♡14♡

79 10 0
                                    

5perc alatt Jack leért és elindultunk. 30perc alatt odaértünk. JungKookkal szokasos pusziváltás után mentem fel apához. Addig Jack lenn maradt Kookiekkal.
-Szia apa
-Szia kincsem. Ne haragudj de én nem tudok maradni de a lenti fotóterem szertárjában megtalálod a dolgokat. Nagyon szeretlek.
-Okés. Én is. Szia-ez gyors volt. Lementem. Kisebb segítséggel eljutottam a célomhoz. Éppen háttal áltam az ajtónak mikor bejött valaki. Hirtelen megfordultam de nem kellett volna. Egyenesen neki mentem a melkasának.
-Ki engednél?
-Mondták hogy új fotósunk lesz..de nem gondoltam hogy ilyen dögös.
-Aisss...Engedj Yoon Gi!
-Mert ha nem-huzogatta szemöldökét.
-Akkor....-egy csókkal belém folytotta a szót. Nagyon jól esett az egész testem beleremegett de ellöktem magamtól.
-Mégis mit képzelsz magadról?!
-Attól hogy te nem veszed észre szeretsz és én is....És..hát... a tested még mindig reagál a csókomra.
-Takarodj innét-nem mozdul-Jó ha te nem akkor én!-fogtam a gépet,az álványt és kimentem. Miközben sétáltam észre vettem hogy a fiúk már készen álltak.
-Tudnátok egy percet várni?-csak bólintottak. Elindultam a mosdó fele de valaki utánnam jött. Elkapta a karomat.
-Mi történt.
-Semmi csak ki kell mennem.
-Lara! Ugye te sem gondoltad komolyan hogy elhiszem?
-Jack kérlek. Majd este megbeszéljük.
-Hát estére más lett volna a program de oké.
-Mi?-húztam fel a szemöldököm.
-Aki kíváncsi hamar megöregszik-kacsintott majd elment. Kicsit jobb kedvem lett tudván hogy ez az idióta tesz róla hogy kiverje a fejemből a.... csókot. Bementem a mosdóba es megmostam az arcomat. Mikor vissza értem már mindenki ott volt. Szépen beáltak ahogy én mondtam.
-Mosoly!-és már kattant a fenyképezőgép. Megnéztem Suga éppen valami idióta fejet vágott.
-Min Yoon Gi! Nem lehetne hogy egyszerűen mosolyogj mint a többiek?
-Ahoz tenni kell hogy mosolyogjak.
-Nekem 8. Nem én kerülök cím lapra-majd megvontam a válla mire a fiúk kuncogni kezdtek-Nem vicces komolyan mondom!Nézzétek meg milyen idióta fejet vág!

A fiúk a kép látván elröhögték magukat.
-Jól fogsz mutatni a képen-veregette a Suga vállát J-Hope. Yoon Gi odajött ki vette a kezemből a gépet és kitörölte a képet.
-Most ezt miért kellet?!-ordibáltam rá.
-Miért ne?! Hercegnő
-Ch...Ovodás-forgattam meg a szemem majd kikaptam a kezéből a gépemet-beáltok egy NORMÁLIS képre? És ha lehet kérném Mr.Yoon Seggfej Gi-t hogy vágjon valami felvállalható fejet. Igen tudom...Nehéz lesz-jegyeztem meg majd egy diadalmas mosolyt küldtem felé mire felhúzta a szemöldökét. Beáltak. Végre sikerült csinálni egy normásis képet.

-Köszi! Asszem végeztünk is.
-Mi köszönjük. Figyu Lara-jött oda a kis Tae.-Nem jössz ma el hozzánk-Jack hirtelen felkapta a fejét.
-Ne haragudj Tae de ma nem jó-neztem rá Jacre aki csak mosolygot egyet amit én viszonoztam.
-Akkor holnap?
-Holnap...-gondolkodtam el. És eszembe jutott hogy Jack otthon lesz. Nem akarom egyedül hagyni-Holnap után?-kérdeztem vissza.
-Rendi-mondta majd megpuszil és elment a többiekhez. Én még végig néztem a fenyképeket amin elmosolyodtam hogy ez a sok hülye milyen fejeket tud vágni.
-Ennyire tetszek-*latványos szemforgatás*
-El ne hidd.
-Lara!Beszéljünk már.
-Nincs miről beszélgetnünk.
-Így vagy úgy de ugyis anyém leszel.
-Álmodik a nyomor-majd elmentem Jackhez.

**
Otthon gyorsan kinyomtattam a képeket és elkezdtem készülődni. De aztan gondoltam megkérdezem Jacket.
-Jack!
-Hm?
-Hova megyünk?
-Öltözz csinin.
-Az nagyon jó hely. Sokat járok oda.
-Na mennjél mert mindnyárt indulunk.
-Jol van jól van.

Gyorsan kesz  lettem szóval megint én vártam ra

Ops! Esta imagem não segue nossas diretrizes de conteúdo. Para continuar a publicação, tente removê-la ou carregar outra.

Gyorsan kesz  lettem szóval megint én vártam ra. Mikor lejött gyorsan vegig mértem mand megjegyeztem.
-Lassan el kéne gondolkodni a nőbben a házban. Mr.Menyasszony.-nyújtottam ki a nyelvem.
-Ezt még vissza kapot.
-Már alig várom-*szemfogatás*-És hova megyünk?
-Bulizni-indultunk ki de én megtorpantam.
-Ezt ugye nem gondoltad komolyan?!
-Jajj ne izélj már ott lesz JungKook meg Taehyung is.És Yoon Gi nem lesz ott-kicsit megnyugottam de még nem győzött meg.
-Tartozás letudva.
-Aha-mondta majd előre engedett az ajtóba-Talán....-jajj mire vállalkoztam.

**
A szokásos helyükre mentünk ahol az előző bulim is volt és ahol....
-Hahooo Jack hívja Larát-kalimpált összevissza.
-Jó'van. Mi van?
-Tudom hogy szar itt bulizni de kérlek ne Sugára gondolj. Oké? Ez nem róla szól. Megértettél-csak bólintottam. Mikor bementünk nem voltak olyan sokan ahoz képest hogy este 9-volt. Jack kikérte az italokat. 2wiskyvel indítottuk.
-Na mi volt a baj ott?-"A francba azt hittem megúszom"
-Amikor be mentem a fényképező gépért Yoon Gi utánnam jött és.....
-És mi?-vette feljebb a hangját.
-Megcsókolt én meg ellöktem aztán meg tökre elbaszódott a kedvem aztán meg....
-Aztán meg mi?-mosolyodott el.
-Hát jöttél te idióta és mondtad hogy megyünk el este.
-Hm...-vágott gondolkodó fejet amin elkezdtem nevetni. De hirtelen abba is hagytam mert belépett az ajtón.....Ki más mint Suga. Komolyan?! Neki mindenhol ott kell lennie?! Jack észre vette és odafordult ő is.
-Ezt nem hiszem el....-morgolódott.
-Nyugi veled jöttem nem vele-mosolyogtam rá-Táncolunk?-elég hülyén jött ki de na. Igen lehet hogy féltékennyé akartam tenni Yoon Git de igazából is szerettem volna vele táncolni. Egy jó ideje már táncoltunk amikor Jack államnál fogve fel emeltem a fejem.
-Én soha nem tennék olyat ami fájna neked-mondta majd megcsókolt. Most foghatnám a piára hogy azért csokoltam vissza de nem így volt. Én is ugyan úgy akartam azt a csókot mint ő.
-Khm..khm...

Fuck You Yoon GiOnde histórias criam vida. Descubra agora