♡23♡

69 8 4
                                    

Hát itt lenne a kövi rész. Egyre jobban vagyok szóval próbálkozok még. De nem vagyok még teljesen talpon szoval ne haragudjatok ha szar lesz.



-Szóval ja. Ennyi történt.
-És nekem erről miért nem szóltál?
-Nem akartam a terhedre lenni-hajtottam le a fejemet.
-Lara-fogta meg a kezemet.-Nekem te soha nem vagy terhemre. Attól hogy szivatjuk egymást meg hülyéskedünk és minden más egyéb. Az nem azt jelenti hogy nem akarlak megvédeni.-"már egy percig azt hittem kimondja hogy szeret de nem. Nem is csodálkozom szerelemmel nem lehet engem szeretni bár mással se." Elkaptam a kezem és a szemébe néztem.
-Köszönöm. Köszönök mindent. De jobb lesz ha megyünk mindjárt ott kell lennünk.-elöször kérdőn nézett rám de aztán bólintott egy aprót. Az igazat megvalva nem várom hogy belém szeressen és romantikus szarságokat kapjak tőle. Egyáltalán nem. Jobban tetszik ez a "játék" amikor egymást kínozzuk a tudattal hogy még most nem leszünk együtt. Nem tudom miért de mindig vonzottak az ilyen nem túlzottan de azért egoista majmok(xd ne vegye senki sértésnek). Na mind1. Leintette a pincért,fizetett majd elindultunk.
-Este otthon leszel?-törtem meg a csendet.
-Ahan. Miért?
-Csak kérdeztem-vontam vállat.
-Hát jó. Akkor csak ugy csinálhatnánk valamit.
-De....
-Itt vagyunk. Gyere.-szóval ez nem kérdés volt. Oké. Lassan bementünk. Mikorra odaértünk 9ismeretlen és 7ismert fiú/srác állt előttem.
-Szia én JiNa vagyok-nyújtott kezet.
-Szia én pedig...
-Lara. Tudom-mosolygott kedvesen.-a fiúktól sokat hallottam rólad.
-Valóban?-néztem az említettekre.
-Igen. Na de csapjunk a lecsóba. Fiúk ő itt Lara
-Igen..igen tudjuk-lépett előrébb az egyik. Elég bunkó modora van meg kell hagyni. Kicsit hasonlít Yoon Gira.
-Valaki bal lábbal kelt?-húztam fel a szemöldököm.
-Ő mindig ilyen. Hagyd rá. Amugy Sehunnak hivjak. Én Chanyeol vagyok.
-Örülök.
-Beakhyung
-Chen
-Kai
-Suho
-Xiumin
-Lay
-D.O
-Örülök a szerencsének.

Ránézésre elég összetartó és kedves kis csapat volt

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.


Ránézésre elég összetartó és kedves kis csapat volt.
-Akkor hétfőtöl már te leszel?-Sehun.
-Igen Sehun én leszek.
-Ok. De én akkor megyek is. Vagy szeretnél meg valamit?
-Ő...hát az jó lenne ha visszább vennél az arcodból. De amugy mehetsz. Szia-a háttérbe "ú"-zni és "ó"-zni kezdtek a fiúkba. Szólásra nyitotta de aztán intett és elment.
-Birom a stilled-jött oda Chanyeol.
-Köszi?-molyogotam rá hülyén-Na de akkor én is megyek. Majd hétfőn talizunk. Addig pihenjetek.
-Lara-szólt utánnam D.O
-Igen?
-Hát ő...arra gondol...
-Szia mehetünk?-jött oda Jack
-Mindjart. Mit is akartál D.O?
-Á..nem lényeges. Majd hetfón talalkozunk.-nagyon furcsa ez a gyerek.

______________*3hétmúlva*___________

Már 3hete az EXO fotosa vagyok. Mindenkivel kijövök csak ezzel a Sehunnal nem teljesen. A BTS...hát... nem nagyon tartom velük a kapcsolatot. Csak a fivéremmel JungKookkal. Bár már egy hete vele sem mert turnéznak. Apropó túrné....
Holnap indulunk az EXO-val. Sajnos Jack nem jöhet velünk de megigerte hogy nem csinál olyat amit en ne tennék. Hogy mi a helyzet velem és vele? Hát még mindig meg van az a tűz ami az elején van. A játékot még mindig játszuk bár nem nagyom birom és kezdem azt hinni ő fog nyerni. Yoon Giról nem nagyon tudok. Állítólag a bárokat járja és mindennap más nővel fekszik le. Nem tudok erre mit mondani. Fáj...fáj hogy nem velem van de ugyan akkor boldog vagyok mert legalább jól van.

Reggel...vagyis hajnalban az ébresztőmre keltem. Gyorsan kipattantam az ágyból és elkezdtem készülődni. Szerencsére már tegnap este összepakoltam. Miután elkészültem lementem és reggeliztem. De figyeltem hogy Jackkel ne keltsem fel. Gyorsan megvoltam ezzel is. Lassan felmentem és be nyitottam Jack szobájába.
-Olyan edes vagy amikor alszol. Ilyenkor azt érzem hogy te nyertél. A lassu cuki szuszogásoddal,a kószán elálló hajtincsieddel melyek szemedre hullanak egyszerúen leveszel a lábamról.Szeretlek Jack. Mostmár tudom.-suttogtam neki miközben haladtam felé. Lassan felé hajoltam,hogy egy apró puszit adjak szájára mikor elkapta aderakam és magara rántott.
-Messélj meg Királynő-mosolygott csukott szemmel. "Nem hittem hogy fent vagy".
-Vége a mese délutánnak. Amugy is mennek kell.-toltam elmagam. Vagyis csak akartam de mégszorosabban fogott. Teljesen magához húzott igy éreztem forró testét ahogy hozzám simul. Ahogy szive egyre gyorsabban ver vagy csak beképzeltem. A szánkat miliméterek választották el. Nem mozdultunk. Egymás szemét néztük.
-Én is-suttogta szinte alighalhatóan de én így is halottam.,majd megszakitotta a köztünk lévő távolságot. Lassú és érzelemmel teljes csók volt. Levegő hiányba elváltunk egymástól. Majd ő szólaltmeg.
-Szeretem a palacsintát-kacsintott rám majd felvette azt a tipikus "elhitted mi?" mosolyát.
-Az jó. Mert éppen mondani akartam ha enni akarsz csinálj magadnak. Na megyek is Szia-altam fel.

Levittem a böröndömet. És felvettem a kabátom,cipőm. Ranéztem az órámra ami meg csak 4órát mutatott. Ami azt jelentette hogy 1,5órám van az indulásig. Észre sem vettem hogy ilyen hamar elkészültem. Úgy döntöttem hogy vissza fordulok de neki ütköztem valaminek vagy.....

Fuck You Yoon GiWhere stories live. Discover now