Nem szólt semmit csak bólintott.
-Ide adnád kérlek a telefonom?-mutattam az asztalomra.
-Kit hívsz?
-Apámat.-megint csak bólintott. 3.csengésre fel is vette.
-Szia kincsem. Baj van?
-Apa el szeretnék költözni.-észre se vettem és pár kósza könnycsepp szaldt ki a szememböl.
-De miért?Mi történ?
-Kérlek.Csak el szeretnék költözni.
-Rendben de egyedül semmi féle képpen nem.Kérd meg valamelyik srácot vagy fogadok melléd egy testőrt.Holnap 13.00-kor gyere be hozzám.
-Köszönöm.Szeretlek szia.
-Én is.Sziaa-majd vanalt szakítottam.
-Na ki lesz az a szerencsés?-nézett rám Kookie.
-Nem tudom még.De tutti hogy nem Suga-majd kínosan felnevettem.
Ott ültünk a földön vagy 10percig mikor éreztem hogy nem sokára elalszok.
-El kéne mennem tusolni.Köszii öcsi-majd egy puszit nyomtam az arcára.
-Ugyan már...Igen....azt nekem is kéne-mondta két ásítás közt amit én megmosoyogtam.
Éppen álltam fel amikor kicsapódott a szoba ajtaja.
-Lara!Sajnálom.Kérle....
-Nincs mit sajnálnod Min Yoon Gi.-mosolyogtam erőltetten.-De ha nem baj szeretnék lefeküdni.
-De én.... beszélnünk kell
-Jó akkor mondd aztán mennj-a szemében csalódottságot,megbánást és gyötrelmet láttam.Én próbáltam a leghidegebb tekintetemet elő venni.
-Ő..én...most..majd beszélünk-majd JungKook gyorsan ki slisszolt.Remek ez is hagy.
-Hallgatlak.-fontam össze kezemet majd az ágyhoz indultam de Suga a karomnál fogva vissza rántott és megcsókolt.Villám csapásként ütött fejbe az emlék ahogy rájuk nyitottam. Hirtelen ellöktem magamtól mire ő kérdőn nézett rám.
-Ennyit akártal? Egy "UTÓLSÓ" csókot?-emeltem ki az utolsó szócskát.
-Utólsó?!Lara én tényleg sajná....
-Nem érdekel a sajnálatod.Most pedig mennj mert szeretnék aludni.-lassan kitoltam majd rácsuktom az ajtót. Még hallottam ahogy káromkodik magában de nem érdekelt.Eszembe jutott szegény Jack akit még mindig nem hívtam fel.Elő kaptam a pizsim, megfogtam a telefonom,tárcsáztam és úgy indultam el a fürdöbe.Nem vette fel.
Elöszőr elszomorodtam aztán eszembe jutott hogy hajnali 2óra biztos aludt. Nagy megkönnyebüléssel feküdtem le tudatomban hogy biztos csak alszik. Reggel a telefonom csörgésére keltem. Gyorsan felvettem.
-Igen?
-Szia en vagyok Jack.Miért kerestél?
-Oh. Jack!-egyből elfelejtettem hogy most keltem fel.-csak szólni akartam hogy hazaértem.Meg jó lett volna meginni egy kv-t vagy valamit.
-Na ennek örülök. Okés mikor?3-kor jó?
-Nem lehetne 4? Még be kell mennem apámhoz mert elköltözök.-és ekkor jutott eszembe hogy miért ne költöznék vele egy házba.Legjobb barát szinte mindent tud rólam.-Jack?
-Igen Hercegnő?
-Nem...nos nem költöznél el velem? Tudod apámnak az az egy feltétele volt hogy nem lakhatok egyedül
-De persze.És hogy hogy elköltözöl JungKooktól?
-Nem szeretnék találkozni Sugával.De attól ugyan úgy fogom tartani a kapcsolatot Kookieval
-Azt remélem is-lépett be az ajtón.
-Figyi Jack majd beszélünk.Szia puszi
-Okés szia Hercegnő.-Na mizu?Jobban vagy?
-Hát..nem tudom most jobb a kedvem de kitudja meddig.
-Mindig jó lesz...főleg ha egy hülyével költözöl össze-nevette el magát.
Én csak bugyután néztem rá.
-Majd meglátod.Na gyere enni mert 13.00kor találkozód van. Nem?
-Jujj tényleg!Mennyi az idő.
-Dél.-amilyen gyorsan tudtam felöltöztem majd lementem enni.
-Elviszlek.
-Nem szükséges.
-Én is be akarok nézni apához.
-Hát jó. Felveszem a kabátom és mehetünk.Gyorsan odaértünk.
-Szia kincsem
-Sza apu-gyors puszi váltás után lényegre tért
-Na kivel költözöl?
-Jackkel.
-Jackkel?
-Te ismered?
-Ami azt jelenti igen.Egy korban testőrvolt nállunk.
-És aztán?
-Egy lány miatt Sugával összevesztek és kirugtam.
-Huhh....-ámultam.Testőr volt?Bár nem csodálom elég szép formája van. Ha lehet így mondani.
-Na nem lényeg.Tessék a kulcsok és a cím.
-Köszii-mondtam fülig érő szájjal majd a nyakába ugrottam.
-Nincs mit.Na mennj fedezzd fel az új lakást.
Elköszöntünk majd elindultam. JungKook benn maradt apával beszélni így én egy taxit fogtam es elindultam egy kávézóba ahol Jackkel találkozok.Egy jó 10 perc után megis érkezett.-Szia Hercegnő
-Szia Jack-adtam neki egy arcra puszit.
-Mizu?Jobban vagy?
-Hát...nem is tudom.Eléggé bánt hogy Suga megcsalt.Bár ha úgy vesszék nem is voltunk együtt.
-Ne bankodj miatta.Mindig ilyen tahó volt a lányokkal.
-Apropó lányok....Apa mesélte hogy testőr voltal a cégnél.
-Es ehez miköze a lányoknak?-nevetett fel.
-Hat azt is mondta hogy Sugaval összevesztetek egy lány miatt.
-Jaa hogy az. Semmi különös nem volt. Suga összeveszett a lotyojával az meg rám mozdult Suga meg azt hitte hogy én mozdultam rá. Aztán összevesztünk. De mikor megbizonyosodott róla hogy nekem volt igazam bocsanatot kért. Én pedig nem mentem vissza a ceghez mert találtam itt munkát.
-Értem...
-Most en kerdezek. Hogy-hogy engem kértél meg hogy veled lakjak?
-Mert te vagy a legjobb barátom és benned bízok meg a legjobban.
-Köszii-majd megitta a maradék kv-ját. Megbeszéltük hogy egy óra múlva értem jön Kookiehoz. Addig pedig összeszedjük a dolgainkat.Úgy is lett.Mikor éppen végeztem dudálásra lettem figyelmes.JungKook beengedte.Én pedig elbúcsúztam az újdonsült régi szobámtól.Aztan jött a neheze...
-Kész vagyok-mentem le a lépcsőn de meglepetésemre nem csak a Jack és Kookie volt ott.
Ott ált velem szembe kérdön nézve rám. Szólásra nyitotta a száját de ra pillantott a böröndömre és Jackre.
KAMU SEDANG MEMBACA
Fuck You Yoon Gi
Acak!!!!JAVITAS ALATT!!!! #58❤❤18.01.02❤❤ #61❤❤18.01.01❤❤(uj evi ajandek) #113?❤17.12.32?❤ #209?17.12.25.?❤ #341??