~Lara~
Mikor fölkeltem minden eszembe jutott.Jack és a majdnem csók aztán YoonGi és a telefonálás aztán megint Jack..az ölelése és hogy az ölében aludtam el. Miután ezt megtárgyaltam magammal elindultam a konyhafelé.
Jack éppen a konyhában tevékenykedet.
-Jó reggelt Hercegnő-nézett ram a válla felett.
-Neked is Jack-oda mentem mellé és kiváncsiskodtam-mit alkodsz?
-Egy kis rantottát.Kérsz te is?
-Aha-rám mosolygott. Irtó cuki mosolya van.Amíg ö vissza fordult asszem kicsit meg is bámultam.
-Ennyire jó vagyok?
-Hm?Jajj el ne hidd. Csak... elbambultam.-egyáltalán nem EL bambultam hanem szépen végig mértem.Nem értettem ha vele vagyok akkor annyira más vagyok.Vagyis inkább ön magam.És azt érzem hogy ő teljesen elfeledteti velem a problémaimat.
-Ahaa gondoltam.-majd egy puszit nyomot a fejemre-gyere együnk Hercegnő.
Lassan megettük. Nem hittem hogy ennyire jól meglehet csinálni egy kurva rántottát.
-Ez kurva jó lett.....vagyis nagyon jó lett-javítottam ki magam.
-Köszi-kuncogott fel-Nem kell bocsánatot kérned. En sem vagyok jobb-majd felállt és elvitte a tányérainkat. Egy pár perc után követtem.
-Kicsomagoltál már?
-Még nem. És te?-kerdezett egy mosolyt villantva.
-Hat nem igazán volt még időmrá.-vakartam meg a tarkómat.
-Hát ha gondolod segíthetnék neked aztán te nekem s elmehetnénk bulizni-megint egy félmosoly. Komolyan mondom megőrít ez a mosoly.
-Hat ha nem haragszol én inkább itthon maradnék.Az utolsó buli sem sűlt el valami fényesen-es ekkor lehajtottam a fejem és elkezdtem sírni ahogy bevillantak az akkor láttak.
-Na ne sírj. Nem azért mondtam....Hallod?!-lassan odajött es megölelt. Annyira jó érzés volt ahogy ölelt.Azt akartam hogy soha ne engedjen el. Úgy éreztem Suga után ő volt aki megértett. Már ha Suga megértett valaha és szeretett. Egy re jobban sírtam.Jack szorított az ölelésén mire én is szorosabban húztam magamhoz.-Köszönöm-szipogtam.Nem mondott semmit. De éreztem ahogy elmosolyodik.
-Gyere..Pakoljunk ki.-Bolintottam majd lassan elengedtük egymást és eszembe jutott hogy én a tegnap esti ruhamba vagyok.
-Jezusom!Mindjárt jövök.-majd felrohantam. Gondolom értette mivel előtte végig néztem magamon.Miután kész lettem. Egy egyszerű ruhat felvéve. Kimentem a fürdőböl.
Bementem a szobámba de ahogy csuktam volna be az ajtót egy láb megállitotta.
-Azt mondtuk együtt pakolunk ki.
-De még nem vagyok kész.
-Szerintem már így is eléggé kicsipted magad itthonra-beadtam a derekam és beengedtem-na így már jobb.Mivel kezdjük?
-Te kezd azokkal én meg ezeket kipakolom.
-Okés-lassan elkezdtünk pakolni.Én a szemelyes dolgaimat pakoltam míg Jack a ruháimat. Egy ideje már pakoltunk mikor Jack megszólalt.
-Kiváncsilennek rajtad is ugyan jól néz e ki mint így?-húzta fel a szemöldökét mire én hirtelen rá kaptam tekintetem és kikaptam a kezeből a csipkés fehérnemümet.
-Most mivan?-nevetett fel.
-Semmi. De majd en inkább befejezem egyedül ha nem bánod.
-De nagyon is bánom-húzta fel a szemöldökét majd lassan felállva közeledett hozzám. Éreztem ahogy a pulzusom egyre jobban gyorsul és kipirulok. Neki ütköztem a falnak. Ott állt elöttem és a szememet fürkeszte míg én a földet pásztáztam. Fejem mellé tette két kezét és várt.Nem tudom mire. Egy pár percig csendben voltunk.
-Ennyire zavarba hozlak?-mosolyodott el.
-Hülye paraszt-mondtam neki majd próbáltam kiszabadulni onnan.
-En is szeretlek Hercegnő-nevetett majd szembe fordított magával.-De arra ugye emlékszel hogy nem adtam ingyen ezt a szobát?-húzta fel a szemöldökét majd lassan közeledett a számhoz.Már majd nem összeértek mikor megállt.
-De még ne most fizess érte-sohajtotta. Nem értettem..simán le smárolhatott volna de nem tette.
-Miert mikor?-sajat magamat is megleptem hogy ilyet mondtam. Kicsit elmosolyodott majd levette kezet a falról és úgy állt elöttem-mi olyan vicces?
-Majd ha már csak nevetni tudsz azon az idiótan. De ezt most hadjuk ha vegeztél azokkal a csini darabokkal az én szobámba várlak.Gyorsan végeztem szerencsémre/ nem szerencsémre. Bekopogtam.
-Gyere-eppen ott feküdt és a telefonjával babrált.
-Legalább elkezdhetted volna.
-Azért hogy te ne pakolj az én szobámba. Kizárt-nevetett fel.Szemforgatva elindultam egy toboz felé. Belenyúltam.
-Azt nem kéne
-Előbb nem tudtal volna szólni-Mondtam felháborodva miután vissza dobtam a boxerét. Erre ő elkezdett nevetni. Én meg felpattantam és elindultam kifelé.
-Héjkás!Hova ilyen sietősen?-mar megint közeledett.
-Mire készülsz?-suttogtam magam elé remélve hogy nem hallotta. De halotta és el is mosolyodott. Azonban továbbra sem állt meg. Nem hátralt. Úgy gondoltam ha megakar csókolni vagy barmi más úgy is megteszi.
-Már nem hátrálsz?
-Miért kéne?-nem szólt csak felvette azt az irtó szexy mosolyát amitől én majdnem elolvadtam. Állam alá nyúlt.
-Nem azt mondtad hogy nem most kell "fizetnem"-utánoztam hangját.
-Hát úgy gondoltam megelőlegezhetnéd.
-És ha nem akarom?-húztam fel a szemöldököm. Hátha már játszunk.....
-Boztos?-nem várt tovább megcsókolt. Bejutasért könyörgött a nyelve amit en nem adtam meg. Megfogta arcomat majd kezét a nyakamon pihentette es simogatta amitől egy jól eső nyőgés szalad ki a számon. Ő egy percet sem habozva átdugta nyelvét és úgy csókolt tovább. Nem küzdöttem tovább. Csak élveztem a pillanatunkat. A MI pillanatunkat.
YOU ARE READING
Fuck You Yoon Gi
Random!!!!JAVITAS ALATT!!!! #58❤❤18.01.02❤❤ #61❤❤18.01.01❤❤(uj evi ajandek) #113?❤17.12.32?❤ #209?17.12.25.?❤ #341??