Sötét volt. Egy pár másod perc után egy reflektort kapcsoltak és egy gyönyörű hangot halottam. Előrébb sétáltam és leültem egy székre ami középen volt. A tekintetem egy pillanatig sem téved le róla. Róla aki a boldogságot jelenti számomra. Róla akit a gyerekeim anyjának szeretnék és a feleségemnek. De vajon ő is így érez? Nem számít én nagyon szeretem.
A háttérben a többiek játszottak. Pár perc múlva a zene véget ért. Nagyon tetszett nekem.Főleg hogy rólam szólt a dal. Mikor vége lett egy percig sem habozva oda rohantam és felkaptam Larát.
-Köszönöm.-adtam neki egy csókot.
-Tetszett?-nézett rám csillogó szemekkel.
-De még mennyire-majd egy újabb csókba hívtam.
-Khmm khmm...-Jimin-Ügyi voltál Hercegnő-erre csak kérdőn néztem.
-Hercegnő??
-Nyugi...tiéd a pálya...felfogtam.
-Okeee-néztem rá furán.
-Na gyertek együnk már-nyafogott Tae.
-Jól van. Akkor mennjünk.
Mikor leültünk a pincér felvette a rendelésünket és beszélgettünk. Nagyon szeretem Larat és remélem ö is így érez. Örülök hogy Jimin leszált Lararól de JungKook valahogy mindig szúrós tekintettel néz rám.Remélem ő is megbékél majd.~Lara~
Nagyon tetszett ahogy Suga féltékenykedett. Tudom..tudom...nem szép ilyet mondani de na....minden lány szereti ha a pasija félti a "zsákmányát".
**
Este volt már szinte mindenki leitta magát. Csak Suga én és persze a kis makne voltunk talpon. Bár azért én is ittam de nem annyit hogy kiüssem magam.
-Én iszok még egyet. Ti kértek vmit?
-Nem köszi így elegett ittunk-mosolyogtam Sugára Jungkook pedig bologatott.
-Köszönök mindent-fordultam a maknehoz.
-Ugyan nincs mit. Jó látni Sugának ezt az oldalát és persze neked is ezt...ezt a mosolygos,vidám oldalad.-mutatott az egész lényemre. Még egy jól 10percet beszélgettünk amikor elkezdtem hiányolni Sugát.
-Te JungKook én elmegyek megkeresni Sugát.
-Jól van. Utánna mehetnénk is. Megvárlak az ajtónál.
-Rendben-elindultam. Odamentem a pulthoz megkérdezni Jacket(Suga nagy haverját akivel időközben nagyon jóba lettem)
-Jack nem láttad Sugát?
-Arra ment-muatott az egyik folyosóra.Hm...fura mi a másik irányba voltunk. Elindultam. Kisebb zihálásokat hallottam.Nem foglalkoztam vele..tovább mentem. Aztán láttam hogy az egyik ajtó résnyire nyitva van. Benéztem. Bár ne tettem volna. Sugát és egy kiscafkát ahogy éppen nyalják-falják egymást. Amilyen erősen tudtam kilöktem az ajtót hogy legalább észre vegyék magukat.
-Lara!!
-Viszlát Min Yoon Gi.-fejem a kezembe temettem s úgy kezdtem el futni kifele. Nem értem hogy tehette meg eszt velem? Azt mondta szeret! Hogy ENGEM szeret! Miért kell neki egy ilyen cafka?Miért nem vagyok elég jó.
Mire feleszméltem két kart éreztem magamon.
-Hejj... cssss...semmi baj.
-De van..Nagyon is nagy-bőgtem tovább miközben belegurtam a fejem Jack melkasába.-Suga...egy másik...lá..lánnyal...
-Nyugodj meg. Itt vagyok. Semmi baj.-egy pár perc múlva megnyugodtam. Nem tudom miért de jól esett Jack ölelése.
-Kö...Köszönöm-szipogtam.
-Ugy nem tesz semmit.
-Lara!Én...
-Szerintem most mennj el Yoon Gi-mondta neki Jack.
-Lara kérlek hallgass meg-lassan eltoltam magamtól a fiút és felé fordultam.
-Semmi baj. Megértem.Részeg voltál.De azt azért had kérdezzem meg én megtettem volna ezt veled?Hm???-csend-Én megyek Jack. Köszönök mindent. Majd hívj-mondtam a mögöttem állónak és átöleltem.
-Rendben.-bolintott majd elindultam. Suga elött megáltam egy pillanotra majd a szemembe nézett..én csak lehajtottam a fejem és arréb áltam. Vagyis csak áltam volna ha nem húz vissza és csókol meg.Nem ezt már nem hagytam. Ellöktem magamtól és bazi nagy pofonba részesítettem.
-Remélem élvezted ezt az utolsó "csókot"-és már rohantam is tovább.-Na végre ho....Veled meg mi történt? És Suga hol van?
-Mennjünk kérlek.Neki...más dolga van.
-10 percet kapsz hogy elmondj MINDENT.
-Suga megcsalt és Jack meg megvígasztalt. Mehetünk?
-Sajná...
-Hagyuk. Mennjünk.-csak bólintott és már indultunk is.
Az út csöndben telt. Csak néha az én szipogásomat lehetett hallani. Mikor megérkezdtünk szerencsére mindenki aludt.
-Jo éjt JungKook.
-Joéjt Lara.-fel mentem a szobámba és elő szedtem a bőröndömet.Egy percig sem tudtam itt maradni.
-Ugye nem gondoltad komolyan hogy az éjszaka közepén mész el? Legalább a reggelt várd meg.
-Nem megy..-csúsztam le a földre a falmentén.
-Cssss-jött oda mellém-minden rendben lesz.
-Nem Kookie semmi sem lesz rendben. Azt mondta hogy szeret!SZERET!-és itt tört el végképp a mécses.
-Kérlek ne sírj. Hallod...Hagyd a faszba! Nem érdemel meg egy ilyen jó csajt.
-JungKook...én...elköltözök holnap.Sziasztok!Ne haragudjatok hogy ilyen későn hoztam de nem volt túl sok időm😔 De nyugi most már vagyok és ha minden jól megy a téli szünet folyamán befejezem ezt a könyvet is. Remélem tetszik eddig.❤❤
YOU ARE READING
Fuck You Yoon Gi
Random!!!!JAVITAS ALATT!!!! #58❤❤18.01.02❤❤ #61❤❤18.01.01❤❤(uj evi ajandek) #113?❤17.12.32?❤ #209?17.12.25.?❤ #341??