Sext (15)

3.4K 343 57
                                    

Taehyung wszedł do kina dysząc. Choć wziął ubranie i przygotował się, nie mógł znaleźć miejsca by zaparkować samochód. 

Kino było pełne ludzi, szczególnie, że była sobota i "Legion Samobójców" był szczególnie popularny. Po kupieniu biletu, Taehyung kupił sobie kubeł popcornu i coli, ponieważ kupował to za każdym razem gdy szedł do kina. 

- Sala numer sześć po prawej. Miłego oglądania! - dziewczyna, która zabrała bilet powiedziała podniecona.

- Dzięki.

Taehyung wszedł do sali spoglądając na ludzi, którzy już siedzieli. Chwycił nerwowo kubek popcornu i szukał drugiego rzędu. 

Pozostały trzy siedzenia. Jedno w środku i dwa na bokach.

Myślę, że mogę tam usiąść...

Podszedł do rzędu i przeciskał się, usiłując dotrzeć do fotela. Ponieważ było całkiem ciemno, a Taehyung miał okropny wzrok, nie mógł zobaczyć, kto siedzi w środku.

Usiadł i wyjął telefon.

Taekim42: siedzę po środku

JeonCena: no jestem tu, gdzie jesteś?

Taekim42: w środku, rząd 2

JeonCena: rozejrzyj się

Taekim42: ok

Chłopiec spojrzał w prawo i podniósł się, aby zobaczyć oczy określonej osoby.

O kurwa.

- Jungkook... - siedział na jednym fotelu po jego prawej stronie.

Taehyung rozszerzył oczy i wyjął telefon w panice.

Taekim42: AWARIA

JeonCena: widziałeś mnie? szukam cię

Taekim42: MÓJ BYŁY JEST TUTAJ i myślę, że nie mogę tu zostać

JeonCena: poczekaj

Taekim42: MUSZĘ WYJŚĆ

JeonCena: Proszę, chcę się z tobą spotkać 

JeonCena: poczekaj na rozpoczęcie filmu

- Przepraszam pana? - usłyszał Tae gdy przeczytał ostatnią wiadomość.

- Tak?

- Czy mógłbyś się zamienić ze mną miejscami? Bo mój przyjaciel siedzi obok ciebie. - zapytała kobieta w jego wieku.

Zamienić miejscami.

?!?!?!?!?!

To oznacza, że musiałbym siedzieć obok Jungkooka.

- Umm.. Proszę pana? - kobieta spytała ponownie. Tae był typem, który godził się na wszystko, więc nie chciał, ale odpowiedział.

- Oczywiście. - uśmiechnął się, gdy wstał z fotela i zamienił się z kobietą.

Taehyung odwrócił wzrok od Jungkooka, upewniając się, że go nie zauważy.

Po prostu skup się na ekranie. Nie patrz w prawo. Nie patrz na niego.

- Taehyung?

Kurwa.

text me & sext me • kth;jjk [PL]Opowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz