♡22♡

90 9 1
                                    

Néztem ahogy elhaladunk a ház mellett ahol a régi családom lakott. Néztem ahogy a fények elalszanak. Ránéztem Jackre és csak mosolyogtam. Nem tudtam megszolalni egyszerűen nem jött ki hang.
-Mi történt?-kérdezte aggódó tekintettel. Még mindig nem tudtam megszólalni. Elkaptam a fejem és lehajtottam.
-Akkor majd holnap beszélünk. Most pedig gyere mert megérkeztünk-bólintottam egy aprót és kiszáltam. Jack hozta a csomagom amíg én előkerestem a kulcsom. Beléptem. Nagyon fura érzés volt. Voltam már itt...Laktam már itt. De mégis most más. Sokkal másabb. Nem csodálom. Új élet...új család új minden.
-Be vigyem szobádba-megráztam a fejem. Felmentem és ledőltem az ágyra.
**
Reggel sajgott mindenem. Nagyon kényelmetlenül aludtam. Felkeltem. Már ki volt pakolva a bőröndömből. Jack annyira figyelmes de Yoon Gi.... NEM! Nem szabad Yoon Gira gondolni. Lementem és egy cetli fogadott.
*Jó reggelt Hercegnőm! Csináltam gofrit.Ott van a szekrénybe a nutellával együtt. Ja és apud keresett a munka miatt.*

-Ó bassza meg!-csaptam a fejemre. Teljesen elfelejtettem. De még csak 8-óra szóval 9re simán beérek. Így is lett 9kor ott áltam az ajtó előtt kiöltözve és a fényképező szettemmel. Erőt vettem magamon és bementem. Mindenki engem nézett de én csak mentem tovább egyenesen apám irodájába. A lift már csukódott be de persze hogy bejött Suga.
-Hova lesz?-szemet forgattam és megnyomtam 3-asat-Most muszáj ezt? Miért nem tudsz megbocsájtani?
-Szerinted ezek utan meg tudnék bocsátani? Először le sem szarsz aztán "összjövünk"-rajzoltam idézőjeleket-a halálos ágyunkon majd megcsalsz, engem megerőszakolnak és én vagy a kurva!??!!
-Nem mondtam ilyet. Ne reagáld már túl. Én szeretlek. Tényleg-Nem tudtam tartani magam akkorát csattant a kezem azon a csodás arcán hogy még nekem is fájt.
-Tudod... a SZERETLEK mottód már nem használ-azzal kiléptem a liftből-ja és nehogy azt hidd hogy veled fogok dolgozni-kacsintottam majd tovább mentem. Beléptem apa irodájába.
-Szia apa
-Szia. Jól vagy? Kookie mondta hogy tegnap nagyon rosszul voltál.
-Nem csak tegnap. De ez lényegtelen. Szeretnék más bandát fotózni vagy máshol dolgozni.
-Biztos vagy benne?
-Igen. De ezt a napot még elvallalom-mosolyogtam.
-Rendben. De mi történt? Nem úgy volt hogy vissza mész a BTS házba?
-Hát lehet. De meggondoltam magam. De kérlek. Van más banda?
-Hm...-kezdett nézegetni egy könyvet-EXO? Vagy BigBang?
-Az elsö. Annak egyszerűbb a neve-kuncogta m fel mire apa is elmosolyodott.
-Na jól van.Akkor én beszélek JiNaval hogy elcsrélitek.
-Köszi mindent és ne haragudj hogy ennyire a terhetre vagyok.
-Jajj ne butáskodj! Na menjél nem sokára kezdtek.
-Jól van. Sziaa-gyors puszi váltás után kiléptem az ajtón. Vagyis csak léptem VOLNA. 6szempárral találtam szembe magam.
-Á...Remek. Akkor most már nem kell magyarázkodnom mivel hallottatok mindent.
-Lara-lépett előre Taehyung.
-Igen?
-Most tényleg egy ekkora faszfej miatt-muatott végig Suga egész lényén-adsz fel mindent?
-Tae... mit? Mi mindent? Semmim nem volt. Főleg nem emellet-mutattam végig gunyosan azemlítetten.
-Na azért ebből elég! Mi az hogy "emellett"?
-Jo hagyuk Mr.Yoon Gi. Mehetünk dolgozni? Tudjátok sok dolgom van még....-indultam még de egy kéz visszarátott.
-Nem! Azonnal álj meg! Mi az hogy nem volt semmid? És mi az hogy emellett? Tudtommal miattam maradtál itt. És miattam kerültél ide.
-Mi?-rántottam ki a kezem a szorításából.-Ne hogy azt hidd már hogy te miattad jöttem idáig és maradtam itt! Egy idióta fiú sem ér meg annyit főleg nem te. Azt sem tudod min mentem keresztűl. Szerinted ha olyan jó életem lett volna akkor ilyen lenne a kezem? És itt lennék? HÁT NEM! KURVÁRA NEM! DEEE..... tudod mit. Azt sem érdemled meg hogy egy szót is váltsak veled. Nem is értem hogy képzeltem hogy egy magad fajta hiresség megért magán kívül valakit. Egoista vad barom!-azzal megfordultam és elindultam-Ja... és nem lesz ma fotózás.
-Nem azért fizetünk!
-Suga hagyd már- éppen a folyosó végén voltam amikor ezt hallottam. Egy pillanatra megáltam és egy nagy sohaj után elindultam. Tárcsáztam Jack számát és már hívtam is.

-Szia
-Szia baj van?
-Nem. Vagyis nem hiszem. Csak megakartam kérdezni hogy el e tudsz jönni előbb.
-Ahan. Pont irni akartam hogy gázszivárgás volt és hazakellett jönnünk. Szóval mikor?
-Az jo. Vagyis nem. Most?
-10perc. Addig szia Hercegnő.
-Szia

Már csak 1óra volt a találkozóig. Jack gyorsan ideért és úgy döntöttünk elmegyünk egy kv-zóba. Mindent elmondtam Jacknek. Szóról-szóra.

Fuck You Yoon GiOnde histórias criam vida. Descubra agora