♡5♡

117 12 1
                                    

20percel később ki is jött a doktornő.
-Úgy tűnik MrSuga állapota javuk. Nyugottan be mehetnek.-utalat a többi fiúra akik közben megérkeztek
-Mindent köszönünk-bólintott majd elment. Bementek a többiek Sugához. Én Larához indultam.
-Történt változás?-kérdeztem Jimint aki az ablaknál ált és kifelé bámult.
-Nem. Alszik még. És sír.
-És te... jól vagy?
-Hát. Nincs rá okom hogy jól legyek. Lara utál. Suga újra magáévá tudhatja.
-Jimin... én értem hogy szereted. Meg Suga is... de ugye tudjatok hogy Lara nem egy tárgy amivel játszatozhattok. Ő érző lélek. Az hogy most "elvileg"-rajzoltam a kezemmel idézőjelet.-Suga miatt javult az állapota, Az nem azt jelenti hogy őt választja. Ráadásul te minden kérdés nélkül neki rontottál hol ott nem volt igazad mert Lara első gondolata te voltál. Annak ellenére is hogy Suga fogta a kezét.-mondtam nyugottan mire Lara felült.
-Jimin nézd én tényleg nem akartalak megbántani-mondta gyengéd hangon-és igaza van mindenben JungKooknak.És igen lehet hogy már tudtam a választásom és érzéseimet a.. balaeset előtt...de az hogy te nem biztál/bízol bennem... kétségeket ébresztett fel.
-Lara neked pihenned kell.Tudom. Ne haragudj... és igen Suga jobban van már.-hajtotta volna le a fejét de nem engedtem. Szemembe nézett. Nem tagadom elvesztem abba a gyönyörű tekintetébe.
-Asszem én mentem......-indultam kifele mielőtt olyat látok amit nem kéne.

Lara szemszöge

-Szóval te kis pimasz végig halgattad a beszélgetésünket Kookieval.-mosolygot rám Jimin.Pontosan tudta és én is hogy ha JungKook nem szólal meg annak csók lett volna a vége.
-Ja-intéztem el gyorsan.
-Jobban vagy már?
-Hát mi hez képest? Fizikailag nagyából.. lelkileg meg faszse tudja.
-Át mennjünk Sugához?-kérdezte. De hangjában csalódottságot halotta.
-Nem kell velem jönnöd. Ne aggódj semmi nem fog történni-kacsintottam rá. Jimin nem mondott semmit.
-Jól van. Addig hozok egy kv-t te kérsz valamit?
-Egy forró csokit. Köszii-Elindult az automatához.
Emlékszem mikor ki mentem ezen az ajtón azt mondtam"ha én innen ki teszem a lábam valaószínüleg nen beszélünk többet a jövőbe"

Suga ott feküdt. Gondolom aludt. Leültem mellé ahol a "veszekedésünk" előtt ültem.
-Miért vagy ennyira fontos nekem?-nyeltem egyet mert éreztem a feltörni készülő sirógörcsömet-Miért nem engeded el a kezem? Miért akarod hogy Jiminnel legyek?-feláltam elengedtem a kezét. Odamentem az ablakhoz. Csak bámultam kifele és sírtam. Sírtam mert Jimin nem érdemel engem...egy ilyen jó pasi engem... És sirtam mert Sugával zavaros minden és én... szere...
-Miért sírsz?-gyorsan letöröltem a könnyeim és elindultam felé.
-Csak bele ment egy bogár a szemembe-ajándékoztam meg egy hamis mosollyal.
-Elég nagy bogár lehetett... Na mindegy. Miért jöttél ide?
-Csak látni akartalak.
-Tádámm. Láttál most már mennj. Neked Jimin mellett a helyed.
-Lehetséges. De addig nem megyek innét ameddig nem mondod meg hogy miért-csak megvonta vállát és hátat fordított. Komolyan mint egy ovodás.
Lassa ráraktam a derekára a kezem és maga felé próbáltam fordítani.
-Hagyál már!
-Suga! Ez nem mehet így tovább!Meg kell beszélnünk.-nem reagált rá-hát jó ha nem beszélsz akkor meghallgatsz ha tetszik ha nem!-sóhajtottam egyett mert tudtam hogy ha nem elsírom magam.-Suga tudod vannak érzések amiket nem lehet elmondani.Ezt az érzést szerelemnek hívják. Igen szerelem...-erre kicsit fordult felém de még mindig nem láttam az arcát.*még egy nagy levegő* -Gigi hányszor kell bizonyítani hogy ha külön vagyunk csak rosszabb? Összeveztünk...te öngyilkos akartál lenni->kómába estél. A hír halatára én elájultam bevertem a fejem kómába estem. Mit következtetsz ebből?-lassan felém fordult. Felült. Felemelte a fejem és letörölte a könnyem.
-Jimin mellett a hejed-vette volna le az arcomról a kezét de megfogtam.
-Suga...-emeltem fel a fejét egyik kezemmel-én szeretlek. Ez nem a te hibád. Amugy is ha nem lennél valószínűleg már öngyilkos lettem volna ott.-utaltam a régi életemre...régi házamra...-de te megmentettél. Engedd hogy most én mentselek meg-néztem rá kérlelően mire csak biccentett. Fura volt általában ilyenkor már lesmárolt volna. Nem baj legalább nem szegem meg az igéretem-Na akkor én megyek is Jimin már vár...vigyázz magadra.-az ajtó előtt ,mielőtt kimentem volna
-Szeretlek-suttogtam alig halhatóan majd rá néztem. Akaratom ellenére is kicsordult egy könnycsepp. Figyeltem a reakcióját de ő csak elmosolyodott. Majd lehajtotta a fejét. Mintha akkora nagy baj lenne hogy szeret.

-Megjöttem-mentem oda Jiminhez egy mosoly keretében. Ő feltűnőenboldog volt. A szememmel hálálkodtam de szívemmel sírtam. Ezt boldog lelket nem sokára össze fogom törni. De mi van ha nem mondom el? Nem el kell mondanom. Ennyit megérdemel.

Jimin szemszöge

Mikor elváltunk Larától nagyon féltem mi fog történni. De elindultam az automatához.  Nekimentem egy lánynak.
-Jajj ne haragudj-mondta.
-Te ne haragudj az én hibám-erre csak elmosolyodtunk. Felpattantam és felsegítettem. Mikor átnyujtotta kezét olyan puha volt annyira jó volt megérinteni. És amikor a szemembe nézett... nem hittem volna hogy Lara után mégegyszer egy ilyen gyönyörű kék szempárral fogom magam szembe találni. De mégis.
-Ő.... segítesz?-mondta félénken.
-Jajj ne haragudj-majd gyorsan felsegítettem-Jimin-ráztam kezet vele.
-Hana[Háná]-mutatkozott be. Egy ideig beszélgettünk. Jobban megismertük egymást. Kiderült hogy sok közös van bennünk.
-Amugy hova siettél ennyire-kérdezte.
-Baszki a forró csoki...bocsi-mondtam a "csúnya szóra" utalva.
-Semmi baj.Később beszélünk?
-Persze. Megadod a számod?-kérdeztem. Bólintott majd lefirkantotta és átadta.
-Akkor később Sziaa
-Sziaa-zártuk rövidre.

Mikor vissza mentem Lara arcán csalódotság ült. Odamentem és egy mosollyal átadtam neki a forrócsokit.
-Mitörtént?-kérdeztem tőle.
-Jimin..-hajtotta le a fejét. Éreztem mit akar mondani.
-Lara semmi baj. Nem ítellek el. A te döntésed.
-Én azt hiszem Sugát szeretem.
-Semmi baj.-egy kicsit összetörtem de eszembe jutott a Hana.
-Te ennek örülsz?
-Jajj. Nem... csak találkoztam egy lánnyal és.......

Fuck You Yoon GiWhere stories live. Discover now