♡21♡

67 9 1
                                    

-Gyertek kész a kaja!-Mikor Jin kiejti ezt a két szót úgy érzem a világ legboldogabja vagyok.
-Megyek.
-Na csak ovatosan-szegenyt majdnem fellöktem annyira örültem a kajának-enyire éhes vagy?
-Hat tudod...Yoon Gi éheztet-kuncogtam fel.
-Ki éheztet kit?-jött le a lépcsőről kócos hajjal. Jin furcsan nézett majd felé fordult.
-Semmi semmi. Szólj a többieknek légyszives.
-Okk.
-Na szóval??-azok a szemek amikkel rám nézett... mint egy anypa(anya és apa egyszerre).
-Semmi nem történ. Ő akarta én meg megvicceltem egy kicsit-nevettem el magam.
-Hát azt megérdemelte-nevetett ő is.
-Amugy...segítsek valamit?
-Megteríteni.
-Okés-már ismertem a járást szóval nem volt nehéz. Gyorsan megterítettem mikorra leértek a fiúk.
Leültünk.
-Jimin?
-Barátnőjénél.Miért?
-Csak kérdeztem.-vontam válat. Éppen befejeztük a második félét amikor Yoon Gi keze a combomra keveredett. Kérdőn néztem ra mire mosolyogva fordult vissza a maradék egy-két falatért. Egyre feljebb érte a keze. Már a bugyim szélét fogta szinte égett az arcom a pirosságtól amikor Jin feláltt az asztaltól.
-Ki kér desszertet?!-költői kerdés.
-Majd én segítek!-mondtam gyorsan mire Suga rám kapta tegintetét és szúros tekintettel nézett rám. "Ne hogy azt hidd,hogy ezt nem kapod vissza Min Yoog Gi" A desszertet sikerült nyugottan elfogyasztani. "HÁLA AZ ÉGNEK"
-Köszi Jin ez iszonyat jól esett.
-Ugyan. Nincs mit.-majd elvitte a tányérainkat.
-A bőröndömet hova tettétek?
-Yoon Gi szobájába.-J-Hope.
-És ki mondta hogy ott alszok?-húztam fel a szemöldököm-Figyeljetek skacok nem vagyunk együtt Sugával és nem is leszünk egy ideig még. Maximum paplan társak leszünk de ennyi.
-Mii?
-Jól hallatad Yoon Gi. Most pedig én elmentem öltözni egy vendég szobába-kicsit furán néztek de így volt a legjobb. Nem kell hogy megint megbántson. Bementem a szobába de egy kar visszarántott.
-Ez mi volt?-kirantottam a karom és a szemébe néztem.
-Az aminek hallatszott.
-Hát jól van Lara. Ha csak paplan társak akkor....bele is kezdhetnénk.-neki lökött az ajtónak és elkezdett csókolni. De nem úgy mint eddig. Ez a csókja kínzott, szinte büntetett.
-Én...Ne Hallod!
-Most mi van? Azt mondtad csak paplan társak.
-De nem azt mondtam hogy erőszakolj meg!
-Én nem is akartalak. Úgy is magadtól az ágyamba dőlnél hiszen egy idegennek is az ágyába feküdtél.
-Mond ki! MONDD KI YOON GI!-nem szólalt meg. Láttam hogy észbe kapott. De késő így járt.-A ROHADT ÉLETBE IS MONDD KI! MOND KI AMIT AKARTÁL. MONDD KI HOGY EGY KURVA VAGYOK!-nem szólt.-mondd ki Yoon Gi-suttogtam és a szemem megtelt könnyekkel.
-Lara én nem úgy....
-De. Pontosan úgy gondoltad. SZERINTED MIÉRT AKARTAM ELMENNI! HMM???-nem válaszolt-Hát persze hogy nem tudod. Hiszen neked könnyű. Megbaszol egy jött mentet bocsánatot kérsz és puff el van intézve. De amikor én lépek félre ráadasul akaratom ellenére ÉN EGYBÖL KURVA VAGYOK?! ELEGEM VAN. elegem van belőled és ebből.-suttogtam megint miután elcsuklott a hangom.
-De Lara kérlek...-nyúlt a kezemért.
-Nem Yoon Gi. Vége! VÉGLEG!-elindultam kifelé a bőröndömmel együtt. Mikor kinyitottam az ajtót már 12szempárral találtam szembe magam.
-Á.. Sziasztok-töröltem le a könnyem.-Nyugodtan mondjátok. Mondjátok ti is...NAA MONDJÁTOK MÁR KI HOGY KURVA VAGYOK AKI ÖSSZEFEKSZIK AZ ELSŐ JÖTT MENTEL!-nem szóltak csak lehajtották a fejüket-Sziasztok!-azzal elmentem de valaki utánam jött. Mielőtt megfordultam volna irtam Jacknek.

*Én*
Értem tudsz jönni a BTS házba?
*Jack*
Persze 5perc és ott vagyok. Ne aggodj az a szemét megkapta amit megérdemelt.

Hátra néztem és JungKook volt ott.
-Lara várj már!
-Nem JungKook. Elegem van. Pontosan tudtam hogy ez lesz-ültem le a földre sírva.-Tudtam hogy mindenki kurvának fog tartani. De hogy pont Ő vágta a fejemhez. Köszönöm igazán jól esett. Jack értem jön. Nem kell aggódnod. Majd valahogy megleszek. Vigyázz magadra.-nyomtam egy puszit az arcára.
-Szeretlek-ölelt át.-Te is vigyázz magadra.-szoritott mégjobban. Ölelkezésünket Jack kocsija zavarta meg feláltam és elindultam. Még utoljára JungKook szemébe néztem és beszáltam az autóba. Ez az autó visz el az otthonomba, a jövőbe. Ez az autó visz ki a sötétből és ebből az életből. Hátrahagyom a múltam a testvérem a családnak nevezetteket. Megprobalok túl lépni. Egy új életet kezdeni.
------------------------JACKKEL.-----------------

Fuck You Yoon GiWhere stories live. Discover now