JungKook szemszöge
Még egy hónap eltelt. A fiúk nagyon idegesek. Kezdik elveszteni a reményüket. Lara és Suga kómában van. Lara állapota nem javult. Sugaé viszont igen. Azt mondta a doktor úr hogy a napokban valószínűleg felébred.
Viszont ha Lara nem ébred fel 2 héten belül.... Lekapcsolják a gépeket.
Én nagyon ki vagyok. A karomat ismét a régen ejtett hegek díszítik amikből újra ki-ki csordulnak a vércseppek.Jimin szemszöge
Az utobbi időben a banda nem nagyon jár be próbálni. A menedzsert is idegesíti de nem tud ellene mit tenni. Minden percemet próbálom Larával tölteni. Mint ahogy JungKook is teszi. JungKook nagyon ki van Lara miatt. Pontosan tudja milyen amikor a szerelem miatt szenved valaki. Igen ő is a szerelem miatt vagdosta magát és persze a Lara nélkül töltött idő miatt. Nagyon sajnálom mindkettőjüket.És hogy Lara miattam került kórházba....Nagyon elkeserít. Minden egyes alkalommal mikor beteszem a lábam a szobába az utólsó nap jut az eszembe. Amikor a karjaimba esett össze. Ha békén hagyuk amikor kérte talán nem lennénk most itt a kórházban.
-Skacok Suga..... Suga felébredt!JungKook szemszöge
Mikor Tae megjelent ezzel a hírrel át mentünk hozzá. Vagyis csak én mert Jimint nem szivesen engedtük Suga közelébe.
-Suga jól vagy?
-Hol van Lara? Ugye jól van?-nem válaszolt neki senki. Csak lehajtott fejjel néztük a padlót.Mikor J-Hope megtörte a csendet.
-Haver!Miért kellett ezt?
-Te ezt nem értheted.
-Mit nem érthetünk? Azt hogy Mr. Suga szerelmes lett és azt hitte hogy a lány nem szereti persze szerette de te elbasztad. Úgy gondoltad ha öngyilkos leszel jobb lesz? Mert kurvára nem a melletted lévő szobába tudod ki fekszik???
-Lara! Miattad került kórházba és esett kómába te szemét láda! Lehet hogy túl sem éli-rontott be Jimin a szobába. Rapmon és Jin próbálták lefogni. De ő felháborodott és inkább kiment. Jobban is tette nem kell itt is a feszültség.
-Lara kórházban van? Haldoklik? Miattam? Azonnal látni akarom!
-Suga nyugodj meg. Jól van Lara. Neked amúgy is pihenned kell.-próbáltam nyugtatni.
-JungKook! Én jól vagyok Larát akarom látni!
-Jól van de utána vissza fekszel pihenni! -bolintott maj felsegítettük es előre mentem szólni Jiminnek.
-Jimin Suga mindjárt jönk. Nem szeretnék balhét.-nem szólt semmit csak kisétált szemet forgatva a szobából.
Mikor Suga meglátta Larát..... kisebb sokkot kapott. Nem szólt semmit 2-3 óráig. Nagyon megijedtünk. Suga leült Lara mellé és megfogta a kezét.Egy idő után a gépre tekintve láttuk meg hogy a szívverése gyorsulni kezdett. A levegőt már magától vette. A fiúk arcára mosoly telepedett amit Jin tört meg.
-El megyek az orvosért.
YOU ARE READING
Fuck You Yoon Gi
Random!!!!JAVITAS ALATT!!!! #58❤❤18.01.02❤❤ #61❤❤18.01.01❤❤(uj evi ajandek) #113?❤17.12.32?❤ #209?17.12.25.?❤ #341??