A jelmezbál rohamosan közeledett és a jelmezem szerintem még mindig az Ebay lerakodó központjába vagy hol van... Amira köhög így boszkba kellett raknunk egy inhaláló gép társaságában. Eleinte félt tőle de aztán látta, hogy ha én nem félek tőle ő sem fog. A lovarda csodálatosan fel volt díszítve hála a kemény munkánknak. De az biztos, hogy nem én fogom leszedni! Haha tinikorszak elfárad az ember!
Mélyen beszívtam az avar illatát amit felkapott a szél. Amira boldogan szuszogott (vagy éppen köhögött). Egy "lájtos" terep senkinek sem árt! Az erdő sárga színben pompázott és a madarak csiripeltek. Amikor kiértünk az erdőből egy mezőre Amira rögtön megszaporázta lépteit.
- Bocsi Amira a vágtát most kihagyjuk...Nem kockáztatok...- paskoltam meg a nyakát
Mikor felfogta, hogy ez most nem fog összejönni vissza fogta magát és normál tempóba kezdett lépni. Így mentünk egy jó darabig amikor megtorpant... Felkapta a fejét és hegyezte a fülét majd teljes lendületéből vissza fordult és az erdőbe vette az irányt. Tartottam combbal és tartottam szárral. Egyikre sem reagált csak húzott be az erdőbe. Végül rábíztam. Úgyis mindig arra megyünk amerre én akarom... Most ő jön. Átvágtunk a kitaposatlan erdőn és még mentünk beljebb. Lehajoltam Amira nyakára, hogy védekezzek az ágak ellen. Behunytam a szemem és hagytam, hogy vezessen. Elég régóta vagyunk együtt, hogy megbízzak benne és erre felé tudtam, hogy semmi sem árthat neki. Még mentünk egy darabig majd Amira kicsit lelassított majd hirtelen valamit elkezdett a földről enni én meg kinyitottam a szemem és elakadt e lélegzetem...
Egy tó. Egy gyönyörű tó, gyönyörű festői tájjal mögötte... Ámulva huppantam le a nyeregből és hagytam Amirát, hogy folytassa az alma evészetét. Oda sétáltam a vízhez és lenéztem. A viruló arcomon kívül azt is felfedeztem, hogy tiszta a vize. Hogy én erre eddig miért nem voltam? A tarkómra tettem a kezem és engedtem, hogy átjárjon az az érzés amivel még csak most ismerkedek. Az önfeledt boldogság. Amira a hajamat kezdte el birizgálni én meg megfordulva adtam egy puszit az orrára.
- Ezt eddig miért titkoltad el? - suttogtam és átkaroltam a nyakát - Ezt el kell mondanunk a többieknek... Aztán meg ha jobban leszel mit szólnál ha felfedeznénk a tó mögötti területet?
Amira halkan horkantott egyet én meg még utoljára vissza néztem és felszálltam a nyeregbe majd hazafelé vettük az irányt.
Bocsi ezért a gyenge részért de azért remélem elnyeri a tetszéseteket! :)
ESTÁS LEYENDO
Örökké Veled
AventuraAlice az Új Zélandi lovasnak mindene a versenyzés ám egy baleset során minden megváltozik körülötte.