-Segít.......Mit akarsz?
-Beszélgetni.
-Sajnálom társaságom van-Yoon Gi olyan gyilkos tekintettel jutalmazta meg Jacket hogy ÉN majd nem össza szartam magam.
-Én hozok valami innit-kérdőn néztem rá majd magamhoz húztam egy csókra. Meglepődött meg én is hogy mit tettem de aztán visszacsókolt mejd elment.
-Hallgatlak-Suga végig kisérte tekintetetével a tömegben eltűnő srácot majd vett egy nagy levegőt, és kifújta.
-Direkt csinálod?! Figyelj én megértem hogy mérges vagy meg minden. De megbántam oké? Nagyon sajnálom. Kérlek bocsáss meg nekem.
-Ch...Oké? Hülyének nézel? Még egy idióta is szebben kér bocsánatot mint te.
-Miért ez jobban tetszene?-megcsókolt. Már megint ezt nem hisze el. Egy pillanatra vissza csókaltam de aztán rám tört a felismerés hogy megcsalt. Pont itt.A szülinapomon.Eltoltam magamtól.
-Ha még egyszer ezt csinálod én esküszöm....
-Esküszöl mi?
-Hagyuk. Lejárt az időd. Szia-csak azért nem akadtam ki jobban mert Jackket megpillantottam és eszembe jutott amit mondott."Ez nem róla szól"
-Jack!-az említett visszafordult és ránézett.
-Vigyázz rá-mondta majd lehajtotta a fejét. Kérdőn néztem mindkettőjükre de Jack csak megvonta a vállát. Kezemet az övére fonta majd elindultunk a pulthoz ahol kikérte az italt.
-Parancsoljon hölgyem-nyújtotta át nekem. Ahogy ranéztem a koktélra elkapott a hányinger.
-Mond hogy nem eper koktél...
-De miért?
-Őm.... asszem rokazni fogok-Jack nem mondott semmit csak a wc fele mutatott. Gyorsan szaladtam mégidőben odaértem. Miutan úgy éreztem kész vagyok megmostam az arcom és elindultam kifele. Mikor odaértem Jack egy csajjal flörtőlt. Oda mente finoman nőiesen és ráborítottam "véletlen" az eperkoktélt.
-A járást ismered.A wc mellet van egy jó szoba tudod...ahol Suga megcsalt. Szia Jack-majd sarkon fordultam és elrohantam onnan. Ki az utcára. Ismertem már annyira a helyet hogy eltaláljak az én lelkizős helyemre. El is indultam sírva. Nem hiszem el hogy ilyen szerencsétlen vagyok?! Akit szerettem mevcsalt! Aki tetszett egy masik csajjal flörtölget elötte meg engem csókolt! Undorodok tőle! És undorodok magamtól is! Hogy lehetek ekkora naiv barom hogy elhittem egy percre is hogy mindenrendben lesz?!Mikor elértem a célomhoz. Leültem egy padra és a térdemet felhúzva elordítottam magam az égbe.
-Hogy a mocskos kurva élet enné meg az idióta faszfesz férfiakat!!!-nagyon jó érzés volt.
-Most jobb?-hirtelen felkaptam a tekintetem-Ne...ne mennj el kérlek.
-Hagy a faszba Yoon Gi!-majd felpattantam és átmentem a park másik oldalára. "Nem fogok azért sem elmenni!"
*Yoon Gi*
Attól hogy elmentél nem lesz jobb semmivel!-nem irtam vissza.Minek?
Megnézed és nem irsz vissza.....🤔*Én*
Haggyál mar béken és takarodj a közelemből és a parkból!-elhajította a talfonom hogy még véletlenül se keljen neznem ahogy flegmán válszol.
Újra ott ültem. Csak én voltam,a sötétség és a magány. Nagy nehezen elmásztam a telfonomért és felemeltem.
15nem fogadott hívás: "Jack"
6üzenet
Remek!*Jack*
Lala gyere mar vissza félre értetted!
Hallod?!
Vedd már fel! Aggódok!
Kérlek! Tényleg nem az volt aminek tűnt! -további két üzenet Sugatol jött.*Yoon Gi*
Nem tudod meddig szandékozod a földön hagyni a telód de a végén még ellopják😅
Ha meguntad az üldögésést elviszlek haz! Nem kérdés volt!-elmosolyodtam egy kicsit. Úgy éreztem vissza tért a regi vedelmező kis Suga aki kicsinek volt. De jött egy újabb üzenet.
*Yoon Gi*
Ne mosolyogj komolyan mondtam!
*Én*
Nem is rajtad mosolygok
*Yoon Gi*
Csak nem a drága "Herceged" bocsánatot kért?
*Én*
Ch...hogy neked mindent elkell rontanod
*Yoon Gi*
Jól van na. Nem mondtam semmit. Jössz vagy nem?
*Én*
Hova?
*Yoon Gi*
Haza... Vagy... mashova szeretnél?
*Én*
Hm...🤔 Tudod az utat a vilagvégére?🤔🤔🤔-Na gyere!-nyujtotta felém a a kezét de még rá pillantott a telfonjára-Nem. De a meny országba igen-éppen nyujtottam volna a kezem amikor ezt a "poenját" elsütöttötte. Elkaptam a kezem és feláltam. Elkezdett kuncogni. Nem kérdeztem inkabb tovább sétáltam.
-Makacs-szólalt meg.
-Chh...egyedül is haza találok-jegyeztem meg.
-Jól van. Akkor Szia.-ez most komoly? Hát ok.
-Csá-mondtam neki unottan. Vissza mentem a buli helyszínére. Nem mentem be mert azt azert nem akartam. Felhívtam JungKookot szegényt mostanában annyira hanyagolom. 3.csörrenésre felis vette.
-Szia Lala. Hol vagy?
-Szia... hat meguntam aztán eljöttem. Te ott vagy még?
-Hova mennjek?
-A parkba. Köszi-suttogtam neki de már letette. Na de jó akkor vissza. Lassan sétálatam de az a barom meg mindig ott ült.
-Te nem untad meg halálra magad?
-Nicsak... a drága Lara szóra méltatott.
-Ok. Cs.-es már indultam tovább de elkapta a csuklómat.
-Előre szólok! Ha megmersz csókolni nem lesz mivel baszogasd a kurvád!-nem engedett el. Sőt megjobban magához húzott.
-Nekem... mennem kell-suttogtam. De én sem érte miért. Valahogy nem akart kijönni hang a torkomon. Suga megölelt. Egy belső hang azt mondta öleljek vissza. És azt tettem. Így voltunk egy pár percig Yoon Gi úgy tartotttt mmminn.t aki el sem akar engedni. Jól szinlel nem? Aztán egy kocsit láttam. Eltoltam magamtól a fiút és a szemébe néztem.
-Nem felejtettem el semmit.Csak elkaptad a gyenge percemet.
-Szeretlek Lara-nem feglalkoztam vele csak elindultam JungKookhoz.
-Hali
-Mesélj!
-Nem lehetne egy kicsit normalisabban?
-Jól van na. Bocsi. De azért elmondod?
-El persze.-mindent elmondtam csak azt nem hogy Sugaval ölelkeztünk. Hisz úgy sem jelentett semmi......
KAMU SEDANG MEMBACA
Fuck You Yoon Gi
Acak!!!!JAVITAS ALATT!!!! #58❤❤18.01.02❤❤ #61❤❤18.01.01❤❤(uj evi ajandek) #113?❤17.12.32?❤ #209?17.12.25.?❤ #341??