♡3♡

147 13 1
                                    

A többiek csak nézték ahogy Jimin ki megy a szobából. Nem szóltak mert tudtak hogy igazam van. A nagy csöndet én törtem meg.
-Melyik szobába van?
-273.. elkisérlek-válaszolt majd felsegített.
-Miaddig beszélünk a menedzserrel és apátokkal-mondta Rapman majd elindultak kifele. Tae még visszafordult adni egy puszit.
-Vigyázz magadra-mand ő is ment a többiek után. JungKookkal elindultunk Suga szobájába.
-Itt vagyunk. Én megvárlak itt.
-Oké. Köszi.-bementem. Suga éppen feküdt.
Leültem egy székre ami az ágya mellett volt.
-Olyan édes vagy amikor alszol. Olyan nyugott,cuki,szexy és jóképű. Miért nem vagy ilyen amikor ébren vagy? Miért kell mindig a baj?-suttogtam hozzá miközben a kezét simogattam egy-egy könnycseppet ejtve.
-Lehetnék olyan is-ebben a pillanatba elkaptam a kezem.
-Te...te...végig hallattad amiket mondtam?-kezdtem felháborodni.
-Igen-mosolyodott el majd lassan felült.-miért vagy itt? Neked Jiminnel kellene hogy legyél...-hajtotta le a fejét.
-Igen lehet... de most fontosabb vagy...vagyisl hogy felépülj.
-Mondja az aki 1 órával ez előtt ébredt fel a kómából.-húzott mgára egy félmosolyt-miért jöttél át?
-Mert látni akartalak.
-Most már láttál. Elmehetsz...-éreztem a hangján a haragot,undort,és szomorúságot.
-pfuu...hogy nem tudnád félre tenni a Jimintől való haragodat egy kicsit... gyerekes vagy... Remélem azt tudod hogy ha én ezt a szobát el hagyom nem hiszem hogy fogunk a jövőben beszélgetni.-erre csak megvonta a vállát.-hát jó..Szia Suga... Don't Give Up Because I Love You.-nem hittem volna hogy Sugának fogom ezt mondani. De hát van ez igy. Szépen lassan kibattyogtam sírva a szobából.
-Mehetünk....-szipogtam Kookienak.
-Lara...menny csak én hozok egy kv-t-tudtam hogy Sugához megy vissza kiosztani. Nem állítottam meg... ideje hogy valaki felvilágosítsa.....

Suga szemszöge

Tudom hogy megbántottam....de hát ő is megbántott. Nagyon.
-Suga! Te mi a faszt képzelsz?
-Miért is?
-Jajj ne add itt az álszentet! Tudod miről beszélek. Lara elküldte Jimint MIATTAD nem más miatt. Csak azért hogy a te idióta képedet lássa. Erre te fogod magad és hagyod kisétálni az életedből azt az egylen egy személyt aki tiszta szívével szeret? Vagy szeretett?! Hát gratulálok! De ha még egyszer meglátlak a közelébe nem lesz jó vége....-igaza van. Nagyon is igaza van. De nem fogom be vallani neki hogy én is kurvára szeretem és ha tehetném vissza mennék az időbe és harcolnék hogy vele maradhassak... de nincs rá lehetőségem. Neki jobb lesz Jimin mellett. Ő tud rá vigyázni hamár én nem.
-Nem mondasz semmit???Hmm?
-Ne haragudj...
-Remek!Akkor ezzel most el van intézve. Ugye? Pfuuu... inkább megyek látom nincs értelme győzködni.-de hogy nincs de ezt elbasztam JungKook értsd már meg. Nekem nincs mellette helyem. Jimin legalább megtudja védeni. JungKook lassan elhagyta a szobát. Hozzám bejött a doktornő.
-Hogy érzi magát Mr.Yoon Gi?
-Fizikailag jól.
-Hát nem úgy tűnik. Alacsony a vérnyomása és a vércukra is. Azonnal vért kell venni.-remek még ez is. De nem is baj legalább kevesebb vérem lesz... remélem van valami betegségem és beledöglök. Nem bírom ki hogy mégegyszer elveszítsem. De ez az én hibám.
-Yoon Gi! Yoon Gi! Ébredjen.. azonnal újra kell éleszteni........

Lara szemszöge

-Megjöttem.
-Használt valamit hogy kiosztottad?
-Te....Nem tudom-pontasan tudtuk hogy nem fog. Hirtelen nagyon nyüzsgés lett Suga szobájánál.
-JungKook mi történik ott?
-Nem tudom mindjárt megnézem.
-Én is megyek-erre csak bólintott ugysem tudott volna visszatartani.

-Jézusom!Suga!!!Neeeeee........

JungKook szemszöge

-Lara!- megint elájult és vérzik a feje. És a hegek a karján... megfog halni?!
-Valaki segítsen!!-hamar jött egy egy doktor és megvizsgálta Larát.
-Kérem hagya el a helységet.-tettem amit mondott. 1-2 perccel később újabb orvosok jelentek meg. Nagyon megijedtem és hivtam Jimint.
-Jimin baj van Laraa......
-Megyek-Jimin pontosan tudta hogy nem vagyok abban a magyarázós percben. Gyorsan ideért.
-Hol van?
-Bent vizsgálják. Sugát pedig újra élesztették. Sikerült. De nagyon gyenge.
-Jézusom! Mi történt?
-Lara átment hozzá beszéltek Lara sírva jött ki. Ezért be mentem és kiosztottam. Mikor visszamentem pár perc után ez lett. Lara meglátta ahogy Sugát újra élesztik és elájult beverte a fejét elkezdett vérezni és nem tudom miért de a hegek is.

Fuck You Yoon GiWhere stories live. Discover now