5.bölüm
#######Selin'den
Arabadan inip geldiğimiz yere baktım. Çok şatafatlı bir yer degildi. Aslında ben bir nusret beklerdim ama orasıda çok kalabalık oluyor.
Yürüdüğümüz yere kırmızı halı serilmişti ve magazinciler vardı. Şimdi düşündümde Araslar bu kadar tanınıyor muydu?
Aras lonunu işaret etti. Tabi bende hemen koluna girdim. Arasla ben önde, Arafla Azra da arkadan yürüyorduk. Aras'ın kulağına
"Siz bi kadar tanınıyo muydunuz? Ne iş"diyip göz kırptım.
"Sen bizi nasıl bir şey olarak görüyodun acaba merak ettim. Türkiye'nin en çok iş yapan 5 holding de ilk sırada yer alıyoruz bırakta biraz havamız olsun."dedi dalga geçermiş gibi bende göz devirdim.
İçeri de taşların ve bir kaç sürtüğün olduğu masa vardı ve biz o masaya doğru gidiyoduk. Kızlar Aras'a yicek bana da öldürecek gibi bakıyordu. Tabi ben bu bakışları görüpte birşey yapmadan durur muyum aslaa. Aras'ın koluna biraz daha sindim ve alttan alttan kızlara bakıp piç sırıtışımı yaptım. Yanlarına gidince hepsiyle teker teker selamlaştık.
Masa da herkes kendi halinde takılıyordu. E tabi benimde canim sıkıldı. O yüzden
"Aras ne zaman başlicak bu toplantı yaa canım sıkıldı benim." dedim. Aras'ta göz devirerek'
"Senin isteğine bağlı değil ama benimde canım sıkıldı. Başlatalım artık şu toplantıyı."dedi ve ciddi bir kişiliğe bürünüp konuşmaya başladı.
"Evet arkadaşlar eğer hazırsak başlayalım toplantıya."dedi ve konuyla ilgili konuşmaya başladılar. Tabi bende boş boş onları dinlemek zorunda kaldım. Eğer dinlemezsem Aras baya kızardı diye düşünüyorum.
"Evett kararımız olumluysa eğer Selin Hanım bize imzalanacak olan belgeleri versin"dedi bana kaş göz işareti yaparak. Bende kafamı sallayıp tam ayağı kalkacakken adının Kerem olduğunu hatırladığım kişi'
"Şu Selin Hanım kim ya ne konuştu ne de yüzünü gördük."dedi
Bende ayağa kalkıp
"O Selin Hanım benim ve buyrun belgeler"dedim en samimi olmayan gülümsememi yüzüme takarak.O da Aras'a bakıp piç piç sırıtarak
"Vallaha beklediğimden iyi çıktın. Aras işini biliyorsun varya. He bu arada bu güzel asistanın bir geceliğine benim asistanım olsun mu?" deid bana göz kırparak bende ona iğrenircesine baktım. Tam suratına tokatı geçiriyordum ki birden Aras ayağa fırladı.
"Sen ne diyorsun lan orospu çocuğu"diye bağırıp adama yumruğu geçirdi. Bende o anın şokuyla tiz bi çığlık atıp hemen ağzımı kapattım.
Tabi Aras keremi yumruğu geçirince Araf durur mu tabiki de hayır o da karşısına çıkan ilk adama yumruğu geçirdi.İşte o an olaylar kızıştı. Restauranttaki herkes birbirine vurmaya başladı. O sırada olayı durdurmak için gelen ilk fikiri yaptım ve polisi aradım. Polise olayı kısa ve öz bir şekilde anlattım ve adresi verdim. Aradıktan 5-10 dakika sonra polis arabasının sesi duyuldu.
"Aras bak nolur gidelim hem galiba polis geldi başımızı iyice belaya sokucaz hadi"dedim. O da önce bana baktı. O an gözünde garip bi duygu gördüm ama anlam veremedim. Zaten anlık bir şeydi.
"Lan dua et polis geliyor yoksa hiç bir kuvvet seni öldürmeden elimden alamazdı piç kurusu."dedi ve son bi kez sağlam bir tekme yapıştırdı adama.
Araf'a ve Azra'ya seslenip koşmaya başladı. Tabi ben olduğum yere
çakılmış duruyorum. Neden salağım ben çünkü. Aras yanıma gelip"Selin ne bekliyosun hadi koş!"dedi ve elimden tutup koşmaya başladı. Ben bi ona bir elimize birde şuan ki durumumuza bakıp sırıtıyordum. Nedensizce Aras'ın elimi tutması çok hoşuma gitmişti ve sanki huzura kavuşmuştum biraz saçma bir açıklama ama gerçekten içimi bir huzur kaplamıştı.
"Selin abuk subuk sırıtıp durma da koş seni çekiyorum resmen. Hadi koş hızlan biraz!"dedi Aras. Şuan farkettimde Aras'ın alnı ve dudağı patlamıştı eve gittiğimizde ilk iş ona pansuman yapmak olacaktı.
Düşüncelerimden arınıp biraz daha hızlı koşmaya başladım. Arabanın yanına geldiğimizde Aras elimi bıraktı işte o an çok kötü olmuştum sanki boşluğa düşmüştüm. Koca bir boşluk hemde.
Ama bana bu duygu ve düşünceler çok saçma gelmişti o yüzden bunları unutmaya zorlandım beynimi.
"Araf burdan eve gitmemiz ne kadar sürer?"diye sordum. Çünkü sanırsam şuan ki düşüncelerimi unutmanın en kolay yolu uyumak olacaktı.
"Sizin eve gitmemiz 3 saat sürer. Ama bugün bizde kaldırsın. Yanii bu trafikle yaklaşık bi 4-5 gibi bizim evde oluruz."dedi.
"Şey o zaman omuzuna uzansam olur mu? Çok uykum varda"dedim. Oda çok ponçik olan bir gülümsemeyle kafa salladı.
Bende kafamı onun omzuna koyup 5 saatlik harika bir uykuya daldım.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
PATRON
Novela Juvenil"Ben senin hiç birseyinim sadece asistanınım" dedim sinirle "Gerçekten öyle mi düşünüyorsun" diye bağırdı. "Evet"dedim. "Hayır gerizekalı kız hayır. Sen benim hiçbir şeyim değil herşeyimsin ve ben senin asistanım değil karım olmanı istiyorum" #küfür...