-Jól van kezd.-már előre féltem a kérdésétől.
-Mi volt a legcikibb élményed?
-Iszok-hát több okból nem fogom neki elmondani.1.semmi köze hozzá2. Fiúval kapcsolatos és 3.amugy is inni akartam.
-Te jössz.
-Hány komoly kapcsolatod volt?
-2-így játszottunk már vagy éjfélig és pechemre elfogyott az összes alkohol. Vagyis nem mert sör az volt de én ki nem állhatom.
-Ajajj...most mi lesz? Elfogyott.-húzta fel a szemöldökét. Igazából elég jól éreztem már magam hála a wiskynek.
Tovább játszottunk. A végén már csak a melltartó és a pizsama nadrágom volt rajtam. Jack-en már csak a boxere. Tutti hogy szándékosan csinálja.
*Telefoncsenges*-Heló?
-Szia de örülök hogy felvetted.Beszélhetnénk?
-Beszélj a lotyoddal. Viszlát Min Yoon Gi!-és letettem.-Héj jól vagy?
-Miért ne lennék jól?
-Hát oké... csak kérdeztem.
-Nincs semmi bajom nyugi. De ha nem baj elmegyek füdeni.
-Jól van. Segítsek felmenni?
-Majd csak megoldom-nevettünk fel. Lassan feláltam de megszédültem és ráestem Jack szépen kidolgozott majdnem mesztelen testére.
-Bocsi-nevettem.
-Akkor segítek-mosolygot rám majd menyasszony pózba felvett és elindultunk.
-Nehezebbnek hittelek.
-Paraszt-nevettem el magam.Amiből pár másodperc múlva mosolgás lett.
-Én is szeretlek-mosolygott. Ezután képszakadás.**
Reggel egy nagy fejfájás kíséretében keltem fel. "Pizsamába?! De hát...Hogy? Mikor feljöttem csak egy melltartó és a nadrágom volt. Á mind1." Nem gondolkodtam tovább lementem a konyhába ahol a hűtőn egy cetli várt.
"Jó reggelt Hercegnő! A szekrényben találsz fájdalom csillapítot."
Azonnal bevettem a mindent orvosoló tablettát majd vissz battyogtam a szobámba. Éppen csuktam be az ajtót mikor Jackké nyílt ki.
-Köszi-szóltam ki neki és bedőltem az ágyba.~Yoon Gi~
Biztosra veszem hogy Jack megint nyomul a csajomra. Bár nem is a csajom ami kissé bánt. Nem értem hogy cseszhettem el ennyire. De vissza fogom hódítani. Nem tudom hogy....de meg fogom csinálni.~Lara~
Még 2óra alvás után kikószálodtam az ágyamból és elmentem zuhanyozni. Egy jó hideg zuhany után már teljesen magamhoz tértem. Lassan lebatyogtam a konyhába ahol Jack ült és kávézott közben telefonjával babrálva.
-Jó reggelt-köszöntem neki. Mire ő elmosolyodott és felnézett a falon lógó órára ahol már este 5-öt mutatott.
-Jó estét-kuncogott tovább-jobban vagy? Mármint kijózanodtál?
-Aham..dee nem emlékszek semmire-vakarrgattam meg a tarkóm és egy "elmondhatnádmiistörtént" nézéssel jutalmaztam.
-Semmi nem történt. Bár történhetett volna....-emelgette szemöldökét. Szemetforgatva felálltam.
-Felhívom apát.
-Minek?
-Mert az apám-nevettem fel-meg kéne valami munka.
-Jaa hogy úgy.-ki mentem.Egy jó 30perces beszélgetés után megegyeztünk hogy én leszek az új ideiglenes fotósuk. Nem nagyon szívleltem hogy mindennap látni fogom Suga képét de vagy ez vagy az irodai munka. Mikor visszamentem Jack a tv-t nézte.
-Na mi volt Hercegnő?
-Fotós lettem. Amugy te hogy hogy nem dolgozol ma?
-Szabadnapom van. Meg holnap is.
-Hát én holnap kezdek-forgattam meg a szemem-van terved holnapra?
-Nem igazán.
-Nem akarsz elkisérni?
-De miért is ne?!Elmentem fürdeni. Kimásztam a kádból magamra tekerve a törölközőt és akkor esett le hogy nem vittem magammal a pizsamámat. "Remek vagy Lara...Remek" lassan kikukucskáltam hogy Jack ott van e a közelben de nem. Vagyis akkor még nem volt. Ahogy kiléptem a fürdőből egyenesen nekem jött minek következtében a földön landoltam ő pedig rajtam.
-Leszálnál?!
-Nem szivesen. De legyen-lassan lemászott rólam és felsegített. Szorosan tartottam a törölközőt hogy véletlen sem essen le rólam.
-Ne bámulj már!
-Hát nem tehetek róla-tette fel a kézét én pedig elindultam a szobám felé-legközebb ne maszkálj törölközőbe ha itthon vagyok-kacsintott rám.
-Miért is?
-Szeretnéd tudni?
-Jelen pillanatban az ágyamat szeretném érezni nem téged-küldtem neki egy levegő puszit és becsuktam az ajtót.
-Ezt még vissza kapod-ordibálta.**
Reggel az ébresztőm hangjára keltem. Tudatában hogy munkába kell mennjek hamar elkészültem.Nem akartam nagyon kiöltözni de azért hamár ott lesz Suga.....Tudja hogy mit veszíthet.
-Lara!Kész vagy már?
-A....aha-rúzs kenés közben válszolni.... Lassan vegeztem és kimentem.
-Te...Te még nem vagy kész??-Jack egy szál boxerben ácsorgott a fürdő előtt.
-Hát tudod valaki elfoglalta 2órára a fürdőt-forgatta meg a szemét.
-Attól feltudtál volna öltözni-kacsintottam majd feltúnően végig mértem.
-Elég bátor vagy ahoz képest hogy te tartozol nekem-huzta fel szemöldökét majd egy önelégült mosollyal bement a fürdőbe. Lebaktattam a földszintre és felvettem a bőr dzsekim majd vartam erre az idiótára. Igazából nagy megnyugvás hogy velem jön. Valahogy biztonságba érzem magam vele. Mint egykor Yoon Gival.....Nem Nincs Yoon Gi!Jack van!
VOCÊ ESTÁ LENDO
Fuck You Yoon Gi
Diversos!!!!JAVITAS ALATT!!!! #58❤❤18.01.02❤❤ #61❤❤18.01.01❤❤(uj evi ajandek) #113?❤17.12.32?❤ #209?17.12.25.?❤ #341??