Kiedy oszukałem? Nie oszukałem. Oszukał pierwszy.

Ale wspomniał o zdradzie... Czyżby chodziło o tą dziewczynę, którą pocałowałem?

- Ughhh nie pamiętam.

Jungkook wyjął telefon z zamiarem napisania wiadomości.

JeonCena: hej, przepraszam. Proszę, wróć. Wciąż Cię kocham...|

JeonCena: hej, przepraszam. Proszę, wróć.|

JeonCena: hej, przepraszam.|

JeonCena: |

Przepraszam.

text me & sext me • kth;jjk [PL]Opowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz